Manx Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Nok et par forhåndsbestillinger som falt ned i postkassa mi... HD DVD: Rio Bravo, $19,76 og HD DVD: Harsh Times, $21,70 begge fra DVD Pacific. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Nok et par forhåndsbestillinger som falt ned i postkassa mi... HD DVD: Rio Bravo, $19,76 og HD DVD: Harsh Times, $21,70 begge fra DVD Pacific. 8789326[/snapback] har du sett Harsh Times? Må være en av de mest absurde filmopplevelsen min noen gang. Jeg skjønte rett og slett ikke hva som var handlingen i filmen utenom å være->spoiler Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor full og jobbløs Endret 5. juni 2007 av H1lle Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) siste jeg kjøpte var Kingdom of heaven å det er en liten stund siden, har enda ikke sett den Edit: var det ikke snakk om at det skulle komme hd filmer til ps3 å? Endret 5. juni 2007 av Grievdus Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 HD filmer som i Blu Ray? HD DVD kommer neppe noen støtte for offisielt ihvertfall. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 The Italian Job - US$17.51 (etter rabatt hos Deep Discount) Har tenkt på å kjøpe Mission: Impossible - Ultimate Missions Collection og Matrix på HD DVD. Er det noen av dere som har disse filmene og som kan anbefale dem (og bruk av enda mer pener på film)? Er det flere av dere som føler at dere bruker alt for mye penger på filmer? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) The Italian Job - US$17.51 (etter rabatt hos Deep Discount) Har tenkt på å kjøpe Mission: Impossible - Ultimate Missions Collection og Matrix på HD DVD. Er det noen av dere som har disse filmene og som kan anbefale dem (og bruk av enda mer pener på film)? Er det flere av dere som føler at dere bruker alt for mye penger på filmer? 8792482[/snapback] Nei. Jeg føler at jeg rett og slett har alt for lite penger. Har allerede bestilt de to settene du nevner (pluss Planet Earth-settet) første dagen i dette salget, så kan ikke uttale meg personlig om disc'ene. Ellers har den norske nettbutikken den rimeligste Toshiba HD DVD-spilleren HD-E1 på salg denne uken for NOK2999. EDIT: La til modellbetegnelse. Endret 5. juni 2007 av Njål Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Nok et par forhåndsbestillinger som falt ned i postkassa mi... HD DVD: Rio Bravo, $19,76 og HD DVD: Harsh Times, $21,70 begge fra DVD Pacific. 8789326[/snapback] har du sett Harsh Times? Må være en av de mest absurde filmopplevelsen min noen gang. Jeg skjønte rett og slett ikke hva som var handlingen i filmen utenom å være->spoiler Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor full og jobbløs 8791486[/snapback] Har ikke kommet så langt ennå, men den står relativt høyt oppe i køen når jeg setter i gang... Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Fikk Flags of Our Fathers og The Prestige i dag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Gled deg Kadaju, fikk Flags of Our Fathers forrige uke, syns den var glimrende på alle måter. Får Letter og Iwo Jima til uken tenker eg, og eg har hørt at denne er hakket bedre. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Black Hawk Down - Blu-Ray. 166 kr, play.com Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har kjøpt Ultimate Matrix Collection [HD DVD] og Mission: Impossible - Ultimate Missions Collection [HD DVD] fra DeepDiscount. Tror jeg har brukt nok penger for en stund nå. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Gled deg Kadaju, fikk Flags of Our Fathers forrige uke, syns den var glimrende på alle måter. Får Letter og Iwo Jima til uken tenker eg, og eg har hørt at denne er hakket bedre. 8799177[/snapback] Endelig fått tid til å se Flags nå, og jeg må si at de to filmene fungerer utrolig bra til å fortelle hele historien bak Iwo Jima. Men jeg synes at Letters er en totalt sett mye bedre film enn Flags, særlig når det gjelder måten historien blir fortalt på og det emosjonelle bak. Så det passer kanskje bedre at jeg sier til deg at du bør glede deg Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hvordan er det med action i disse to filmene? Er det veldig mye historieformidling på den rolige måten, eller mer action? En god blanding kanskje? Må si at jeg er veldig svak for actionfylte krigsfilmer. Derfor venter jeg på Saving Private Ryan... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Syns drivet i Flags of Our Fathers er godt flettet inn med kampscener og rolige stunder under og etter Iwo Jima erobringen. Hopper frem og tilbake uten å bli kjedelig eit sekund syns eg. Vanvittig bra laget disse kampsekvensene også, spesielt når man ser slaget i litt stor skala. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Vil nok si at Letters er en god del roligere enn Saving Private Ryan i hvert fall. Første halvdel av Letters handler om forberedelsene japanerne gjør før amerikanerne i det hele tatt har kommet til øya. Det er også litt "flashback"-scener innflettet som handler om hva som skjedde med noen av soldatene før de ble innkalt/dro til Iwo Jima. Synes spesielt at scenene som handler om hvordan general Kuribayashi opplevde USA er godt gjennomførte. Andre halvdel av filmen blir mer actionfylt, spesielt ettersom soldaten man følger gjennom hele filmen er plassert i Suribachiyama (hovedfjellet på Iwo og det punktet amerikanerne gikk etter først). Jeg synes forresten at Letters er en bedre film enn Flags, og jeg elsker også Saving Private Ryan. Men Letters er nok, som sagt, litt roligere enn Saving. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Heisann, enda mer moro fra DVD Pacific: HD DVD: Sneakers, $20,31. HD DVD: Bruce Almighty, $20,31. HD DVD: Breach, $30,12. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Høres bra ut det Mala og Kadaju. Da blir det nok bestilling ganske så fort. Tror jeg venter til den norske utgaven av Flags of our Fathers, så de andre her i huset gidder å se også. Men dette virket lovende. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Er nå på min andre "The fountain" på HD DVD og ingen av de har fungert. Er det noen andre som har hatt problemer med denne? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Enda ikke hatt noen problemer med noen av mine HD DVDer... selv ikke Children of Men eller The Matador, som det visst nok var mye problemer med. Høres ut som du har uflaks :/ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jarhead på HD DVD er i hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå