Njål Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Den britiske HD DVD-utgivelsen av Harry Potter And The Goblet Of Fire er for øyeblikket på salg hos Amazon UK, så vidt jeg har registrert er det første gang på lenge den er tilgjengelig godt under mva-grensa (pris £13.97 + frakt, £15.85 totalt). Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) ... Beklager feilpost. Mod kan slette. Endret 20. mai 2007 av Steffenm Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 L.A. Times rappporterer fra Cannes at del Toro er der for å annonsere Pans labyrint på HD DVD (tror spansk og fransk utgivelse er det som ryktes først, uvisst hva slags undertekster disse europeiske utgivelsene får). Den skal bestilles i det øyeblikket den annonseres. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Har enda til gode å se Pans labyrint, så den skal definitivt inkassseres på HD DVD. Noe sier meg at eg har noe å se frem til også Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Matrix (Complete Trilogy) @ Axelmusic.com Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Der kom Matrix (Complete Trilogy) Gjett om jeg er fornøyd. 1. Mottok pakken etter 3 virkedager 2. De hadde satt 191kr som verdi så jeg slapp moms + tollgebyr Axelmusic.com Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 L.A. Times rappporterer fra Cannes at del Toro er der for å annonsere Pans labyrint på HD DVD 8657957[/snapback] Og der var annonseringen av den franske utgivelsen: Boks med filmen på HD DVD, filmen på vanlig DVD, to DVD'er/DVD-ROM'er med ekstramateriell (bl.a. deler av filmen i WMV HD for sammenlignings skyld), sountrack CD, og 64 siders bok. Dato 4. juli, allerede oppe på Amazon FR, mer info @devildead. Så nedturen: Så langt ser det ikke ut til at den franske utgaven har annet enn franske undertekster. Får håpe at en tilsvarende utgave gis ut i andre land med mer forståelige tekster. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Får håpe at det kommer noe lignende i andre land, hvis ikke så er det jo fristene bare og kjøpe den for å ha den stående i hylla Men de har jo vært flinke til å legge på engelsk tekst, til og med norsk på noen (L'Armée des ombres) så det er jo håp for oss her på berget også... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Får håpe at det kommer noe lignende i andre land, hvis ikke så er det jo fristene bare og kjøpe den for å ha den stående i hylla Men de har jo vært flinke til å legge på engelsk tekst, til og med norsk på noen (L'Armée des ombres) så det er jo håp for oss her på berget også... 8665889[/snapback] L'Armée .. (og de fleste andre franske titlene som har slippdato 29. mai) gis ut av Studio Canal, som gjerne har rettigheter i mange land, enten direkte, eller via lokale søster- eller underselskaper, så der vil det sjelden være kontraktuelle hindringer for å ha med undertekster på mange språk. EDIT: Men jeg må jo si jeg også er fristet til å kjøpe denne versjonen uansett (var veldig tett på å trykke på "kjøp"[email protected], går jo greit å avbestille hvis noe tilsvarende men mer undertekstvennlig annonseres et annet sted). Er jo ikke så vanskelig å memorere undertekstene fra den versjonen man allerede har. Endret 21. mai 2007 av Njål Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Er jo ikke så vanskelig å memorere undertekstene fra den versjonen man allerede har. 8665962[/snapback] Det hører jeg du sier Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Er jo ikke så vanskelig å memorere undertekstene fra den versjonen man allerede har. 8665962[/snapback] Det hører jeg du sier 8666042[/snapback] Man kan jo eventuelt kjøre en tekstfil av dem til hjelp. Ellers, fikk nettopp "sendt"-beskjed fra amazon.fr på L'Armée des ombres og Arizona Dream. Resten står fremdeles på "klargjøres"-status. EDIT: Og der var T2, Le Pacte...., og Ran også sendt. :!: Og EDIT mk2: Der kom jeg visst til å trykke på "kjøp"-knappen til Pans Labyint........ Endret 21. mai 2007 av Njål Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Er jo ikke så vanskelig å memorere undertekstene fra den versjonen man allerede har. 8665962[/snapback] Det hører jeg du sier 8666042[/snapback] Like greit å lære seg spansk. Må si at denne utgaven var enda finere enn DVD utgaven jeg har fra DVDfromkorea.com. Frister å kjøpe denne selv om jeg ikke har en HD DVD-spiller i hus en gang. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Da fikk jeg Renaissance og Superman Returns i dag. Renaissance kom på €26,13 med frakt. Superman kom på $38,43 med frakt. Fornøyd nå Manx Endret 23. mai 2007 av Kadaju Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Flags of Our Fathers HD DVD er endelig sendt fra amazon.com Gleder meg til å se denne filmen. Endret 23. mai 2007 av Mala Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Da fikk jeg Renaissance og Superman Returns i dag. 8676757[/snapback] Veldig fint om du/dere kan skrive pris og hvor den er kjøpt også, hakket viktigere enn en imdb link Edit: Når jeg ser nærmere etter så har du linket til butikk og ikke imdb Så du kan droppe og ta deg nær av den over Endret 23. mai 2007 av Manx Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Letters from Iwo Jima (Combo HD DVD and Standard DVD) $27.95 Digital Video Essentials HD (HD DVD + DVD Combo Disc) $23.95 Fra amazon.com Endelig rota meg til å kjøpe kalibreringsdisk til spillerene mine Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 The Fountain kom i dag. $38,43 med frakt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Da var endelig Terminator 2: Le Jugement Dernier (2 disk med dir.cut og kino versjon), L' Armee Des Ombres og Le Pacte Des loups alle HD DVD annkommet fra Amazon.fr for den nette sum av €20,89 pr.stk. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Da var endelig Terminator 2: Le Jugement Dernier (2 disk med dir.cut og kino versjon), L' Armee Des Ombres og Le Pacte Des loups alle HD DVD annkommet fra Amazon.fr for den nette sum av €20,89 pr.stk. 8699088[/snapback] Ditto, men fikk Kusturicas Arizona Dream og Kurosawas Ran i tillegg. Prisen du oppgir er jo ikke helt korrekt da, siden det tilkommer en lille smule frakt fra amazon.fr. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Da var endelig Terminator 2: Le Jugement Dernier (2 disk med dir.cut og kino versjon), L' Armee Des Ombres og Le Pacte Des loups alle HD DVD annkommet fra Amazon.fr for den nette sum av €20,89 pr.stk. 8699088[/snapback] Hvilke språk var det på undertekstene på Terminator 2 (hvis det var noen)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå