Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
L.A. Times rappporterer fra Cannes at del Toro er der for å annonsere Pans labyrint på HD DVD

8657957[/snapback]

Og der var annonseringen av den franske utgivelsen:

post-24892-1179765282_thumb.jpg

post-24892-1179765295_thumb.jpg

Boks med filmen på HD DVD, filmen på vanlig DVD, to DVD'er/DVD-ROM'er med ekstramateriell (bl.a. deler av filmen i WMV HD for sammenlignings skyld), sountrack CD, og 64 siders bok.

Dato 4. juli, allerede oppe på Amazon FR, mer info @devildead.

Så nedturen: Så langt ser det ikke ut til at den franske utgaven har annet enn franske undertekster. :cry::cry:

Får håpe at en tilsvarende utgave gis ut i andre land med mer forståelige tekster.

Lenke til kommentar

Får håpe at det kommer noe lignende i andre land, hvis ikke så er det jo fristene bare og kjøpe den for å ha den stående i hylla :dribble:

Men de har jo vært flinke til å legge på engelsk tekst, til og med norsk på noen (L'Armée des ombres) så det er jo håp for oss her på berget også...

Lenke til kommentar
Får håpe at det kommer noe lignende i andre land, hvis ikke så er det jo fristene bare og kjøpe den for å ha den stående i hylla :dribble:

Men de har jo vært flinke til å legge på engelsk tekst, til og med norsk på noen (L'Armée des ombres) så det er jo håp for oss her på berget også...

8665889[/snapback]

L'Armée .. (og de fleste andre franske titlene som har slippdato 29. mai) gis ut av Studio Canal, som gjerne har rettigheter i mange land, enten direkte, eller via lokale søster- eller underselskaper, så der vil det sjelden være kontraktuelle hindringer for å ha med undertekster på mange språk.

EDIT:

Men jeg må jo si jeg også er fristet til å kjøpe denne versjonen uansett (var veldig tett på å trykke på "kjøp"[email protected], går jo greit å avbestille hvis noe tilsvarende men mer undertekstvennlig annonseres et annet sted).

Er jo ikke vanskelig å memorere undertekstene fra den versjonen man allerede har. :hmm:

Endret av Njål
Lenke til kommentar
Er jo ikke vanskelig å memorere undertekstene fra den versjonen man allerede har.  :hmm:

8665962[/snapback]

Det hører jeg du sier :ermm:

8666042[/snapback]

Man kan jo eventuelt kjøre en tekstfil av dem til hjelp.

Ellers, fikk nettopp "sendt"-beskjed fra amazon.fr på L'Armée des ombres og Arizona Dream.

Resten står fremdeles på "klargjøres"-status.

EDIT:

Og der var T2, Le Pacte...., og Ran også sendt. :!:

Og EDIT mk2:

Der kom jeg visst til å trykke på "kjøp"-knappen til Pans Labyint........ :whistle:

Endret av Njål
Lenke til kommentar
Er jo ikke vanskelig å memorere undertekstene fra den versjonen man allerede har.  :hmm:

8665962[/snapback]

Det hører jeg du sier :ermm:

8666042[/snapback]

Like greit å lære seg spansk. :whistle:

Må si at denne utgaven var enda finere enn DVD utgaven jeg har fra DVDfromkorea.com. Frister å kjøpe denne selv om jeg ikke har en HD DVD-spiller i hus en gang.

Lenke til kommentar
Da var endelig Terminator 2: Le Jugement Dernier (2 disk med dir.cut og kino versjon), L' Armee Des Ombres og Le Pacte Des loups alle HD DVD annkommet fra Amazon.fr for den nette sum av €20,89 pr.stk.

8699088[/snapback]

Ditto, men fikk Kusturicas Arizona Dream og Kurosawas Ran i tillegg.

Prisen du oppgir er jo ikke helt korrekt da, siden det tilkommer en lille smule frakt fra amazon.fr. :ermm:

Lenke til kommentar
Da var endelig Terminator 2: Le Jugement Dernier (2 disk med dir.cut og kino versjon), L' Armee Des Ombres og Le Pacte Des loups alle HD DVD annkommet fra Amazon.fr for den nette sum av €20,89 pr.stk.

8699088[/snapback]

Hvilke språk var det på undertekstene på Terminator 2 (hvis det var noen)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...