Ceaucescu Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Deep Discount & Playstation. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Pøh! Ikke fått min ennå, selv om jeg bestilte fra Pacific før deg (men du gikk kanskje ikke for billigste frakt?). Tror faktisk jeg bestilte før deg hos DVD Pacific første gangen, du hadde den vel under bestilling hos amazon hvis jeg ikke husker feil, men begge avbestilte den første bestillingen siden den ble lagt ut for $19,59 og der tror jeg du var noen timer før meg Men jeg tok ikke den billigste frakten... Ellers, The Bourne Identity HD DVD ble lagt ut på diverse amerikanske nettbutikker i forrige uke, bestilte fra DVD Pacific @$20.31+frakt. 8611207[/snapback] Også under bestilling, alle forhåndsbestillingene mine ligger under HD profileren min under "ordered" tagen. De eneste som mangler der er de tre fra amazon.fr og The Contract, ingen av dem har fått en "child profile" (som det så pent heter) hos DVDP ennå... Edit: To fra amazon.fr T2 hadde vist kommet nå ser jeg Endret 14. mai 2007 av Manx Lenke til kommentar
Njål Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Nip/Tuck - The Complete 4th Season er annonsert for USA med utgivelse samtidig på DVD, HD DVD og Blu-ray, 4. september. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Og i følge The Digital Bits har Universal kommet med datoer for følgende HD DVD'er for august og september: 8/7 - Hot Fuzz 8/14 - Erin Brockovich, Meet the Fockers, Mercury Rising, What Dreams May Come 8/28 - Dawn of the Dead (2004), Heroes: The Complete First Season, The Hurricane, Notting Hill 9/18 - Battlestar Galactica: The Complete First Season, Elizabeth, For the Love of the Game, The Last Starfighter, Legend 9/25 - Cat People, Evening, The Getaway, Knocked Up, Patch Adams Et par ting der jeg skal ha. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Kommer garantert til å kjøpe Hot Fuzz og Dawn of the Dead i hvert fall^^ Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Noen som vet om serier er planlagt til å få en release på HDDVD? Tenker først og fremst på serier som Heroes, som jo hadde vært helt genialt å fått på HDDVD! Ellers har jeg kjøpt meg Sirenia og Van Helsing -begge fra Free Record Shop her i Oslo, til kr 299,- per stykk! ..har ikke flere enda! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Noen som vet om serier er planlagt til å få en release på HDDVD? Tenker først og fremst på serier som Heroes, som jo hadde vært helt genialt å fått på HDDVD! 8615800[/snapback] Flytt blikket litt opp Lenke til kommentar
Njål Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Noen som vet om serier er planlagt til å få en release på HDDVD? Tenker først og fremst på serier som Heroes, som jo hadde vært helt genialt å fått på HDDVD! 8615800[/snapback] Flytt blikket litt opp 8616097[/snapback] Og hvis noen lurer på det, Heroes blir et 7-disc sett, listepris $79,98. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Uderzo & Njål: Ah, takker så meget! (Heroes = HDDVD, eller BluRay?) Lenke til kommentar
Njål Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Uderzo & Njål: Ah, takker så meget! (Heroes = HDDVD, eller BluRay?) 8620766[/snapback] Leste du i det hele tatt postene lenger opp? Og i følge The Digital Bits har Universal kommet med datoer for følgende HD DVD'er for august og september:8/28 - Heroes: The Complete First Season 9/18 - Battlestar Galactica: The Complete First Season Lenke til kommentar
