Snikpellik Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Takk for infoen, folkens. Band of Brothers på HD DVD!? Wow, det skal skaffes! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Letters From Iwo Jima kom i posten i dag. Snakk om perfekt oppladning til japansk eksamen i morgen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hoho, ja eg får både Letters from Iwo Jima og Flags of our Fathers i posten i god tid før ferien min om noen uker håper eg. Det gleder eg meg veldig til Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Da kom The Hitcher (2007) (HD DVD), $28,31 fra DVD Pacific... Hadde jo vært bedre med orginalen men, men... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Da var endelig The Complete Matrix Trilogy kommet etter å ha ligget over en uke til oppbevaring hos posten inne på Alnabru (de hadde glemt å sende den ut ). $66,88 fra DVD Pacific. Lenke til kommentar
butare Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Kommer aldri i livet til å betale 300,- for ein ordinær HD DVD. Hadde mine prinsipper på DVD,disse følger etter inn i den nye eraen 8432006[/snapback] Helt enig! Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 20%-off-salget på DD er i gang, fram til og inkluderer neste helg, koder så langt skal være: DVDTALK USATODAY NYTIMES SUPERSALE DVDPRICESEARCH SUMMERSALE YAHOO ESPN LATIMES XM SOUTHSIDE WGN Planet Earth, Complete Matrix Trilogy, og Mission Impossible I-III-settet på HD DVD kjøpt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Nettopp bestilt King Kong og The Fast And The Furious på HD DVD. Førstnevnte er naturlig, og sistnevnte har jeg hørt at også har etm eget godt bilde. Dette er mine første HD-filmer, så tenker litt på bildet. Flags of our Fathers skal bestilles snart. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Jason Bourne: Hva er forskjellen på disse 2, og hvorfor kommer filmen (eventuelt) i 2 versjoner!? http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&...050&department= http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&...886&department= Hvorfor ikke gi ut "eneren" også!? Takk, takk! EDIT: Og, bruker dere www.deepdiscount.com, eller www.deepdiscountdvd.ca ? Endret 1. juni 2007 av Bone Lenke til kommentar
hammeravsaft Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Noen som vet om den eksterne xbox 360 hd dvd spillerne kan spille brente dvder?? Nå tenker jeg ikke på piratkopiering. Jeg kjøpe spilleren igår, men har ingen hd filmer. Jeg tenkte jeg skulle brenne ut noen gratis hd klipp på en vanlig dvd for å teste bilde. Endret 1. juni 2007 av Thogn83 Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvis du bruker et DVD authoring-program så skal det gå. Nero 7 har et fint et, ellers så kan du bare søke på det på google. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Hva er forskjellen på disse 2, og hvorfor kommer filmen (eventuelt) i 2 versjoner!? http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&...050&department= http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&...886&department= Hvorfor ikke gi ut "eneren" også!? Takk, takk! 8756003[/snapback] Den første er den skandinaviske utgivelsen og den andre er den engelske utgivelsen ikke verre enn det. Hvorfor toern kom før enern det lurte jeg litt på også, men den første har slippdato 24.7 i statene... Har ikke alt for mye og brenne av på det salget til DD, men noen få skal jeg vel få med meg... Edit: Fikk del to av tre av bursdagsgavene fra min bror, så da har jeg The Prestige liggende på HD DVD også Edit 2: Litt slippdatoer, covere og ekstramatriell = Moro (eller må ha om man vil): Hot Fuzz: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Released as a HD DVD Combo (HD30/DVD9) the film is presented on Side A in 1080P 2.35:1 Widescreen with English and French Dolby Digital Plus 5.1 EX Surround plus optional English SDH and French subtitles. Extras include: Outtakes Theatrical Trailers The Man Who Would Be Fuzz - Simon and Nick play a scene as Sean Connery and Michael Caine Hot Funk - Montage of clips using the "clean" dialogue from the TV and airline version of the film Danny's Notebook: The Other Side Audio Commentary with Simon Pegg & Edgar Wright Audio Commentary with The Sanford Police Service - Simon Pegg, Nick Frost, Jim Broadbent, Rafe Spall, Kevin Eldon & Olivia Colman Audio Commenary with The Sandford Village People - Kenneth Cranham, Timothy Dalton, Paul Freeman & Edward Woodward Audio Commentary with The Real Fuzz - Andy Leafe & Nick Eckland Fuzz-O-Meter - Trivia Track Storyboards Inadmissible: Deleted Scenes with Filmmaker Commentary Conclusive: We Made Hot Fuzz - Making of Documentary Speculative: Video Blogs Art Department Friends & Family Cranks, Cranes & Controlled Chaos Here Come the Fuzz Return to Sandford - A return trip to Wells, the town that posed as Sandford in the film, coinciding with a premiere of the film for the townsfolk Edgar & Simon's Flip Chart - This piece shows them reading a flip chart after the event to see just how much of the chart made it into the film Simon Muggs - Compilation of Simon Pegg hamming it up after each take Sergeant Fisher's Perfect Sunday Photographic: Galleries Hearsay: Plot Holes and