Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

haha jeg måtte lage meg passord på slutten der ! Trodde det var valgfritt da det står at du kan fylle du ut hvis du vil at amazon skal huske kort informasjonen din ;D Takker

 

Ok med shipping så blir dette  6,754 Yen (??) hvor mye er dette i norske kroner heh..

8496552[/snapback]

Rundt NOK340. Det mer interessante er om prisen før frakt er under NOK200(~¥4000), så du slipper mva.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Japanske media (CD, DVD, HD DVD, og VHS og laserdisc før det) er dyrt, om det er verdt det må du vurdere selv. Selve filmen er jo ikke dyrere enn en del amerikanske og europeiske HD-titler, det er det at de ikke lenger sender med vanlig post som for meg gjør at det nærmer seg smertegrensen.

Filmen har det originale engelske lydsporet i DD5.1 og DTS (i tillegg til en japansk dub), og de japanske undertekstene er mulig å slå av.

Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst på The Matador og Children Of men, men begge har visst problemer på box 360 hd spillern.

 

Hvis man søker på The Matador på amazon så kommer det opp som nyeste bruker review at flere sier den ikke funker på xbox 360 add on..

 

Children of men er en konge film og den er det visst store problemer med, noen som kan bekfrefte dette som har den og xbox 360 add on `?

Lenke til kommentar

De franske Studio Canal HD DVD-utgivelsene som ble utsatt fra mars skal nå være bekreftet for 21. mai, covere og oppdaterte specs hos HD DVD Format blogspot.

Arizona Dream, L'Armee Des Ombres/The Army in the Shadows, Le Pacte De Loups/Ulvens brorskap, Mulholland Drive, Ran, Terminator II er (som tidligere nevnt) alle forhåndsbestilt fra amazon.fr.

post-24892-1177958507_thumb.gif Kredittkortregninga for mai blir ubehagelig. post-24892-1177958507_thumb.gif

Lenke til kommentar
De franske Studio Canal HD DVD-utgivelsene som ble utsatt..... Le Pacte De Loups/Ulvens brorskap...

8507410[/snapback]

Og den britiske utgivelsen av Pacte/Brotherhood of the Wolf har nå fått dato 28, mai, i følge utgiver Optimum (underselskap av franske Studio Canal).

Hvorvidtutgivelsen er identisk med den franske, eller om den følger tidligere engelske DVD-utgivelser og er klipt ned (og om) noe gjenstår å se (det er oppgitt 5 minutters forskjell i spilletid, men det er også det samme PAL-speedup ville gitt, så mulig Optimum bare har kopiert spilletid fra DVD-utgivelsen).

Lenke til kommentar
De franske Studio Canal HD DVD-utgivelsene som ble utsatt fra mars skal nå være bekreftet for 21. mai.... Le Pacte De Loups/Ulvens brorskap

8507410[/snapback]

Datoen ser riktig ut, minianmeldelse (til dem å være) opp på DVDrama, og av den franske utgivelsen av Traffic.

Le Pacte ser bra ut, gleder meg til å få den.

Lenke til kommentar
Når var det vi kunne bestille planet earth og matrix for under 200 ??

8534807[/snapback]

Svaret på det tror jeg nok blir "aldri", eller ikke før om svært, svært lenge.

Derimot nevnte jeg at jeg kom til å vente med diverse HD-boks-sett (og annet som ligger over mva-grensa) til de har 20%off-salg hos DeepDiscount (forutsatt at de gjør som de gjorde mens de var DeepDiscountDVD) sånn ca tidlig juni, for å samle mest mulig i en bestilling: Mindre frakt, mindre totalt mva-gebyr, i tillegg til de 20%'ene avslag.

Lenke til kommentar

Må vel legge inn mine innkjøp også :

 

Har foreløpig investert i følgende titler på HD DVD :

 

Serenity (Kjøpt på butikk)

V for vendetta (Var med spilleren)

The Thing (Var også med spilleren)

Slither (Kjøpt fra DVDstrax)

Children of men (DVDstrax)

Renaissance (amazon.de)

Lady in the water (DVDstrax)

Parfum - Die Geschichte eines Mörders, Das/Perfume: The Story of a Murderer(http://www.1a-dvdshop.ch/)

 

Foreløpig meget fornøyd, bortsett ifra at jeg har issues med min utgave av Children of men, men det er jeg vel ikke alene om.

 

Universal har heldigvis begynt med et utbyttingsprogram slik at du kan sende inn defekte utgaver av filmen og få en ny en.

Endret av Dragoncrest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...