Noiz Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Kjøpte nettopp min første Blu-Ray film/serie, og det var Band of Brothers. till 499 på elkjøp, hadde aldri sitt den før og eg må sei det var ein dritt bra serie. Ser den er dobbelt so billig i utlande. Derre som bestile fra utlande, det er vell ikkje tekst( Bryr meg ikkje, har lastet ner uten tekst i mangen år, men eg berre lurer) Endret 3. august 2009 av Noiz Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Derre som bestile fra utlande, det er vell ikkje tekst( Bryr meg ikkje, har lastet ner uten tekst i mangen år, men eg berre lurer) Er det berre norsk tekst på Band of Brothers? Nei, på same som du kan få svensk og tsjekkisk tekst på filmar kjøpt i Noreg kan du få norsk tekst på filmar kjøpt i Portugal. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Derre som bestile fra utlande, det er vell ikkje tekst( Bryr meg ikkje, har lastet ner uten tekst i mangen år, men eg berre lurer) Er det berre norsk tekst på Band of Brothers? Nei, på same som du kan få svensk og tsjekkisk tekst på filmar kjøpt i Noreg kan du få norsk tekst på filmar kjøpt i Portugal. Ok, takk for svar Endret 3. august 2009 av Noiz Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 To nye BDer i fra amazon.com i kveld, var vel egentlig før i dag, men har ikke hentet posten før nå Fracture, $18.99. The Towering Inferno, $19,99. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 SAW 3 - Lefdal ( Kr149,-) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg klarte ikke helt å ligge unna Miami Vice på BD heller Miami Vice, $14.99 i fra amazon.com, da har jeg vist den i både rødt og blått cover også. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Blade Runner: The Final Cut £9.99 Play.com that is. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Batman Begins Limited Gift-set - Amazon.com ( $40 inkl frakt ca) Tok bare noen få dager før jeg fikk den der, og det med den frakta i midten. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 I dag kom: Underworld 1-3 Boxset (blu-ray) fra play.com kosta £17.99 og 1 ukes levering, ikkje ofte fra play. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Pre-order fra amazon.co.uk; Night At The Museum / Night At The Museum 2 - Escape From The Smithsonian - £15.63 (Opprinnelig £17.98, men minus VAT - + £1.88 i frakt, totalt £17.51) Mulig dette bare er midlertidig, var ikke lenge siden den sto til £29.98. Koster £29.99 hos play. (Bare 2'ern på BD koster forøvrig £17.88 fra amazon... ) Endret 5. august 2009 av mjau Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Madammen driver jo med sitt "Disney på BD" prosjekt, så hun tok med seg disse 3;Bolt Pinocchio Tinkerbell 199,- for Bolt, 249,- for Pinocchio og Tinkerbell gratis (egentlig 199,-) Hei, Mjau. Kan du fortelle meg hvilke blåfilmer din madam har av Disney? Høres ut som et prosjekt jeg selv kunne startet med Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det vi begge har av Disney på BD (både animerte og vanlige filmer); Cars Wall-e The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe The Chronicles of Narnia: Prince Caspian National Treasure National Treasure: Book of Secrets Eight Below Dinosaur Sleeping Beauty: Platinum Edition Pinocchio Tinkerbell Bolt Bedtime Stories Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest Pirates of the Caribbean: At World’s End Er de jeg kommer på i farten. Vet hun skal ha Monsters Inc., Snow White and the Seven Dwarfs, A Bug's Life, Meet the Robinsons, Ratatouille, The Wild og Finding Nemo av animerte. Race to Witch Mountain, alle HSM filmene, Underdog, Enchanted og The Haunted Mansion av vanlige filmer. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Takk Du har vært til stor hjelp. Nå gjelder det bare å finne de til priser som er overkommelige Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 WWE Royal Rumble 2009 € 39.90 på Manuel Music Center Død Snø kr 179 på Elkjøp Alpha Dog kr 179 på Spaceworld Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 The Chronicles of Narnia: Prince Caspian Fra amazon.co.uk til £13.85 med frakt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Fast & Furious datt ned i postkassa mi i dag ifra amazon.com for den nette sum av $21,49. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Godfather Trilogy Coppola Restoration (+Godfather til PS3 som skal byttes inn, har ikke konsollen) 649,- 485~ med rabatt. Platekompaniet. Endret 6. august 2009 av Bobolomeus Nathaniel III Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Fikk Godfather Trilogy Coppola Restoration til 149,- fra Playx.no idag. Husker ikke hvor mye frakten var på. Endret 6. august 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Kjøpte No Country For Old Men for noen dager siden, og fant ut nå at jeg faktisk har den fra før :-/ Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Kjøpte No Country For Old Men for noen dager siden, og fant ut nå at jeg faktisk har den fra før :-/ Haha. Vil du bytte mot en annen film? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå