Schneiderlin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Dark Knight ble sendt fra CDON i dag Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Min blir sendt i fra amazon.com i morgen for den nette sum av $46,99. Og for at den skulle rekke fram til hjul så blir den sendt med Fedex/DHL eller hva nå enn amazon bruker... The Dark Knight: Limited Edition with Batpod x 2 (1 til meg også selvfølgelig) Og for å ikke kaste bort de $42 i frakt så ble også disse bestilt... Casablanca (Ultimate Collector's Edition), $41,49. Wanted (Limited Edition Collector's Gift Set), $43,99. Totalt $281, nå håper jeg brodern blir happy for julegaven sin Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Bestilte ''Two-Disc Special Edition'' fra Amazon.co.uk til £16.86 totalt, godt fornøyd med den. Som en hardbarka Batman-fan som du er Manx, hadde vel ikke denne utgaven vært god nok. Til gjengjeld har jeg jo Begins i ''Limited Edition''. Og ja, TDK fikk jeg i dag. *co.uk er utrolig raske! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Mer enn god nok, den er der i mot bestilt fra DVD Pacific og kommer vel en gang før jul den også håper jeg, kostet vel ca. $28 eller noe rundt der Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 The Dark Knight har ligget på jobben siden rett over helga.. Gud hvor vondt det er å se det. Har sikkert sett på coveret 25 ganger nå. Men i morgen kan den endelig handles inn og forhåpentligvis også sees i løpet av kvelden, eller hvert fall innen noen dager. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Prison Break - Season 3 (Blu-ray) Kostet et sted rundt 600 på lokal filmsjappe. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Så The Dark Knight i en hylle da jeg gikk forbi platekompaniet i dag, så klarte ikke å motstå fristelsen. Kjøpte den for 199,- Skal vel se den i helga tenker jeg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Så The Dark Knight i en hylle da jeg gikk forbi platekompaniet i dag, så klarte ikke å motstå fristelsen. Kjøpte den for 199,- Skal vel se den i helga tenker jeg. Skjedde akkurat samme med meg i dag. 199,- for Two-Disc Special Edition - The Dark Knight på Blu-ray, på Platekompaniet i Bergen Storsenter. Når jeg så coveret så måtte jeg bare plukke det opp. Blir vel å se i helgen her og Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Blitt noen nye BD... -Kung Fu Panda - 199,- Lefdal -Wanted Limited Edition Steel Book - £14.63 inkl frakt, amazon.co.uk Fikk også disse i posten i dag; -Pulp Fiction - 229,- -Edward Scissorhands - 159,- Var ett mer eller mindre impulskjøp fra zailor. De hadde fri frakt og jeg bestilte ett par julegaver derfra da jeg ble fristet... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 I tillegg til BoB, TDK, Wanted og Casablanca boksene som har kommet inn døren de siste dagene så har det også kommet et par ting til. The Godfather: The Coppola Restoration, $61,99. Hellboy II: The Golden Army: Collector's Set, $44,99. Fra amazon... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Dark Knight på BD, HMV på stansted airport i london, kosta 17 pund. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Hellboy II: The Golden Army: Collector's Set, $44,99. Bestilte denne jeg også, men fra playusa til £26.99 inkl. frakt. De har den ikke på lager, og det er over en uke siden jeg bestilte... så jeg vurderer og kansellere og heller bestille fra amazon. Med frakt så blir det noe dyrere, men overlevbart Hvordan er boksen? Tenker på kvalitet på statuen, osv... Tok forresten med en annen "liten" ting når jeg bestilte Batpod utgaven av Dark Knight på BD; I Am Legend (Ultimate Collector's Edition) - $38.49 edit: fra amazon.com ja... Endret 12. desember 2008 av mjau Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Hvordan er boksen? Tenker på kvalitet på statuen, osv... Plastic fantastic, akkurat som forventet, eller det skal sies det ser sånn ut for jeg har ingen planer om å ta den ut av esken Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Dark Night, Smart Club- 199,- Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hm, og så ble det noen BD fra play... -Dumb & Dumber - £11.99 -The Mask - £11.99 +Pre-orders på disse to (slippes 22/12); -Batman - £14.99 -Batman Returns - £14.99 Sto glatt over Schumacher sine to "Batman" filmer... (ille nok at jeg har Batman Forever på VHS!) Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 The dark knight på platekompaniet til 199 kr. Når eg såg coveret gikk eg rett mot filmen. Hadde nok ikkje kunnet gått ut av butikken å ha kjøpt den. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 The Dark Knight og The Matrix, begge 189,- på Coop Obs. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Første og siste jeg kjøpte var Blood Diamond og Batman Begins på Blu-Ray. Kosta 2468 kroner... Fulgte dog med en Blu-Ray spiller på kjøpet. Endret 13. desember 2008 av datating Fjernet tomme linjer Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 The dark night 2 disc special edition 249,- på spaceworld. Dyrt, ja. Men skal se den ikveld og gadd ikke å gå rundt på butikker og leite Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 The Bank Job, 199kr på Filmgalleriet Haugesund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå