Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siste jeg kjøpte var Brave Story fra amazon.co.jp og World Trade Center og Nine Inch Nails fra amazon.com (begge på HD DVD). Og nå sitter jeg bare og venter på at Matrix skal komme på HD DVD :p

 

Har forresten The Matador og spiller den uten problemer på HD DVD-spilleren til 360 :)

Lenke til kommentar
Har forresten The Matador og spiller den uten problemer på HD DVD-spilleren til 360 :)

8562006[/snapback]

 

Det var godt å gøre :) Håper eg også er heldig da. Venter fotsatt på ei knippe filmer fra hidefdvd.com(deriblant The Matador) :hmm:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Matrix er billigere hos deep descout da Manx ? du foretrekker pacific ?

8574877[/snapback]

 

Prisen blir faktisk ikke billigere hos DD, frakten er dyrere der enn på DVD P

 

DD: 65,41+12,95 i frakt så ender total prisen opp på $78,36.

DVD P: 66,88+8,45 i frakt tot. pris: $75,34...

 

Totalt så er den $3 billigere hos DVD P :)

Lenke til kommentar

haha ok, det er bra vi får det på det rene ;) Jeg har bare bestillt fra amazon og dd.. Bestilte mine 5 første filmer, 3 fra amazon og 2 fra dd samma dag og fikk alle filmene samme dag i posten..

 

Edit: Har du prøvd å handle fra http://www.hidefdvd.com/ ? Virker som en veldig god butikk.. Kan sjekke med norsk valutta og regne ut frakten på siden der. Ligger på 22 kroner og de har ganske mange billige filmer der..

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar
The Fountain dumpet ned i posten i dag fra DVD Pacific for $19,59.

 

 

Pen pris for en HD DVD/DVD combo disk, la oss håpe det fortsetter sånn :thumbup:

8609487[/snapback]

Pøh! :mad:

Ikke fått min ennå, selv om jeg bestilte fra Pacific før deg (men du gikk kanskje ikke for billigste frakt?).

Ellers, The Bourne Identity HD DVD ble lagt ut på diverse amerikanske nettbutikker i forrige uke, bestilte fra DVD Pacific @$20.31+frakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...