Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp.

Yesterday you placed an order for the Dirty Harry Collection on Blu-ray. Our supplier relayed incorrect pricing information for this item which was reflected by the reduced price displayed on CD WOW! Our supplier has told us they are unable to honour this title at the reduced price, so unfortunately we have cancelled your order and are processing a refund today.

Let us assure you that we at CD WOW! take great care in making sure the prices reflected on the site are correct and that all products ordered can be supplied, however occasionally there is an error and we sincerely apologise to you for that.

We have attached a gift voucher for £1.25 which can be redeemed at any time in the next 12 months and can be used on any item on CD WOW! including sale items.

Best Regards,

The CD WOW Team

Lenke til kommentar
Dirty Harry er kansellert.

Kjipt. Jeg ville vel aldri ha bestilt de filmene hadde det ikke vært for den kommafeilen, men nå begynte jeg å glede meg til å se filmene. Ender vel opp med å kjøpe pakken til full pris. Ser at de har fjernet den fra sida inntil videre.

Lenke til kommentar
Dirty Harry er kansellert.

Kjipt. Jeg ville vel aldri ha bestilt de filmene hadde det ikke vært for den kommafeilen, men nå begynte jeg å glede meg til å se filmene. Ender vel opp med å kjøpe pakken til full pris. Ser at de har fjernet den fra sida inntil videre.

Eljøp har 4 Dirty Harry-filmer på Blu-Ray til en forholdsvis fornuftig pris

Også har de "The good, the bad, the ugly" til 99kr, den tok eg :!:

Endret av Dragavon
Lenke til kommentar
Fikk endelig BD-spiller i dag, fulgte med:

- Slumdog millionare

- Angels & Demons

- Terminator Salvation

Dette for fine 130£ på Amazon.co.uk.

Bestilte også Sunshine for 10£ på amazon i dag. Det er en film jeg tror tar seg godt ut i HD :dribble:

Hæ sender de elektronikk fra amazon til Norge ? Ble det ikke dyr spiller når du måtte betale toll og moms i norge da ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...