karl-wilhelm Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Play. Narnia... Prince Caspian 16.99 GBP (Er litt spent på denne, derav nonsjalanse til pris) James Bond - From Russia with love 14.99 GBP Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Kung Fu Panda (Blu-ray) £18 Dead Space: Downfall (Blu-ray) £2 Dr. Seuss' Horton Hears A Who (2008) (Blu-ray) £18 Baraka: Remastered (Documentary) (Blu-ray) £13 Rescue Dawn (Blu-ray) £16 Tiesto: Copenhagen - Elements Of Life (2 Discs) (Blu-ray) £13 Wall-E (2 Discs) (Blu-ray) £15 ------- @ Play, totalt £95 For de godt opplyste ser dere kanksje at jeg har tatt steget fullt ut. Dette er sone B, som betyr jeg må kjøpe ny spiller. Tok en kjapp sammenligning mot pacific, hvorav samme handlekurv (utenom Tiësto, ennå ikke ute utenfor Europa) endte på $180, og denne endte på £83. Betydlig forskjell. I tillegg til at $ er fail og £ er good, og at visse titler kommer til Europa før USA (faktisk), og at en del britisk kommer på BD, var det bare rett og rimelig at jeg tok steget fullt ut. Skal ikke bli samtaleemne, men tenk hvis noen lurte =] Og ja, er fan av animasjon Endret 26. november 2008 av datating Fjernet en linje Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Gikk litt amok på Play i går. Hitman: Extreme Edition (2007) Kill Bill: Vol.1 Kill Bill: Vol.2 Kiss Kiss Bang Bang (2005) La Vie En Rose The Crow: Collector's Edition The Simpsons Movie Wall-E (2 Discs) We Were Soldiers Totalt 105£ Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Siden det er fri frakt denne uken fra Lefdal, bestilte jeg No country for old men(175kr) og De ubestikkelige(135kr). Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Fri frakt har det vært lenge hos lefdal, vel og merke hvis man bestiller en film/spill om gangen da. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Wall-E No Country for Old Men Rio Bravo 3 for 2 på play.com Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 X-files I want to belive på blue ray kr 194 på platekompaniet på torgallmeningen i bergen. Med 15% rabatt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 X-files I want to belive på blue ray kr 194 på platekompaniet på torgallmeningen i bergen.Med 15% rabatt. Ikke noe å hoppe i taket for, akkurat. Så de hadde Pianisten til 149 stående i største tilbudshylla. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Band Of Brothers: Limited Edition Collectible Tin (Blu-ray) 350,- Har aldri sett eller lest om denne serien før så det blir spennende å få se den på blu-ray Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Band Of Brothers: Limited Edition Collectible Tin (Blu-ray) 350,- Har aldri sett eller lest om denne serien før så det blir spennende å få se den på blu-ray Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Sorry glemte å skrive det! Play.com - Man får nok ikke en så fin pris her i norge Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Sorry glemte å skrive det! Play.com - Man får nok ikke en så fin pris her i norge Ok, da kommer det på ca. 550 kr. totalt da. Begynte å lure på totalprisen... Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 BoB på BD koster £34.99 fra play. Det er, med dagens kurs, 376,56 norske kroner. 25% moms blir da 94,14. I tillegg er det vel 90 kroner i forenklet tollgebyr? Så totalsummen vil bli ca. 560 kroner. Du kan så klart ha flaks, så at den ikke blir stoppet i tollen. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Vil gjøre oppmerksom på at Play.com sendte Wanted igår (5 dager før release), det samme skjedde da jeg forhåndsbestilte Incredible Hulk for en stund siden. Noen fler som kan slå fast at de har begynt å sendte ut før ofisielle street date? Det har "aldri" skjedd før. Den kostet £15 forresten (så ble det litt on topic også) EDIT: før midnatt er igår, altså 5 dager før release. Endret 26. november 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 3 BD for 2 play.com 33.99 pund totalt tinkerbell sleeping beauty 50y ann. edition Wall-E Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Vil gjøre oppmerksom på at Play.com sendte Wanted igår (5 dager før release), det samme skjedde da jeg forhåndsbestilte Incredible Hulk for en stund siden. Noen fler som kan slå fast at de har begynt å sendte ut før ofisielle street date? Det har "aldri" skjedd før. Den kostet £15 forresten (så ble det litt on topic også) EDIT: før midnatt er igår, altså 5 dager før release. The Incredible Hulk og Hancock ble tilgjengelig på Elkjøp (som jeg også kjøpte der) flere dager før "release" til Play.com, så var antageligvis bare datoen som var feil. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Play.com sendte også ut Shine A light(blu-ray) før release, men med det trege postsystemet så kom jo ikke pakken fram før etter release uansett Man betaler ikke toll på Dvd-filmer forresten og jeg betaler ikke moms så det blir vel ca 380 kr for BoB for min del Endret 27. november 2008 av ostehøvel Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Man betaler toll på alt som kommer over tollgrensen, DVD er ikke unntatt dette. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Fri frakt har det vært lenge hos lefdal, vel og merke hvis man bestiller en film/spill om gangen da. Denne uken er det fri frakt på det alt untatt store hvitevarer og tver på over 32" Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Tollsats Det er per i dag kun toll på næringsmidler og tekstiler. Toll er den satsen som du finner direkte i tolltariffen, og må ikke forveksles med "avgifter". Tollsatsene varierer etter hva slags produkt som importeres. For å finne hvilken tollsats som skal brukes, må varen først klassifiseres i henhold til tolltariffen. Dvs. at det ikke er toll på dvd =) Men noen kan vel være uheldige å få ett gebyr for at tollvesenet har måttet åpne pakken og klarere den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå