Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte min første HD-DVD i dag! King Kong på Free Record shop til 299. Noen må jo støtte de norske butikkene og:p Men heretter blir det internett. Måtte bare ha en film til helgen for å teste maskinen og det passet seg å kjøpe så. Godt fornøyd med det jeg har sett hittil! Flott kvalitet :)

Lenke til kommentar
Noen som har kjøpt Planet Earth enda?  :dribble:

Den koster fort over 200kr. Hvilke butikker er så snille å setter value til 20$?

Deep Discount er jo ganske rimelige med 69$.

8463994[/snapback]

Å omgå mva-grensen ved å oppgi feil pris er skatteunndragelse, dermed lovbrudd, og strider følgelig med retningslinjene for forumet så vidt jeg vet. Derfor diskuterer man ikke slikt på åpent forum.

Min erfaring er uansett at (i hvert fall i Oslo der jeg bor) pakker med boks-sett-størrelse blir stoppet uansett oppgitt pris hvis de ikke kommer fra en av de virkelig store og anerkjente etailerne (med f.eks. Amazon, DeepDiscount godtas oppgitt verdi, f.eks. DVD Pacific og de fleste asiatiske forhandlere stoppes pakka hvis den er stor i forhold til oppgitt verdi).

Selv har jeg tenkt å vente med Planet Earth og Matrix-boksen (og andre ting over mva-grensa) til DD forhåpentligvis også i år kjører 20%off-kuponger rundt juni.

EDIT: Matrix-boksen vil jeg (i tillegg til å vente på salget) ha anmeldelser av før jeg bestemmer meg for hvilken versjon jeg kjøper; Er Animatrix i HD på Ultimate kjøper jeg Ultimate, er den i Standard Definition blir det Complete-settet. Sist jeg sjekket hadde Warner fremdeles ikke avklart dette.

Endret av Njål
Lenke til kommentar
EDIT: Matrix-boksen vil jeg (i tillegg til å vente på salget) ha anmeldelser av før jeg bestemmer meg for hvilken versjon jeg kjøper; Er Animatrix i HD på Ultimate kjøper jeg Ultimate, er den i Standard Definition blir det Complete-settet. Sist jeg sjekket hadde Warner fremdeles ikke avklart dette.

8464855[/snapback]

Jeg har bestilt Complete-settet, jeg føler ikke for å kjøpe Ultimate en gang til og det hjelper heller ikke om Animatrix skulle være i HD...

Blood Diamond har blitt lagt ut for den ikke helt gale prisen av $19.76 på DVD Pacific, også en knallbra western Rio Bravo (imdb) har blitt lagt ut til forhåndsbestilling fra DVD Pacific til den samme prisen...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Jeg har bestilt Complete-settet, jeg føler ikke for å kjøpe Ultimate en gang til og det hjelper heller ikke om Animatrix skulle være i HD...

8470328[/snapback]

Men forskjellen i pris er så minimal. særlig etter evt 20%off@DD (og jeg venter som sagt på et slikt salg uansett når det gjelder US-bokser over mva-grensa).

Både Blood Diamond og Rio Bravo er selvskrevne for meg, har ventet på at Blood Diamond skulle dukke opp på Pacific.

Lenke til kommentar
Nattens HD DVD raid fra highdefdvd.com :)

Constantine $20.67

The Matador (Unrated Version) $22.14

Payback: Straight Up - The Director's Cut $22.08

V For Vendetta  $21.54

Poseidon $21.54

8364523[/snapback]

1. Den websiden du linker til der eksisterer ikke

2. Funker The Metador på Xbox 360 hd-dvd spilleren ? Har hørt at den ikke funker, kan du teste dette

Takker.

Lenke til kommentar
Equilibirum/Rebellion er på vei fra Amazon Japan, Matador er på vei fra DVD Pacific, begge HD DVD.

7593491[/snapback]

Hvordan fikk du til å bestille fra Amazon japan ? Jeg får feilmelding når jeg skal taste inn visa kortet og navn informasjon:

'there is a slight problem with your order. (See below.)

Nothing was entered in the furigana field, or the furigana text entered was invalid. Please try again using Roman characters or Katakana characters. ''

WTF?

er det en film jeg skal ha så er det denne..

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar
2. Funker The Metador på Xbox 360 hd-dvd spilleren ? Har hørt at den ikke funker, kan du teste dette

8495855[/snapback]

Min Matador funket fint på 360-drevet etter litt nøling med å starte.

Hvordan fikk du til å bestille fra Amazon japan ? Jeg får feilmelding når jeg skal taste inn visa kortet og navn informasjon:

8496069[/snapback]

Hvis du sjekker (min) post #183 i Guide-tråden bør du finne ut hvordan du oppretter konto hoa Amazon Japan (hvis de ikke har forandret for mye). Men vær klar over at de rundt nyttår gikk over til å bare sende med kurer (DHL) til Europa, så frakt har blitt en del dyrere, og det er ikke sikkert de er billigst lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...