Comparisons Special Effects: Before and After - A before and after look at the film's special effects scenes AM Blam: Making Dead Right Dead Right (1993) - An edited version of "Dead Right," one of Edgar's early films and on which Hot Fuzz is very loosely based. Commentaries: (1) Edgar Wright, (2) Simon Pegg and Nick Frost Dawn of the Dead (2004) - The Unrated Director’s Cut: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor HD-30 Dual Layer 1080P 2.35:1 Widescreen English Dolby True HD 5.1 Surround English and French Dolby Digital Plus 5.1 Surround English SDH and French subtitles The Lost Tape: Andy's Terrifying Last Days Revealed Special Report Undead Scenes with Commmentary by Director Zack Snyder and Producer Eric Newman Raising the Dead Attack of the Living Dead Splitting Headaches: Anatomy of the Exploding Heads Feature Commentary with Director Zack Snyder and Producer Eric Newman Introduction by Director Zack Snyder Shooter: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1080P Widescreen English, French and Spanish 5.1 English, English SDH, French and Spanish subtitles Audio commentary by director Antoine Fuqua 7 Deleted Scenes Survival of the Fittest: The Making of Shooter Featurette: “Independence Hall” Theatrical Trailer Endret 1. juni 2007 av Manx Lenke til kommentar
Njål Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Fikk del to av tre av bursdagsgavene fra min bror, så da har jeg The Prestige liggende på HD DVD også 8757476[/snapback] I bestilling, eller fysisk hjemme hos deg/bror din? Slippdato i de fleste europeiske land er jo ikke før til uka (og den er så vidt jeg vet utsatt noen uker i enkelte land), men enkelte butikker i bl.a. Frankrike og Tyskland har driti i offisiell dato, og solgt den siden sist helg. EDIT: Og, bruker dere www.deepdiscount.com, eller www.deepdiscountdvd.ca ? DeepDiscount.com Hver kode kan brukes kun en gang per person/konto, gjelder ikke for forhåndsbestillinger (pleier i hvert fall ikke gjøre det). Og så lønner det seg generellt å bestille tidlig; Ofte prisen uten kode går opp noen % på mange titler i løpet av salget, så reell gevinst blir mellom 10 og 15% off standardpris, ikke 20%. EDIT: Hot Fuzz må man (jeg) ha, selv om jeg synes Shaun var bedre (den kommer jo ut nesten samtidig som Hot Fuzz også). Hadde det vært Romeros Dawn hadde den vært veldig min, med remaken holder det i massevis med den japanske standard-DVD'en. Endret 1. juni 2007 av Njål Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Fikk del to av tre av bursdagsgavene fra min bror, så da har jeg The Prestige liggende på HD DVD også 8757476[/snapback] I bestilling, eller fysisk hjemme hos deg/bror din? Slippdato i de fleste europeiske land er jo ikke før til uka (og den er så vidt jeg vet utsatt noen uker i enkelte land), men enkelte butikker i bl.a. Frankrike og Tyskland har driti i offisiell dato, og solgt den siden sist helg. 8757958[/snapback] Den ligger ved siden av meg nå, han har bestilt den fra cdon hvis jeg ikke husker feil... Edit: Coverene (som bevis ): Endret 1. juni 2007 av Manx Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Litt off-topic, men: Er det bare jeg som la merke til Blu-ray-logoen nederst på siden av coveret? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Du er inne på noe der Den kommer jo også på Blu-ray, så det kan hende at de bare klipper og limmer inn HD DVD/Blu-ray coverene og de har tatt en kjapp en... Blu-ray coveret: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: Da var mine kjøp fra 20% salget til DD unnagjort. Kjøpte Spy Game, The Game og Out of Sight alle for $17,56 pr.stk. Endret 2. juni 2007 av Manx Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Noen som vet om den eksterne xbox 360 hd dvd spillerne kan spille brente dvder?? Nå tenker jeg ikke på piratkopiering. Jeg kjøpe spilleren igår, men har ingen hd filmer. Jeg tenkte jeg skulle brenne ut noen gratis hd klipp på en vanlig dvd for å teste bilde. 8756122[/snapback] HD DVD spilleren spiller brente DVDer (backup & egenproduserte ferievideoer). Men skal du spille av HD videoklippene du selv laster ned og de er brent som vanlig data DVD, må dette spilles av i den interne spilleren. Jeg kan anbefale deg å laste ned episode 6 av Kodenavn: Hunter fra NRKs nettside. Den videoen er i 720p og kommer i både WMV og MP4 (kan kreve en oppdatering). Jeg har testet begge formatene og de spilles greit av. Filene er på 2-3 GB (men du trenger bare en versjon), så det kan ta en stund å laste den ned. Jeg kan jo også legge til at jeg har bestilt Planet Earth fra Amazon. Endret 5. juni 2007 av technofranki Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) The Prestige HD DVD'en er satt ned i pris hos Amazon UK, den ligger nå under mva-grensa etter at V.A.T. er trukket fra. Ville bestilt den derfra hadde jeg ikke brukt en rabatt-kupong hos Play. Endret 3. juni 2007 av Njål Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Brukte 20% off på: Letters From Iwo Jima [blu-ray Disc] $25.36 Saw III [blu-ray Disc] $27.84 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Da var HD DVD nr. 80 på plass. The Road Warrior, pris = helt gratis fra min bror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå