Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ice Age'ne er australske utgivelser, axelmusic har en god del aussie BD'er til en forholdsvis billig penge. Hadde det bare ikke vært for tidenes verste aldersgrensemerkinger på coverene...

 

Waterworld disc'en er en av ganske få US utgivelser som har norske undertekster. :thumbup: Den fås forøvrig hos amazon.com til $16.49.

Men Amazon sin frakt er dyr og det tar 100 år, pleier få filmene fra Axel etter 6-7 dager :)

Lenke til kommentar

Nåja, det varierer... ting fra amazon kan ta litt lang tid, men det skjer at det kommer frem svinefort også. Har derimot opplevd snegletreg levering fra axelmusic på en del bestillinger.

 

Hvis du bestiller en film som ikke veier over 200 gr på vanlig levering, så er axelmusic ca 15-20 kroner billigere på frakt derimot.

Endret av Hrundi V. Bakshi
Lenke til kommentar

Michael Clayton [HD-DVD] $4.79

End of Days [HD-DVD] $6.39

Anchorman: The Legend of Ron Burgundy [HD-DVD] $6.46

Troy [HD-DVD] $3.99

Evan Almighty [HD-DVD] $3.99

 

Fra secondspin.com. Fikk gratis frakt og 20% med kode "HOLIDAYSS".

Endret av IQM
Lenke til kommentar
Nåja, det varierer... ting fra amazon {i]kan[/i] ta litt lang tid, men det skjer at det kommer frem svinefort også. Har derimot opplevd snegletreg levering fra axelmusic på en del bestillinger.

Er det den standard frakten da? Altid når jeg har bestilt har det tatt over 1 måned.

 

EDIT: Dollaren var rimelig lav nå og mye billig på amazon :)

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Da tror jeg du har vært fryktelig uheldig, jeg har stort sett brukt amazon.com det siste året og aldri opplevd at det har tatt en månde å få en film. Ligger imellom 7-20 dager og stort sett aldri over 20 dager.

 

Edit:

 

Bruker alltid standar frakt også.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Skal prøve og bestille derfra på standard frakt igjen. Jo, venta over 1 måned på Batman Begins Limited Edition.

 

Rambo (2008) 99,- på CDON

 

ble samme pris på Amazon så bare kjøpte den på CDON, selv om coveret på US versjonen var mye kulere :dontgetit: Men har begynt på Rambo filmene nå så mangler jeg den nyeste og fra CDON kommer filmene etter 2 dager :)

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...