Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ _crs_ : Sikkert mye å be om, men spør likevel :p Fungerer The Road på Region B spillere? Og en ting til, hvordan får du filmer en uke eller to før "alle andre"? Alltid lurt på det :hmm:

 

 

Og for ikke å gå helt Off-Topic

 

pre-order The Pacific (HBO Miniseries) - 69.99$

 

Amazon.com

Lenke til kommentar

@ _crs_ : Sikkert mye å be om, men spør likevel :p Fungerer The Road på Region B spillere? Og en ting til, hvordan får du filmer en uke eller to før "alle andre"? Alltid lurt på det :hmm:

 

Sjekket den nå, USA-utgaven av The Road er kun region A. Men den britiske utgaven er også ute i disse dager, den er selvsagt region B.

 

Jeg kjøper via en kar jeg kjenner hos en distributør, de har filmene 2-3 uker før release for viderelevering til utsalgsbutikker.

Lenke til kommentar

pre-order The Pacific (HBO Miniseries) - 69.99$

Blir ikke det store summer i tollavgift?

 

Vel, det blir litt ekstra. Hvis jeg har regnet riktig blir det ikke så mye mer enn en hundrelapp for moms + posten sitt gebyr. Men jeg mener det er verdt det, siden da slipper jeg det norske coveret (norsk oversettelse er fælt) + at jeg slipper den forferdelige aldersmerkinga på den britiske utgaven :p Prisen vil vel minske med et par dollar også før den kommer ut vil jeg tro.

 

@ _crs_ : Takk, da avbestiller jeg før det er for sent :p

 

Men nok OT nå.

Lenke til kommentar

pre-order The Pacific (HBO Miniseries) - 69.99$

Blir ikke det store summer i tollavgift?

 

Vel, det blir litt ekstra. Hvis jeg har regnet riktig blir det ikke så mye mer enn en hundrelapp for moms + posten sitt gebyr. Men jeg mener det er verdt det, siden da slipper jeg det norske coveret (norsk oversettelse er fælt) + at jeg slipper den forferdelige aldersmerkinga på den britiske utgaven :p Prisen vil vel minske med et par dollar også før den kommer ut vil jeg tro.

Helt enig, vil ikke ha verken norske oversettelser eller aldersmerkinger selv. Velger å vente til The Pacific blir billigere, jeg da, men meg om det!

Lenke til kommentar

Du har ikke misforstått. Det har ryktes at de utvidede versjonene utgis på BD når Hobbiten kommer på kino, men også at de kommer tidligere.

Det der stemmer nesten aldri uansett.

Indiana Jones Trilogy Coming This Year to Blu-ray - Posted January 30, 2009

The Exorcist Coming Next Fall - Posted October 20, 2008

 

Amazon.co.uk:

Pandorum £9.99

Minority Report £13.99

 

Play.com:

Valhalla Rising £11.99

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...