Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De feilprisede filmene fra playx.no er det rett og slett bare en bonus om jeg får.

 

Det var ikke feilpriset. Sendte beskjed til kundeservice og lurte på hvorfor Planet Earth ikke hadde blitt sendt, og da sa de at det var på restordre hos leverandør men de viste ikke når de fikk varen på lager. Er bare å vente. :p

 

I dag fikk jeg beskjed om at min var klar til sending faktisk, så da ser det jo ut til at den virkelig kommer. :)

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har brukt play.com nå, trekker deg i EURO (!) maaaaan. Jeg hadde stacka opp titler til ett tusen og når jeg går til checkouten så står det at man blir trukket i euro for international.

 

DA BLIR DET JO DRIT DYRT (!) ? wtf hva driver play med. Er så mye bra region b releaser som kommer nå så må handle litt tjukkas uk blu rays..

Lenke til kommentar
Lenge siden jeg har brukt play.com nå, trekker deg i EURO (!) maaaaan. Jeg hadde stacka opp titler til ett tusen og når jeg går til checkouten så står det at man blir trukket i euro for international.

 

DA BLIR DET JO DRIT DYRT (!) ? wtf hva driver play med. Er så mye bra region b releaser som kommer nå så må handle litt tjukkas uk blu rays..

 

Nei, det er bare tull.

Er bare når du handler på playtrade at du må bruke euro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...