Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Pinocchio (Two-Disc 70th Anniversary Platinum Edition + Standard DVD+ BD Live) [blu-ray]"

Mel Blanc; Blu-ray; $19.99

"Up (4 Disc Combo Pack with Digital Copy and DVD) [blu-ray]"

Edward Asner; Blu-ray; $19.99

 

Med koden DISNEYBD fekk eg $10 avslag.

 

Subtotal of Items: $39.98

Shipping & Handling: $8.97

Pre-order Guarantee: -$0.00

Promotion Applied: -$0.00

Promotion Applied: -$10.00

------

Total for this Order: $38.95

 

Då spørst det om tollvesenet godtek dette...

 

Jeg kjøpte Snow White fra amazon.com og fikk $10 avslag. La da til to filmer til så jeg betalte ca. $33 for filmene, men amazon hadde satt verdien høyere enn grensa. Vareverdi og porto som sto på pakke var helt feil, men totalen ble det jeg hadde betalt. Denne ble stoppet og jeg fikk krav om å betale.

Det jeg da gjorde var å skrive ut kvittering som jeg tok med til PiB. Der ringte de kundeservice utland og sa at jeg hadde betalt $33 for filmene. Da kunne personen i andre enden endre verdien fra der hun satt og jeg fikk utlevert pakka uten å betale en krone ekstra.

Endret av Junkfood Junkie
Lenke til kommentar

Band Of Brothers: Limited Edition Collectable Tin (6 Discs) [bD], £17,99

@Play.com

 

Amazon.co.uk eide meg på forrige ordre (tok 6 uker før jeg kunne klage!), så denne bør komme fort som et helvette :D

 

KJØP!!!

 

EDIT: jeg klarte selvsagt ikke dy meg, så bestilte også

Terminator Salvation [bD], £14.95.

Release 23.11 (før Amerika)

@DVD.co.uk

 

Så heller ikke denne på kinoen, så er spent. Dir cut, 3 min lengre og RESTRICTED :D

 

EDIT: Forbanna idiotiske Europa som "alltid" blir eid på utgivelser. Det skjedde på Watcmen, og det skjer igjen. Ikke noe DC og da heller ikke R.

 

Terminator Salvation (Director's Cut) [bD], $16,99

Release 01.12

@Amazon.com

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Band Of Brothers: Limited Edition Collectable Tin (6 Discs) [bD], £17,99

@Play.com

 

Amazon.co.uk eide meg på forrige ordre (tok 6 uker før jeg kunne klage!), så denne bør komme fort som et helvette :D

 

KJØP!!!

 

Tror jeg også må ha denne, har den fra før på dvd, uåpnet. Kan gi den i julegave :D

 

EDIT: Da gikk jeg for:

 

Band Of Brothers: Limited Edition Collectable Tin (6 Discs)£17,99

The Matrix Trilogy (3 Discs) (Blu-ray) £16.99 :)

Endret av Cortese
Lenke til kommentar
EDIT: Forbanna idiotiske Europa som "alltid" blir eid på utgivelser. Det skjedde på Watcmen, og det skjer igjen. Ikke noe DC og da heller ikke R.

Se her

 

Det er totalt irrelevant for min egen del, og mest sannsynlig veldig mange andre også. Jeg kjøpte min DC i juli, så å vente 4-5mnd er noe jeg ikke klarer!

 

The Godfather Trilogy: The Coppola Restoration [bD], £17,99

@Play.com

 

Play kommer virkelig med tilbudene om dagen :D

JAA!

Lenke til kommentar
Unfortunately there is an error with the Godfather Part II disc which causes it to jump/skip. I have looked it up on the Internet and this appears to be a common problem with the set (a bad batch apparantly have been produced). Play were superb with dealing with the refund though.

 

Rapporter om du får samme feilen ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...