trollhatt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Dagens BluRay leveranse: State of Play Braveheart Unforgiven Cast Away Bad Santa We Own the Night The Chronicles of Narnia: Prince Caspian Body of Lies I Am Legend (Ultimate Collector's Edition) Jarhead Domino Teenage Mutant Ninja Turtles Film Collection - Teenage Mutant Ninja Turtles - Secret of the Ooze - Turtles in Time - TMNT Appaloosa Alle fra Amazon.com Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Dagens BluRay leveranse: State of Play Braveheart Unforgiven Cast Away Bad Santa We Own the Night The Chronicles of Narnia: Prince Caspian Body of Lies I Am Legend (Ultimate Collector's Edition) Jarhead Domino Teenage Mutant Ninja Turtles Film Collection - Teenage Mutant Ninja Turtles - Secret of the Ooze - Turtles in Time - TMNT Appaloosa Alle fra Amazon.com Steady..... Steady! Lenke til kommentar
whaley Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Slumdog Millionaire GBP 8.99 Valkyrie (w/ Bonus Digital Copy) GBP 8.99 Begge kjøpt på play.com - 2 for 1 kampanje Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 The Matrix Trilogy £16.99+£2.50 @ HMV.com The Matrix Trilogy £14.77+£1.88 @ Amazon.co.uk The Ocean's Trilogy £15.63+£1.88 @ Amazon.co.uk Bestillingen fra HMV ble lagt inn for noen dager siden, og jeg fikk beskjed om at jeg ikke hadde penger på kortet og måtte ringe dem for å få ordna opp i det. Så i går så jeg at Amazon hadde den enda billigere så da gadd jeg ikke stressa med å ringe HMV, og heller bestilte fra Amazon. Så nå viste det seg at betalingen hadde gått igjennom allikevel og jeg er dermed den heldige eier av to bokser... Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) battlestar galactica i denne versjonen hos min lokale musikksjappe for 2599. hele 200 under det platekompaniet tar for den. kunne vel spart noen lapper og bestilt fra usa. men så att prisen lå på noe over 250$ på diverse plasser. men vanskelig og se hvilken region den pakken var i fra usa. Endret 24. september 2009 av Lugmeister Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Har snust litt på den selv. Hvordan er boksen mtp 'brukervennlighet' Jeg kjøpte en liknende Star Trek The Next Generation boks, men den var meget uoversiktlig og knotete. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 The Ocean's Trilogy £15.63+£1.88 @ Amazon.co.uk Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 James Bond: Quantum of Solace, £9.99 Australia, £9.99 play.com Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Amazon.co.uk Crouching Tiger, Hidden Dragon steelbook [blu-Ray] 11.98 £ Battle of Wits [blu-Ray] 8.68 £ Oceans Trilogy [blu-Ray] 15.63£ Braveheart Pre-Order [blu-Ray] 14.98 £ Endret 24. september 2009 av Tord93 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 James Bond: Quantum of Solace £8.99 Slumdog Milionaire £8.99 @ Play.com Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) battlestar galactica i denne versjonen hos min lokale musikksjappe for 2599. hele 200 under det platekompaniet tar for den. kunne vel spart noen lapper og bestilt fra usa. men så att prisen lå på noe over 250$ på diverse plasser. men vanskelig og se hvilken region den pakken var i fra usa. Om jeg ikke tar helt feil er det samme boksen som Amazon selger i statene, den er forøvrig også listet som import hos Platekompaniet. Og den er region fri Endret 24. september 2009 av trollhatt Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Har snust litt på den selv. Hvordan er boksen mtp 'brukervennlighet' Jeg kjøpte en liknende Star Trek The Next Generation boks, men den var meget uoversiktlig og knotete. får se når jeg mottar den, lukta litt på den noe billigere samleboksen, men inneholdt mindre tilleggsmateriale samt at den jeg har bestilt regnes som "special edition" tror jeg Edit: siden det ble kommentert og dette er tross alt en hva er siste filmen man kjøpte så svarer jeg ikke på flere poster i denne tråden når det gjelder dette. Endret 24. september 2009 av Lugmeister Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Dette er vel litt feil tråd å diskutere dette i. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) X-Men Origins: Wolverine (Two-Disc Edition + Digital Copy) $32 med nest raskeste frakt. amazon.com Endret 25. september 2009 av mafiaman Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Bare et litt spørsmål. Har ikke importert filmer før, så derfor lurer jeg på hvordan det er med subtitles på filmer fra Amazon og andre europeiske sider. Tar det som en selvfølge at filmer fra USA ikke inneholder norske subtitles. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Bare et litt spørsmål. Har ikke importert filmer før, så derfor lurer jeg på hvordan det er med subtitles på filmer fra Amazon og andre europeiske sider. Tar det som en selvfølge at filmer fra USA ikke inneholder norske subtitles. Varierer veldig, det står som oftest oppgitt på siden til den enkelte utgaven om det er norske subs eller ikke. Engelske subs er det vel alltid, men norske er mer sjelden (men det forekommer). Hvertfall min erfaring fra play.com. Angående import fra USA, så vil jeg tro at norske tekster er uvanlig. Endret 25. september 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Noen få US BD utgivelser har norske subs (Warner utgivelser hvis jeg ikke husker helt feil...). Over til siste kjøp; Doghouse - £14.95 pre-order fra base.com Being There - $11.49 Coraline (Blu-ray/DVD Combo + Digital Copy w/ 3D) - $22.49 fra amazon.com Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ocean's Trilogy £17.51 fratrekt britisk moms og med frakt Amazon.co.uk Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 3:10 To Yuma, £7.99, play.com Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Trur du faen meg ike at Barn av Kornet dukket poo i kasseposten i lapet av lardagen, drit bra. Den fuk jeg i fra hamazondotcom for den nette penge av 1894 s¨mme a,erolamsle penger hollars som dom det som pent heter, det ewr faen meg fint den tror jeg at jag skal se når jeg våkner opp i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå