InsertNumLock Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Når det er snakk om avspillere.. Xbox360 spilleren fungerer på dataen.. Du kan kjøre den standalone uten noe tillegg.. så kjører du ledninger fra skjermkortet til tven.. billig drev.. Guide: http://forum.videohelp.com/viewtopic.php?t=317738 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Når det er snakk om avspillere.. Xbox360 spilleren fungerer på dataen..Du kan kjøre den standalone uten noe tillegg.. så kjører du ledninger fra skjermkortet til tven.. billig drev.. Guide: http://forum.videohelp.com/viewtopic.php?t=317738 7628437[/snapback] takk Lenke til kommentar
Njål Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Studio Canal (Frankrike) har annonsert en del nye titler for mars 2007 (de fleste vil ganske sikkert slippes i England i løpet av et par måneder etterpå): March 5 Arizona Dream (Extended Edition) [HD-30] - 1080p / 1.85:1 (16x9) / VC-1 - DTS-HD Master Audio 4.0 (English) & DTS-HD High Resolution (4.0 French & 2.0 German) - English, French, Danish, Norwegian, Swedish, Finnish, German & Dutch subtitles Voyage Au Bout De L'enfer/The Deer Hunter [HD-30] - 1080p / 2.35:1 (16x9) / VC-1 - DTS-HD Master Audio 5.1 (English) & DTS-HD High Resolution 2.0 (French) - English, French, Danish, Norwegian, Swedish, Finnish, German & Dutch subtitles La Grande Vadrouille imdb[HD-30] - 1080p / 2.35:1 (16x9) / VC-1 - DTS-HD Master Audio LCR (French) - No subtitles L'Armee Des Ombres/The Shadow Army imdb [HD-30] - 1080p / 1.78:1 (16x9) / VC-1 - DTS-HD Master Audio 4.0 (French) & DTS-HD High Resolution Stereo (German) - Danish, Norwegian, Swedish, Finnish, German & Dutch subtitles Le Laureat (The Graduate) [HD-30] - 1080p / 2.35:1 (16x9) / VC-1 - DTS-HD Master Audio 2.0 (English) & DTS-HD High Resolution 1.0 (French & German) - English, French, Danish, Norwegian, Swedish, Finnish, German & Dutch subtitles Le Pacte De Loups [HD-30] - 1080p / 2.35:1 (16x9) / VC-1 - DTS-HD Master Audio 5.1 (French) & DTS-HD High Resolution 5.1 (English) - English subtitles Les Trois Jours du Condor (Three days of the Condor) [HD-30] - 1080p / 2.35:1 (16x9) / VC-1 - DTS-HD Master Audio 5.1 (English) & DTS-HD High Resolution 1.0 (French & German) - English, French, Danish, Norwegian, Swedish, Finnish, German & Dutch subtitles Leaving Las Vegas [HD-30] - 1080p / 1.85:1 (16x9) / VC-1 - DTS-HD Master Audio 4.0 (English) & DTS-HD High Resolution (4.0 French & 2.0 German) - French, Danish, Norwegian, Swedish, Finnish & Dutch subtitles Million Dollar Baby [HD-30] - 1080p / 2.35:1 (16x9) / VC-1 - DTS-HD Master Audio 5.1 (English) & DTS-HD High Resolution 5.1 (French) - French subtitles Mulholland Drive [HD-30] - 1080p / 1.85:1 (16x9) / VC-1 - DTS-HD Master Audio 5.1 (English) & DTS-HD High Resolution 5.1 (French) - French subtitles Nous étions soldats (We Were Soldiers) [HD-30] - 1080p / 2.35:1 (16x9) / VC-1 - DTS-HD Master Audio 6.1 (English) & DTS-HD High Resolution 6.1 (French) - French subtitles Ran [HD-30] - 1080p / 1.85:1 (16x9) / VC-1 - DTS-HD Master Audio 5.1 (Japanese) & DTS-HD High Resolution (5.1 French & 2.0 German) - French, Danish, Norwegian, Swedish, Finnish, German & Dutch subtitles Serpico [HD-30] - 1080p / 1.75:1 (16x9) / VC-1 - DTS-HD Master Audio 2.0 (English) & DTS-HD High Resolution 1.0 (French & German) - French & German subtitles Terminator II [HD-30] - 1080p / 2.35:1 (16x9) /VC-1 - DTS-HD Master Audio 5.1 (English) & DTS-HD High Resolution 5.1 (French & German) - French, German & Dutch subtitles Traffic [HD-30] - 1080p / 1.77:1 (16x9) /VC-1 - DTS-HD Master Audio 5.1 (English) & DTS-HD High Resolution 5.1 (French) - French subtitles Le Pacte De Loups og Mulholland Drive er allerede bestilt, kommer nok til å bestille L'Armee Des Ombres/The Shadow Army og Ran også. Resten venter jeg nok med til jeg ser hvilke som annonseres (og til hvilken pris) i England. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Den første kombi HD DVD/Blu-ray spilleren er på vei noe som er et godt utgangspunkt for oss forbrukere... Super Multi Blue Player BH-100 Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Holder heller en knapp på Time Warners kombinerte HD-DVD/Blu-Ray-disker. Endret 7. januar 2007 av henrik_s Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Haha, der var mitt første kjøp i boks! Har ikke spiller og har ingen anelse om når jeg skaffer meg en, men det er festelig å ha noen filmer da hardwaren før eller siden kommer i hus. - Forbidden Planet: Ultimate Collector's Set - 40.60 $ - DVDPacific Lenke til kommentar
Njål Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Haha, der var mitt første kjøp i boks! Har ikke spiller og har ingen anelse om når jeg skaffer meg en, men det er festelig å ha noen filmer da hardwaren før eller siden kommer i hus. - Forbidden Planet: Ultimate Collector's Set - 40.60 $ - DVDPacific 7670265[/snapback] Husk å sjekke den umiddelbart når den kommer, en del av HD DVD-utgavene av denne har hatt DVD'en i stedet for HD DVD'en. Vet ikke om de har fått alle de feilpakkede ut av markedet ennå (om de i det hele tatt er i stand til å skille dem uten å åpne settet). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 HD DVD: Goodfellas, $19,78 fra DDD Sikkert artig når man dytter Forbidden Planet i sin nye HD DVD spiller og ikke titter så nøye på disken WTF :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Haha, der var mitt første kjøp i boks! Har ikke spiller og har ingen anelse om når jeg skaffer meg en, men det er festelig å ha noen filmer da hardwaren før eller siden kommer i hus. - Forbidden Planet: Ultimate Collector's Set - 40.60 $ - DVDPacific 7670265[/snapback] Husk å sjekke den umiddelbart når den kommer, en del av HD DVD-utgavene av denne har hatt DVD'en i stedet for HD DVD'en. Vet ikke om de har fått alle de feilpakkede ut av markedet ennå (om de i det hele tatt er i stand til å skille dem uten å åpne settet). 7672433[/snapback] Oi, det må jeg få gjort. Jeg antar at det står noe sånt som "HD DVD" på diskene, hvis ikke blir det vrient å finne ut hva det er. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Det skal det gjøre Edit: Ellers så vil du nok legge merke til det når du skal se den første gangen... Endret 8. januar 2007 av Manx Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Den første kombi HD DVD/Blu-ray spilleren er på vei noe som er et godt utgangspunkt for oss forbrukere... Super Multi Blue Player BH-100 7666788[/snapback] Noen som veit/vil gjette prisen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Den første kombi HD DVD/Blu-ray spilleren er på vei noe som er et godt utgangspunkt for oss forbrukere... Super Multi Blue Player BH-100 7666788[/snapback] Noen som veit/vil gjette prisen? 7673931[/snapback] Noe stort lavere enn 10k tror jeg man ikke skal håpe på sånn i starten... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Den første kombi HD DVD/Blu-ray spilleren er på vei noe som er et godt utgangspunkt for oss forbrukere... Super Multi Blue Player BH-100 7666788[/snapback] Noen som veit/vil gjette prisen? 7673931[/snapback] Forventet pris oppgitt av LG på C.E.S.-messa er $1199. EDIT: Dette er listepris, reell gatepris i USA ved lansering forventet ~$1000. Som med vanlig kalkyle blir rundt regnet NOK10k i Norge. Endret 8. januar 2007 av Njål Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Var ikke noe pent med den alt for tydelige markeringen av Blu-ray/HD DVD øverst på coverne. Men at størrelsen er redusert tror jeg kan være en positiv ting. Men må først få noen i hus før endelig mening kan gjøres opp. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Tror det kan bli tøft når man liner opp alle DVD'ene, Blu-Ray'ene og HD'ene ved siden av hverandre. Forventer bilde fra Manx, Njål og _crs_ når de begynner å få noen eksemplarer. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Var ikke noe pent med den alt for tydelige markeringen av Blu-ray/HD DVD øverst på coverne. Men at størrelsen er redusert tror jeg kan være en positiv ting. Men må først få noen i hus før endelig mening kan gjøres opp. 7675498[/snapback] Mindre størrelse er absolutt positivt når man begynner å få en del, men ellers er det ikke mye å rope hurra for: Plastfargen på begge er i mine øyne ganske stygg, som du sier er det en overtydelig markering av format øverst (men dét er kanskje nødvendig for å gjøre det mindre sannsynlig at folk kjøper feil), og selve coveret er en god del mindre i forhold til selve boksen enn på standard DVD'er. Ellers, venter på at The Departed skal listes for salg, slippes 13. februar på HD DVD i USA. Bortsett fra den ser mine framtidige US-bestillinger (de som er annonsert med fast utgivelsesdato) slik ut: 16. januar: The Sting og Lucky # Slevin 30. januar: Beerfest 6. februar: Hollywoodland (ikke bestilt ennå, venter på at DDD skal annonsere The Departed for å bestille samtidig) 10. april: Payback: Straight Up - The Director's Cut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg tror nok boksene vil forandre seg en del etter at de har etablert et solid marked. Jeg antar/håper at de kan sammenlignes med "snapper"-koverene warner bros brukte i fleng i dvdens tidligere fase. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Blr: BeerFest $ 21.18 @ DDD Lenke til kommentar
eternal Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Noen spesiell grunn til at filmene skal være så jævlig mye dyrere fordi de kommer på HD format? Er jo produktet man kjøper, ikke platemediumet. Det er da ikke så dyrt? Er det bare bransjen som er grådig og slår mynt på at det er noe nytt og bedre - så det liksom skal bli dyrere "normalpris" på filmer, eller kan dette forsvares - hva mener dere? Det er da en naturlig evolusjon at vi betaler mindre for mer. Skulle DVDene kostet 500kr/stk bare fordi de er bedre enn VHS? Nei - det er en naturlig utvikling. Endret 10. januar 2007 av eternal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Alt hipt og nytt har som regel ganske høye startpriser. DVDene var ganske dyre helt i starten de og var de ikke? VHSen sank i pris, DVDen sank i pris og HD DVDen vil synke i pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå