MsGreen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 The Pursuit Of Happyness (Blu-ray) - 5,99 £ Charlie And The Chocolate Factory (Blu-ray) - 8,99 £ Begge på Play Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Gikk innom Platekompaniet i dag, og gikk ut døra med følgende på Blu-ray: The Assassination of Jesse James by the coward Robert Ford (99 kr, visstnok ikke så altfor bra HD-transfer, men må få sett denne filmen snart) Gran Torino (129 kr, lyst til å se om den fortjener plassen på imdb top250) Se opp! (Up) (229 kr, argh@overpris) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 American History X, Coop Obs!, 99 kr. Se opp for slike tilbud på Obs. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Snarveien 64,50 The Hangover 64,50 Videosjappe på Sofienberg, tidlegar utleigde. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 la akuratt inn en bestilling på Luftslottet som sprengtes (Blu-ray) til en sum på 99kr,- pluss 19 kr i frakt. Kjøpte hos elkjøp Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 la akuratt inn en bestilling på Luftslottet som sprengtes (Blu-ray) til en sum på 99kr,- pluss 19 kr i frakt. Kjøpte hos elkjøp +1 Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 la akuratt inn en bestilling på Luftslottet som sprengtes (Blu-ray) til en sum på 99kr,- pluss 19 kr i frakt. Kjøpte hos elkjøp Jeg også. I tillegg bestilte jeg 2012 og Ringenes Herre triologien. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 http://www.elkjop.no/product/film-musikk/blu-ray/BDVDLORDTRIL/ringenes-herre-triologi-blu-ray 399,- for alle Ringenes Herre- filmene i blu-ray er ingen upris Slo til så klart! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 http://www.elkjop.no/product/film-musikk/blu-ray/BDVDLORDTRIL/ringenes-herre-triologi-blu-ray 399,- for alle Ringenes Herre- filmene i blu-ray er ingen upris Slo til så klart! Det er jo kinoversjoner for ****. Snøballkrig i hælvete før eg kjøper de, skal ha extended Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 The Wrestler 99,- Crank 99,- Lefdal i Tr.Heim Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 http://www.elkjop.no/product/film-musikk/blu-ray/BDVDLORDTRIL/ringenes-herre-triologi-blu-ray 399,- for alle Ringenes Herre- filmene i blu-ray er ingen upris Slo til så klart! Det er jo kinoversjoner for ****. Snøballkrig i hælvete før eg kjøper de, skal ha extended Jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg ikke finner extended på bluray.. Bestilte Tomme Tønner på blu-ray på cdon før helgen, sådet blir min siste.. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg ikke finner extended på bluray.. Ettersom dei veit dei kan selja LotR fire-fem gonger på denne måten. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Where The Wild Things Are, $22 fra USA. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 This is it Fra USA som ikke funka hjemme, pga soning ellerno i USA Må ha en amerikansk bluerayspiller Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 This is it Fra USA som ikke funka hjemme, pga soning ellerno i USA Må ha en amerikansk bluerayspiller Spaceworld og Coop! har hatt sonefrie BD-spelarar. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 I dag dukket " A Perfect Getaway " opp i posten fra Amazon.co.uk. Betalte ca 15 pund Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hva er poenget med soner på VHS, DVD og BD? Er det ett forsøk på og få oss til å bli pirater eller no? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) VHS hadde vel aldri noen soner utenom forskjellig tv system. Poenget var vel for å kunne slippe filmer til forskjellig tidspunkt rundt i verden, akkurat hvorfor vet jeg ikke. Muligens for å rekke å legge på tekster og tilpasse innhold? Edit: Siste bluray: The Informant (elendig film btw) Endret 1. mars 2010 av Actibus Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 VHS hadde vel aldri noen soner utenom forskjellig tv system. Poenget var vel for å kunne slippe filmer til forskjellig tidspunkt rundt i verden, akkurat hvorfor vet jeg ikke. Muligens for å rekke å legge på tekster og tilpasse innhold? De kan slippes på forskjellige tidspunkt akkurat som spill. Jo Amerika har en fysisk større VHS en Europa. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Fight Club og Snatch. Begge på platekompaniet til 129,- stk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå