Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Trur du faen meg ike at Barn av Kornet dukket poo i kasseposten i lapet av lardagen, drit bra.

Den fuk jeg i fra hamazondotcom for den nette penge av 1894 s¨mme a,erolamsle penger hollars som dom det som pent heter, det ewr faen meg fint den tror jeg at jag skal se når jeg våkner opp i morgen :w00t:

HAHAHA det her er så post of the year. Full av win denne her, mangler bare kredittkort opplysninger og fullt navn :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Manx Du har LG BH 200 og du kjøper omtrent bare region A blu-rays hva skjer ? Har du sonefri spiller ?

NÅ vurderer jeg sterkt å kjøpe en region B spiller her. Kan ikke la alle disse fat boysa av blu-rays på play.com gå i dass, er allt for mye gode tilbud.

Hva skal jeg gjøre ? ER det virkelig ingen blu-ray spiller der ute nå som er bra og sonefri ???!

Har kun amerikansk PS3 nå og den varer jo ikke evig, men har ca 70% region A filmer resten er region fri

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar
Manx Du har LG BH 200 og du kjøper omtrent bare region A blu-rays hva skjer ? Har du sonefri spiller ?

NÅ vurderer jeg sterkt å kjøpe en region B spiller her. Kan ikke la alle disse fat boysa av blu-rays på play.com gå i dass, er allt for mye gode tilbud.

Hva skal jeg gjøre ? ER det virkelig ingen blu-ray spiller der ute nå som er bra og sonefri ???!

Har kun amerikansk PS3 nå og den varer jo ikke evig, men har ca 70% region A filmer resten er region fri

Jeg har OPPO BDP-83. Den fås sonefri, f.eks her, der jeg kjøpte den. Levert hjem på 4 dager: http://cgi.ebay.co.uk/OPPO-BDP-83-Multi-Re...id=p3286.c0.m14

En av de absolutt bedre spillerne på markedet i dag, også strålende til oppskalering av DVD. Absolutt verdt hver eneste krone. Søk google for mer reviews og sånn, testet opp mot Denon sin 4500 dollar spiller blant annet.

Når det gjelder topic fikk jeg meg nettopp Taken og Valkyrie fra Play.com. Pris 8.99 x 2.

Endret av Bilet
Lenke til kommentar

Sons of Anarchy og Terminator: The Sarah Connor Chronicles: The Complete Second Season fant veien til postkassa mi i dag, fryktelig fint siden jeg straks er ferdig med 9 sesongen av CSI :)

Begge kom i fra DVD Pacifc for den nette sum av $41,73 (Sons) og $56,99 (Terminator).

Lenke til kommentar

Var innom HMV i dag i Manchester og fikk med meg noe :)

The Ultimate Bourne Collection - £40

Ocean's Collection - £25

Watchmen Limited Edition (HMV Eksl.) £25

BSP2101.JPG

Ble litt dyrt for de filmene, men Ocean's gadd jeg ikke å vente på Amazon.co.uk så jeg fikk heller gå for disse :)

Lenke til kommentar

Monsters vs Aliens [bD]

149 @ Elkjop

Release 07.10 er helt amazing, da denne ikke slippes før 26.10 i england (i tillegg er den dyrere). Jeg har ikke begreper hvorfor lille Norge får titler først i store (?) deler av Europa, men det har skjedd mange ganger tidligere. Snakker om titler fra Disney, Fox, MGM, Studio Canal, Universal..

Superb :D

Dette tilbudet gjelder ut dagen, så kjappe seg folkens :D

Fikk superamazing critic hos blu-ray.com så kjør på:D

Lenke til kommentar

Fra AV-forum.no:

Men denne uken gikk den godt under 9,20. Jeg trodde først det skulle være litt på håret. Kursen var 9,21 både på fredag og mandag, men i dag tok den et lite svalestup og endte på 9,06 faktisk, hvilket betyr at titler som Planet Earth nå plutselig ligger under grensa, og kan importeres momsfritt.

For å være helt nøyaktig kan man altså handle filmer fra UK som koster opptil £22,07 eller £25,38 i butikker som trekker fra VAT og fortsatt slippe unna moms.

OBS! OBS! OBS! Dette forutsetter at pakken kommer til Norge i løpet av av neste uke (12-18 okt.)! Hvis kursen har bikket over 9,20 neste tirsdag, og pakken ikke er i postkassa før 17. oktober, så kan det fort ryke på moms.

Så da ble Planet Earth endelig bestilt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...