Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HD-DVD:

 

Noen som vet når følgende titler kommer ut? Eller vet om en side som har oversikten? Tenker på de skandinaviske utgivelsene, da jeg vil ha norsk tekst på dem;

 

The Mummy 1 & 2

Pitch Black

The Chronicles of Riddick

12 Monkeys

The Game

Lucky # Slevin

Dawn of the Dead

Scent of a Woman

Tomb Raider -filmene

 

:)

 

..og en annen liten ting.. Just to clear things up a bit; Er det slik at Ringenes Herre og Star Wars filmene vil bli utgitt på HD-DVD!? :)

 

Ønsker også at Underworld og Underworld Evolution også kunne ha kommet på HD-DVD.. også synes jeg er det er supertrist at ingen Pirates of the Caribbean -filmer kommer på HD-DVD! :(

 

 

Takk, takk! :)

Lenke til kommentar
..og en annen liten ting.. Just to clear things up a bit; Er det slik at Ringenes Herre og Star Wars filmene vil bli utgitt på HD-DVD!? :)

 

Ønsker også at Underworld og Underworld Evolution også kunne ha kommet på HD-DVD.. også synes jeg er det er supertrist at ingen Pirates of the Caribbean -filmer kommer på HD-DVD! :(

 

 

Takk, takk! :)

8839370[/snapback]

 

Lord of the Rings vil komme på HD DVD, LotR = New Line --> Time Warner <-- Warner Bros. = HD DVD.

 

Star Wars vil komme på Blu-ray siden de blir distribuert av 20th Century Fox...

 

Underworld: Evolution har blitt gitt ut i spania på HD DVD.

 

 

 

Edit:

 

For min egen del så kom The Game på HD DVD fra DD i går for den nette sum av $17,56 tror jeg det var...

 

Edit 2:

 

I'm gonna make you squeal like a pig. Weeeeeeee!

 

Deliverance er annonsert 18.9 på både HD DVD/Blu-ray :thumbup:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

En del HD DVD-titler er på 40%off-salg hos Amazon US:

Aeon Flux

Black Rain

Clerks II

Derailed

Feast

Italian Job

Lucky Number Slevin

The Matador

Payback

Pulse

Scary Movie 4

School for Scoundrels

We Were Soldiers

Wolf Creek

 

EDIT:

De har salg på en del blu-ray-disc'er også, her er det samlede HD-salget.

Endret av Njål
Lenke til kommentar

Det er vel Matrix triologien som har tatt over for King Kong på HD DVD nå...

 

Og takk til Njål der var We Were Soldiers (HD DVD) bestilt, heldigvis så var den ingen andre der jeg hadde lyst på :whistle:

 

Edit: Fra DD og ikke amazon siden den fremdeles ble billigere der :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Noen som vet når følgende titler kommer ut? Eller vet om en side som har oversikten? Tenker på de skandinaviske utgivelsene, da jeg vil ha norsk tekst på dem;

 

The Mummy 1 & 2

Pitch Black

The Chronicles of Riddick

12 Monkeys

The Game

Lucky # Slevin

Dawn of the Dead

Scent of a Woman

Tomb Raider -filmene

 

........

 

Så vidt jeg vet, er det vel ikke kommet noen HD DVD ugivelser med norsk teksting ennå, men jeg kan ta feil. Du kan uansett finne alle filmen du har lista opp blant annet hos Amazon.com.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet, er det vel ikke kommet noen HD DVD ugivelser med norsk teksting ennå, men jeg kan ta feil.

8847021[/snapback]

 

 

Det er mange HD DVD titler med norsk tekst, de aller fleste som er gitt ut i sverige (Kiss Kiss Bang Bang og The Prestige), jeg har en utgivelse fra frankrike (L' Armee Des Ombres) og mange/noen av de australske (First Blood) tittlene har norsk tekst.

 

Tittlene i ( ) er de som jeg har men nå leter ikke jeg etter filmer med norsk tekst når jeg handler...

 

Edit:

 

Men de tittlene som handles inn fra statene er garantert uten norsk tekst, ingen jeg har kjøpt til nå har det i hvertfall og jeg har vel ca 75 titler fra statene...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Moro et 2 disk sett, skal bli gøy å se hva de legger med av ekstra matriell på denne utgaven siden så og si alle DVD utgivelsene ikke hadde mer enn en trailer eller to på lur...