Njål Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Fikk nettopp "shipping confirmation" på The Frighteners HD DVD'en fra DVD Pacific. For en gangs skyld valgte jeg ikke billigste frakt derfra, så kanskje jeg har den tidlig/midt neste uke. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Da er vi to... Fikk Kiss Kiss Bang Bang og Fearless av min bror på HD DVD i går, Fearless blir nok byttet siden det dessverre ikke er dir. cuten, så jeg venter til den kommer... Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Bestilte Clerks II og Serenity fra Amazon.com til 19.95$ pr. stk. Hvordan blir det hvis jeg bestiller to eller flere HD DVD'er fra Amazon og får de i samme sending? Kommer det toll og ekstra avgifter da? Nå tok jeg å bestile HD DVD'ene hver for seg bare for å være sikker på at det ikke kom toll og ekstra avgifter på pakken, ble jo litt ekstra i frakt da, men fortsatt ikke noen dårlig pris. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Hvis du bestiller samlet fra amazon så kommer det samlet og du må ut med litt mva/gebyr, men har du bestilt hver for seg så går det bra Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) I dag ankom endelig The Matador HD DVD ifra hidefdvd EDIT: Denne har det jo vert trøbbel med å få spillt av på HD DVD-drevet til 360,stikker å tester den no. Endret 16. mai 2007 av Mala Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 300 har fått slippdato 31. Juli på både HD DVD, Blu-ray og DVD. Warner Home Video have announced the US Blu-ray Disc and HD DVD release of 300 on 31st July 2007. The epic graphic novel by Frank Miller (Sin City) assaults the screen with the blood, thunder and awe of its ferocious visual style faithfully recreated in an intense blend of live-action and CGI animation. Retelling the ancient Battle of Thermopylae, it depicts the titanic clash in which King Leonidas (Gerard Butler) and 300 Spartans fought to the death against Xerxes (Rodrigo Santoro) and his massive Persian army. Experience history at swordpoint. And moviemaking with a cutting edge. Released on HD DVD Combo (HD30/DVD9, $39.99 SRP) and Blu-ray Disc (BD50, $34.99 SRP) the film is presented in 1080P Widescreen with English, French and Spanish 5.1 Surround (Dolby Digital on Blu-ray Disc, Dolby Digital Plus on HD DVD), English Dolby True HD 5.1 Surround and optional English, French and Spanish subtitles. Extras are TBC, but likely to match the 2-Disc Special Edition DVD release. Some additional details on the extras taken from Warner's promotional text... Blu-ray Disc and HD DVD extras – Loaded with over 90 minutes of thrilling extras including featurettes on the battle scenes, special effects, and characters. HD DVD exclusive content – Watch the entire film with Blue Screen Picture-in-Picture (PIP) functionality and special commentary by Zack Snyder. Also includes an exclusive HD strategy game "Vengeance & Valor." HD coverene vil vel kanskje se ut som dette? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Children of Men dumpa ned i posten i går. Føler det er en relativt undervurdert film fra 2006, så anbefales til alle som ikke har sett den. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Jeg er en jævle til å tippe hvordan HD DVD coveret til 300 kom til å se ut Edit: Har funnet ut hva "special commentary" betyr for noe også: HD DVD exclusive content – Watch the entire film with Blue Screen Picture-in-Picture (PIP) functionality and special commentary by Zack Snyder. Also includes an exclusive HD strategy game "Vengeance & Valor Det skal nok være et Picture-in-Picture video kommentar spor av Zack Snyder, dessverre så husker jeg ikke hvor jeg fant det siden det er et par dager siden. Men det skal bli moro å få sett regissør sitte og peke og forklare under filmen, men jeg trodde faktisk Kevin Smith ville være først ute med dette Endret 18. mai 2007 av Manx Lenke til kommentar
Njål Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Denne: ligger ved en del av Matrix HD DVD-settene (sammen med annonseringen av Blade Runner-settet på HD DVD). Lenke til kommentar
Njål Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Alle mine forhåndsbestilte Studio Canal-titler (T2, Le Pacte des loups, Ran, Arizona Dream, L'Armée des ombres) har i løpet av natten gått til "shipping stage"@amazon.fr. Kanskje jeg har både The Frighteners (fra DVD Pacific) og dem før neste helg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå