Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Fin utgave, men fremdeles uten ekstramateriale?

 

Tror nok dessverre det ja. Ligger en DVD inni der også, men den er vel samme dvd'n som følger med i standardutgaven.

 

Stemmer, kommer vistnok ikke noe value added pack til Avatar før i oktober, etter relanseringen de vistnok skal ha i sommer perioden med rundt 10 minutter nytt materiale.

 

Selv med 2.7 milliarder dollar skal det fremdeles skvises litt mer ut, jaja, sånn er den komersielle verden :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte disse på one-day-only offer på www.play.com

 

Fringe Season 1 - 5 disc (Blu-Ray) -- £17.99

Iron Man - 2 disc (Blu-Ray) -- £7.99

Batman: The Motion Picture Anthology 1989-1997 - 4 disc (Blu-Ray) -- £17.99

 

 

Ja, veldig billig.

Endret av CRWTH
Lenke til kommentar

Her om dagen fikk jeg HD DVD-utgivelsen av Darkman i posten, den kostet $6.66, men den var kjøpt fra Amazon Marketplace og frakten ble derfor på $12.29, dyrt, spesielt med tanke på at det tok over en måned før jeg fikk den i posten.

Samme dagen fikk jeg Blu-ray/DVD-utgivelsen av Avatar fra Amazon.com sin vanlige nettbutikk, den kostet meg $19.99.

Lenke til kommentar

Isj.. Dumt de ikke gjorde den region free når The Good the Bad and the Ugly er det.

 

Jeg dreit meg ut i stad. Hang 'Em High er regionfri den også, selv om det står kun "A" på baksiden (akkurat som TGTBATU). Sånn går det når man har alt for mange BD-spillere. Selv den beste kan gjøre feil. ;)

 

Men for å ikke spore helt av...

 

Invictus, $22 fra USA.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg dreit meg ut i stad. Hang 'Em High er regionfri den også, selv om det står kun "A" på baksiden (akkurat som TGTBATU). Sånn går det når man har alt for mange BD-spillere. Selv den beste kan gjøre feil. ;)

 

Men for å ikke spore helt av...

 

Invictus, $22 fra USA.

 

Takk for at du minnet meg på den, har lyst til å se den.

 

Kjøpte Avatar for 99,- på Lefdal med DVD versjon inkludert.

 

Avatar%20Blu-ray%20disc-thumb-320x447.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...