 

Kommer 11.9

faceoffushddvday2.jpg

 

Noen flere utgivelser:

 

7.8:

 

Disturbia

 

Ekstra matriell:

 

Commentary with DJ Caruso, Shia LaBeouf and Sarah Roemer

4 Deleted Scenes

The Making Of Disturbia

Hitchcock Flare

Serial Pursuit Trivia Pop-Up/Quiz

Outtakes

Music Video - "Don't Make Me Wait" - This World Fair

Photo Gallery

Theatrical Trailer

Interstitials

 

25.9:

 

Patriot Games

Clear and Present Danger

The Hunt for Red October

The Sum of All Fears

 

2.10:

 

Top Gun

 

Ekstra matriell på de andre utgivelsene er fremdeles TBA, men det har jo stort sett blitt gitt ut SE utgaver av alle sammen så det er jo bare og legge sammen 2+2...

 

Edit:

 

Nei du dæven der forsvant det 24 000,- ut vinduet på en tv gitt :whistle:

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Edit:

 

Nei du dæven der forsvant det 24 000,- ut vinduet på en tv gitt :whistle:

8849691[/snapback]

Selv om det er halvveis off-topic, hva kjøpte du?

 

On topic:

En del titler er annonsert på HD DVD rundt om i Europa, bl.a. noen som så langt har vært kalt "blu-ray eksklusive":

Tyske Concorde Home Entertainment gir ut følgende i slutten av august (muligens også på blu-ray):

We Were Soldiers

Silent Hill

12 Monkeys

Underworld (den første, i lang-utgaven)

Lara Croft: Tomb Raider

 

Franske M6 Video gir utover høsten og fram til våren 2008 ut:

Ghost Rider

Bridge to Terabithia (kommer på HD DVD i Spania allerede nå i juni eller juli)

Mr & Mrs Smith

Lord of War

Gangs of New York

Lenke til kommentar

Selv om det er halvveis off-topic, hva kjøpte du?

 

[/qoute]

 

Det ble den tv'en som jeg har siklet på i noen månder nå: Sony KDL-46W2000

 

Var et par titler av de filmene du nevnte som skal i hus når de kommer ja :hmm:

 

Edit:

 

Litt feil her og der...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Finnes mange med norsk tekst ja, jeg handlet blant annet inn Jarhead på Free Record Shop på søndag. Mange norske HD DVD-filmer der.

8847253[/snapback]

OK. Jeg har bare bestilt fra utlandet til nå. For meg er det ikke så viktig om det ikke er norsk teksting.

 

Har kjøpt Sneakers (HD DVD) fra DeepDiscount.

Lenke til kommentar

Fikk settene av Planet Earth ($55.19), Complete Matrix ($52.33), og Misson Impossible I - III ($52.85) fra 20%off-salget@DeepDiscount i dag, og Letters from Iwo Jima ($18.99), Flags of Our Fathers ($17.99), Superman Returns ($15.99) og Goodfellas ($14.99) fra et annet sted i dag, alle HD DVD.

 

Og min Lebowski HD DVD ble sendt fra DVD Pacific i går/forgårs, rundt to uker før slippdato. :)

Lenke til kommentar

Fikk endelig The Prestige på HD DVD fra Play i dag, for £7.99 (pga rabattkupong for feilpriset vare for en stund siden).

 

Og fikk melding i forgårs om at min The Untouchables HD DVD var sendt, lenge før slippdato. :)

 

Ellers er Shaun of the Dead HD DVD'en oppe for forhåndsbestilling for £14.99@Play.

Har bestilt, kan heller kansellere hvis den blir billigere fra Amazon UK (eller USA for den saks skyld).

Lenke til kommentar
Og fikk melding i forgårs om at min The Untouchables HD DVD var sendt, lenge før slippdato.  :)

 

Min også + The Warriors

 

 

Ellers er Shaun of the Dead HD DVD'en oppe for forhåndsbestilling for £14.99@Play.

Har bestilt, kan heller kansellere hvis den blir billigere fra Amazon UK (eller USA for den saks skyld).

8899445[/snapback]

 

$20,31 fra DVD Pacific, blir vel billigere derifra (bestilt)

 

Edit:

 

Heisann litt mye bruk av space tasten...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...