Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Da var endelig Terminator 2: Le Jugement Dernier (2 disk med dir.cut og kino versjon), L' Armee Des Ombres og Le Pacte Des loups alle HD DVD annkommet fra Amazon.fr for den nette sum av €20,89 pr.stk.

8699088[/snapback]

Hvilke språk var det på undertekstene på Terminator 2 (hvis det var noen)?

8701135[/snapback]

Standard/kort-versjonen har tvungne franske undertekster hvis du velger engelsk tale (men du kan flytte dem opp/ned i/under bildet, og velge mellom vanlig og liten størrelse; Knapp C velger plassering, knapp D velger størrelse).

Director's Cut'en kan du velge mellom ingen, franske, og nederlandske undertekster (og på samme måte velge plassering og størrelse hvis du har på undertekster).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prisen du oppgir er jo ikke helt korrekt da, siden det tilkommer en lille smule frakt fra amazon.fr. :ermm:

8700207[/snapback]

 

Stemmer vel det, var det ikke €8 pr.stk. Men nå har jeg aldri oppgitt frakten på en eneste film jeg har kjøpt siden siden jeg regner med at folk skjønner at det kommer i tillegg og de kan jo selv velge en billiger (kanskje ikke fra amazon.fr) frakt en det jeg gjør eller en dyrer en selv...

 

@datating:

 

Fransk på kino versjonen og fransk og hollansk på dir.cuten.

Lenke til kommentar
Da var The Frighteners - Dir.Cut ankommet fra DVD Pacific

8707932[/snapback]

Mellomste frakt-alternativ?

Fikk ikke min i dag (men fikk ikke noe post i det hele tatt, så kan tenkes den ligger på postomdelinga, bare ikke gått ut post i området i dag).

Har jo i og for seg nok å se på i helga, men ser fram til The Frighteners. :)

Lenke til kommentar
Hva er det den så pent heter ---> International Priority Air Mail.

 

Da var også Heroes - Sesong 1 forhåndsbestilt fra DVD Pacific for den nette sum av $73.

8708100[/snapback]

Satser på at jeg har The Frighteners på tirsdag, da, brukte også Int'l Priority.

 

The Heroes venter jeg litt med, ser om det dukker opp noen tilbud når det nærmer seg utgivelse (med frakt tror jeg det blir billigere fra Amazon uansett).

Lenke til kommentar

Fikk "The fountain" og "The Interpreter" fra DVDstrax.com i dag.

 

Men jeg begynner å bli litt smålei her, det viste seg at "The fountain" ikke fungerte, og det blir da totalt 3 filmer (av 12) som jeg har fått som ikke fungerer (vært igjennom 2 x Children of Men fra før).

Har flere av dere hatt problemer med "The fountain"?

 

Skikkelig nedtur også, jeg gledet meg til å se denne filmen ettersom jeg ikke fikk den med meg på kino.

Lenke til kommentar
The Heroes venter jeg litt med, ser om det dukker opp noen tilbud når det nærmer seg utgivelse (med frakt tror jeg det blir billigere fra Amazon uansett).

8708160[/snapback]

Og etter å ha skrevet det gikk jeg inn på Amazon og trykket på knappen :!: , $76.93 med frakt.

Lenke til kommentar
The Heroes venter jeg litt med, ser om det dukker opp noen tilbud når det nærmer seg utgivelse (med frakt tror jeg det blir billigere fra Amazon uansett).

8708160[/snapback]

 

Så at de hadde den til $70, men er ikke frakten litt dyrere enn hos DVDP?

 

Men nå har jeg bestilt den sånn at jeg har den inne, men det er jo bare og avbestille hvis den skulle dukke opp et annet sted hvor det er mye billigere :)

 

Edit:

 

$3 billigere :hmm: Jeg lar den ligge en liten stund og ser om det dukker opp noe "bedre" tilbud noe annet sted. Kommer jo ikke før i slutten av august, så har god tid :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Men jeg begynner å bli litt smålei her, det viste seg at "The fountain" ikke fungerte, og det blir da totalt 3 filmer (av 12) som jeg har fått som ikke fungerer (vært igjennom 2 x Children of Men fra før).

8708162[/snapback]

 

Beklager om du har nevnt det tidligere, men er det stand alone spiller eller 360 drevet du har?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
The Heroes venter jeg litt med, ser om det dukker opp noen tilbud når det nærmer seg utgivelse (med frakt tror jeg det blir billigere fra Amazon uansett).

8708160[/snapback]

Så at de hadde den til $70, men er ikke frakten litt dyrere enn hos DVDP?

8708256[/snapback]

Frakt for bokssett er billigere hos Amazon; DVDP tar per disk/hav frakta koster, Amazon har enhetpris som i utgangspunktet er høyere, men en boks regnes som en enhet, så tror rundt tre disker i praksis blir billigere (og det er med billigste frakt hos DVDP, med Int'l Pri@DVDP blir Amazon enda gunstigere).

Lenke til kommentar

 

Men jeg begynner å bli litt smålei her, det viste seg at "The fountain" ikke fungerte, og det blir da totalt 3 filmer (av 12) som jeg har fått som ikke fungerer (vært igjennom 2 x Children of Men fra før).

8708162[/snapback]

 

Beklager om du har nevnt det tidligere, men er det stand alnone spiller eller 360 drevet du har?

8708348[/snapback]

 

360 drevet. Har som sagt en god del andre titler på HD DVD som fungerer glimrende, så er skeptisk til om det er noe galt med selve drevet.

 

Edit : Og ja, drevet/360'en er oppdatert med de nyeste driverne.

Endret av Dragoncrest
Lenke til kommentar

Tja, Batman Begins, Letters From Iwo Jima og Matrix har jo alle fått veldig god kritikk for både bilde og lyd. Anbefaler å sjekke her etter filmer som passer til din filmsmak. Jeg bruker alltid den siden for å sjekke om filmer er verdt å kjøpe i forhold til lyd og bilde :p

Lenke til kommentar

De japanske Band of Brothers HD DVD'ene er oppe for forhåndsbestilling hos Amazon Japan (dette er disk 1), fem separate diker til ¥2,993 hver (før fradrag av japansk mva på noen %), godt under mva-grensa (rett over NOK140 per disk).

Bare så synd Amazon sluttet med billigste fraktalternativ for en stund siden, og nå bare sender med kurér til rundt NOK150 for én dvd/boks.

 

EIT: Venter og ser hva prisen blir hos CDJAPAN (og om serien annonseres med fast dato i USA) før jeg vurderer det nærmere (CD Japan har lavere fraktpris etter at Amazon Japan kuttet sin billigste).

Endret av Njål
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...