Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Dagens BluRay leveranse:

State of Play

Braveheart

Unforgiven

Cast Away

Bad Santa

We Own the Night

The Chronicles of Narnia: Prince Caspian

Body of Lies

I Am Legend (Ultimate Collector's Edition)

Jarhead

Domino

Teenage Mutant Ninja Turtles Film Collection

- Teenage Mutant Ninja Turtles

- Secret of the Ooze

- Turtles in Time

- TMNT

Appaloosa

Alle fra Amazon.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dagens BluRay leveranse:

State of Play

Braveheart

Unforgiven

Cast Away

Bad Santa

We Own the Night

The Chronicles of Narnia: Prince Caspian

Body of Lies

I Am Legend (Ultimate Collector's Edition)

Jarhead

Domino

Teenage Mutant Ninja Turtles Film Collection

- Teenage Mutant Ninja Turtles

- Secret of the Ooze

- Turtles in Time

- TMNT

Appaloosa

Alle fra Amazon.com

Steady..... Steady! :D

Lenke til kommentar

The Matrix Trilogy £16.99+£2.50 @ HMV.com

The Matrix Trilogy £14.77+£1.88 @ Amazon.co.uk

The Ocean's Trilogy £15.63+£1.88 @ Amazon.co.uk

Bestillingen fra HMV ble lagt inn for noen dager siden, og jeg fikk beskjed om at jeg ikke hadde penger på kortet og måtte ringe dem for å få ordna opp i det. Så i går så jeg at Amazon hadde den enda billigere så da gadd jeg ikke stressa med å ringe HMV, og heller bestilte fra Amazon.

Så nå viste det seg at betalingen hadde gått igjennom allikevel og jeg er dermed den heldige eier av to bokser...

Lenke til kommentar
battlestar galactica i denne versjonen hos min lokale musikksjappe for 2599. hele 200 under det platekompaniet tar for den. kunne vel spart noen lapper og bestilt fra usa. men så att prisen lå på noe over 250$ på diverse plasser. men vanskelig og se hvilken region den pakken var i fra usa.

Om jeg ikke tar helt feil er det samme boksen som Amazon selger i statene, den er forøvrig også listet som import hos Platekompaniet. Og den er region fri :)

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar
Har snust litt på den selv. Hvordan er boksen mtp 'brukervennlighet' Jeg kjøpte en liknende Star Trek The Next Generation boks, men den var meget uoversiktlig og knotete.

får se når jeg mottar den, lukta litt på den noe billigere samleboksen, men inneholdt mindre tilleggsmateriale samt at den jeg har bestilt regnes som "special edition" tror jeg

Edit: siden det ble kommentert og dette er tross alt en hva er siste filmen man kjøpte så svarer jeg ikke på flere poster i denne tråden når det gjelder dette.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
Bare et litt spørsmål. Har ikke importert filmer før, så derfor lurer jeg på hvordan det er med subtitles på filmer fra Amazon og andre europeiske sider. Tar det som en selvfølge at filmer fra USA ikke inneholder norske subtitles.

Varierer veldig, det står som oftest oppgitt på siden til den enkelte utgaven om det er norske subs eller ikke. Engelske subs er det vel alltid, men norske er mer sjelden (men det forekommer). Hvertfall min erfaring fra play.com. Angående import fra USA, så vil jeg tro at norske tekster er uvanlig.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Trur du faen meg ike at Barn av Kornet dukket poo i kasseposten i lapet av lardagen, drit bra.

Den fuk jeg i fra hamazondotcom for den nette penge av 1894 s¨mme a,erolamsle penger hollars som dom det som pent heter, det ewr faen meg fint den tror jeg at jag skal se når jeg våkner opp i morgen :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...