Nevnarion Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Haha, du er i form Manx? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Litt mange drinker tro? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Tror nok noen må slutte og poste etter en tur på byen ja... Trur du faen meg ike at Barn av Kornet dukket poo i kasseposten i lapet av lardagen, drit bra. Den fuk jeg i fra hamazondotcom for den nette penge av 1894 s¨mme a,erolamsle penger hollars som dom det som pent heter, det ewr faen meg fint den tror jeg at jag skal se når jeg våkner opp i morgen Oversettelse; Tror du ikke at Children of the Corn dukket opp i postkassen i løpet av lørdagen, kjempefint. Den fikk jeg fra amazon.com for den nette sum av ?$ (den koster $16.99 nå, så da sier vi det...) eller amerikanske dollar som det så fint heter. Det er fint, den tror jeg at jeg skal se når jeg våkner (med hangover deluxe!) senere i dag. Nok tull nå... siste kjøp er; Sin City (Unrated Recut & Extended) Lenticular Sleeve - €14.22 Battle Of The Bulge - €6.99 fra axelmusic Endret 27. september 2009 av Hrundi V. Bakshi Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Tror nok noen må slutte og poste etter en tur på byen ja... Hadde det bare vært så vell, da hadde jeg vært litt mer sammenhengene (håper jeg, hadde i hvertfall vært dyrt). Et stykk garasje med bar i andre etasje og gode kolleger... Trur du faen meg ike at Barn av Kornet dukket poo i kasseposten i lapet av lardagen, drit bra. Den fuk jeg i fra hamazondotcom for den nette penge av 1894 s¨mme a,erolamsle penger hollars som dom det som pent heter, det ewr faen meg fint den tror jeg at jag skal se når jeg våkner opp i morgen Oversettelse; Tror du ikke at Children of the Corn dukket opp i postkassen i løpet av lørdagen, kjempefint. Den fikk jeg fra amazon.com for den nette sum av ?$ (den koster $16.99 nå, så da sier vi det...) eller amerikanske dollar som det så fint heter. Det er fint, den tror jeg at jeg skal se når jeg våkner (med hangover deluxe!) senere i dag. Du traff vel på alt ute prisen egentlig, det skal være $18,49. Filmen må vente litt, formen er ikke i filmhumør akkurat nå for å si det sånn, og etter det innlegget der så er vel grunnen relativt grei Endret 27. september 2009 av Manx Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Deer Hunter - Kr79,- Åssen er kvaliteten på denne på BD kontra DVD a? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 @Amazon.co.uk for ca 180 kroner pr stk Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er det BD cover som skal se ut som bøker? Fins det Steelbook BD? Har du sett Deer Hunter på BD? Er den bra på BD mtp. bildekvalitet, lyd, bonusmateriale osv? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er det BD cover som skal se ut som bøker? Fins det Steelbook BD? Har du sett Deer Hunter på BD? Er den bra på BD mtp. bildekvalitet, lyd, bonusmateriale osv? Er det BD cover som skal se ut som bøker? Jepp Fins det Steelbook BD? Jepp, som for.eks denne, denne eller denne. Har du sett Deer Hunter på BD? Nei det har jeg ikke dessverre, men regner nok med at den er bra på BD, får vel i det minste håpe det. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 The Deer Hunter på HD DVD var veldig flott å sjå på. BD burde vera bra, men denne utgåva har visst eit problem med lyden: http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=115552 Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Øverst skriver han at det er optimum utgaven som er noe galt med, men nesten nederst så sier han at det er en australsk utgave. Like forvirra som nederste posten. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Glemt å oppdatere de filmene jeg kjøpte før helga. Fast and the Furious 1-4 Kr649,- @ Elkjøp. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 The Matrix, 99, Playcom. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Max Manus, blei overaska over for god lyd det var på denne! sinnsykt Irriterer meg dog at jeg ikke har fått BoB som jeg bestilte fra play 11 september.. skulle liksom se den i høstferien, men neida.. Endret 28. september 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Max Manus, blei overaska over for god lyd det var på denne! sinnsyktIrriterer meg dog at jeg ikke har fått BiB som jeg bestilte fra play 11 september.. skulle liksom se den i høstferien, men neida.. BiB? Eller mente du Bob? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Max Manus, blei overaska over for god lyd det var på denne! sinnsyktIrriterer meg dog at jeg ikke har fått BiB som jeg bestilte fra play 11 september.. skulle liksom se den i høstferien, men neida.. BiB? Eller mente du Bob? Var vell BoB ja, gikk litt fort der Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Regnet med det Dessverre er det ikke uvanlig med inntil 3 uker leveringstid fra play... Så on topic, jeg måtte bare ha denne; The Wizard of Oz (70th Anniversary Ultimate Collector's Edition with Digital Copy and Amazon Exclusive Set of 4 Collectible 8x10 Character Posters) - $51.99 amazon.com Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Zwartboek (preorder) - HMV.co.uk - 17.99 Drag me to hell (preorder) - Amazon.co.uk - £16.88 Band Of Brothers - Amazon.co.uk - £19.98 The Fall - Amazon.co.uk - £9.98 Baraka: Remastered - Amazon.co.uk - £11.20 (VAT er trukket fra på prisene fra Amazon) Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Leon (Theatrical & Director's Cut) dumpet ned i postkassen idag. Bestilt hos play.com Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 ooh man ^^ den er så fet.. Men har bestilt hos amazon.com amerikanske versjonen. liker coveret bedre, samma som collectors utgaven på dvd var. http://www.amazon.com/Professional-Blu-ray...=blurayforum-20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå