Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der Untergang (Downfall) £9.99

The Bank Job £7.99

Begge fra Play.com, dermed ingen frakt

Er en stund siden jeg bestilte The Bank Job, kom på det da den datt ned i postkassa idag :)

EDIT:

Til mjau, vel den er allerede sendt så får undersøke det når jeg får den og om det skulle være for ille får jeg bare prøve å selge den til et uvitende individ i klassen ;)

Ja det var det 1 april tilbudet, ble sendt først 8 april og så var det jo påske og shit, men kjapt gikk det ikke. Gikk mye kjappere den siste gangen jeg bestilte fra Play.com, da ble det sendt dagen etter, men har ikke mottat noe enda da det var i går det ble sendt :p

Endret av hailgodset91
Lenke til kommentar

National Treasure/National Treasure 2 - Book Of Secrets - £15.63

fra amazon.co.uk

(egentlig pris £17.98, minus 17% = £15.63, pluss £1.88 i frakt = £17.51 totalt)

edit; ett par korte kommentarer til innlegget rett over meg... Der Untergang (eller Downfall) har etter sigende ett ganske elendig lydspor på den engelske BD utgivelsen. Anbefaler heller den norske BD utgivelsen, som har DTS HD MA og glimrende bildekvalitet!

Og The Bank Job til den prisen var tilbud kun 1. april så vidt jeg husker (bestilte den selv den dagen til den prisen i alle fall). Så hvis du fikk den i posten i dag, så er play like trege som alltid... :hrm:

Endret av mjau
Lenke til kommentar

Nå har jeg fått ordnet Visa kort hos nordea, har ikke fått det enda men har fått kort nummeret. Så jeg prøvde meg på en bestilling hos amazon.co.uk. Tok en tid før det ble godkjent men nå ser jeg at det har blitt sendt :)

Kan ikke bestille hos Play før jeg får kortet for de trenger CV2 koden ved signatur stripen.

The Shawshank Redemption [blu-ray] £7.98

Burn After Reading [blu-Ray] £14.98

For og ikke komme over 200 grensa, det er vel kun totalt hvor mye filmene koster ikke frakta? så om begge varene er under 200 så er det fint?

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...