Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Momentum Pictures have announced their first UK HD DVD releases with 7 titles due on 26th March 2007. Priced at £24.99 each are: Total Recall, Basic Instinct, Rambo: First Blood, Rambo: First Blood Part II, The Fog (John Carpenter’s), King Kong (1976) and The Elephant Man.

Da bør vel kanskje orginalen av The Hitcher være på vei også snart håper jeg :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser på HD DVD som et mer forbrukervennlig produkt (sonefri så langt og da mener jeg spillerne) enn Blu-ray. Så inntil jeg ser en forbedring fra Blu-ray sin kundevennlige side så går jeg for HD DVD.

8122630[/snapback]

Quote meg selv fra noen sider lengere bak :)

Spilleren er ikke i hus ennå, men jeg skal ha meg en Toshiba HD-XE1.

Lenke til kommentar

Fikk min første bli-ray i hus sammen med playstation 3 på fredag. Det var Talladega Nights som fulgte med og den bildekvaliteten der var det ikke mye å skryte av...

Hvis jeg ikke hadde hatt PS3 i bestilling så hadde jeg kjøpt Samsung sin nye blu-ray-spiller. Fikk tilbud om den til 3.999 kr!

EDIT: Hvordan er det med regioner med blu-ray? Hva spiller min avspiller som er fra Norge?

Endret av datating
Lenke til kommentar
Fikk min første bli-ray i hus sammen med playstation 3 på fredag. Det var Talladega Nights som fulgte med og den bildekvaliteten der var det ikke mye å skryte av...

Hvis jeg ikke hadde hatt PS3 i bestilling så hadde jeg kjøpt Samsung sin nye blu-ray-spiller. Fikk tilbud om den til 3.999 kr!

EDIT: Hvordan er det med regioner med blu-ray? Hva spiller min avspiller som er fra Norge?

8235647[/snapback]

Regioner for blu-ray @wikipedia, men en god del titler er regionsfrie.

Ellers kommer trolig The Fifth Element på HD DVD i Europa (i hvert fall i England, der Pathe, som støtter HD DVD, har rettigheter), fra Microsofts This Is HD DVD:

post-24892-1174858110_thumb.jpg

Bekreftet av Amir@AVSforum i dag, skal være ny VC-1 innkoding, og etter sigende se bedre ut enn mpeg2-blu-ray'en som er ute.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett noen dato på de ennå...

Fra DVD Pacific:

HD DVD: Clerks 2 - 2-Disc Edition, $20,31...

Det var på tide den kom, liker ikke at ting tar mer en 20 dager, begynner da og bli litt smånervøs på at ting kan ha blitt litt borte i posten...

Edit:

Da fikk jeg bekreftelsen på at Children of Men er sendt fra DVD Pacific og jeg tror at Le Pacte des loups er blitt sendt fra Amazon.fr eller utsatt er ikke helt sikker :!:

Men jeg setter vel pengene mine på utsatt (IGJEN)

Skulle noen være litt stivere i fransk en meg så er det bare og gi meg en sjapp oppsummering av hva det står her:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
A votre attention, de la part d'amazon.fr.

Nous souhaiterions vous informer des derniers changements concernant votre commande.

Nous avons le regret de vous informer que nous ne pourrons pas vous expedier les articles suivants dans les delais annonces initialement sur notre site :

Samuel Le Bihan (Acteur), et al "Le Pacte des loups [HD DVD]" [HD

DVD]

Bien que nous mettions tout en oeuvre pour que chaque client beneficie d'un service de qualite irreprochable, il arrive que des contraintes independantes de notre volonte contrarient notre objectif de vous satisfaire pleinement. Nous en sommes sincerement desoles.

Vous avez la possibilite a tout moment de consulter l'etat de votre commande et d'y apporter tous types de modifications : annulation d'un article, changement du mode de paiement, changement des adresses et de l'option de livraison pour chaque article non envoye. Pour cela, il vous suffit de vous connecter sur notre site et de cliquer sur la rubrique " Votre Compte " ou de cliquer directement sur le lien suivant:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Etter en rask tur innom Bablefish (:!:):

With your attention, on behalf of amazon.fr. We would wish to inform you of the last changes concerning your order. We regret to inform you that we will not initially be able to you expedier the following articles within the deadlines advertisements on our site: Samuel Bihan (Actor), et al. "the Pact of wolves [ HD DVD ]" [ HD DVD ] Although we put all works about it so that each customer beneficie of a service of quality irreprochable, it arrives that constraints independantes of our will oppose our objective to satisfy you fully. We are sincerely desoles. You have the possibility has any moment to consult the state of your order and to bring all types of modifications there: cancellation of an article, change of the mode of payment, change of the addresses and option of delivery for each article not envoye. For that, it is enough for you to connect yourselves on our site and to click on the heading "Your Account" or to click directly on the following bond:

Dårlig oversatt (selvsagt), men den er i allefall utsatt ..

Lenke til kommentar

Bablefish hadde jeg jo husket hvis jeg var våken :ph34r:

Ser ut som det var alternativ 2 som slo til...

Edit: Det var vel kanskje denne utsettelsen Njål snakket om for noen poster siden...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Bablefish hadde jeg jo husket hvis jeg var våken :ph34r:

Ser ut som det var alternativ 2 som slo til...

Edit: Det var vel kanskje denne utsettelsen Njål snakket om for noen poster siden...

8258100[/snapback]

Jupp.

Det er faktisk mulig den kommer ut i England først.

Lenke til kommentar

Jeg flyttet den fra amazon.fr til amazon.co.uk. Ikke på grunn av datoen men på grunn av prisen 233 kr. fra fr. mot 171 kr. uk og kommer den før så er det jo et pluss også :)

Er bare å vente til T2 kommer i england også da :hmm:

Lenke til kommentar
Det vet jeg... tenkte på den europeiske releasen.

Du trenger ikke vente på den europeiske lanseringen av THE DEPARTED på HD-DVD, ettersom HD-DVD er sonefri. Jeg fikk THE DEPARTED kort tid etter at den kom ut i USA og filmen fungerer (naturligvis) fint på min europeiske HD-DVD spiller.

Lenke til kommentar
Det vet jeg... tenkte på den europeiske releasen.

Du trenger ikke vente på den europeiske lanseringen av THE DEPARTED på HD-DVD, ettersom HD-DVD er sonefri. Jeg fikk THE DEPARTED kort tid etter at den kom ut i USA og filmen fungerer (naturligvis) fint på min europeiske HD-DVD spiller.

8259478[/snapback]

Jeg vet det, men liker å ha norsk tekst... vet det er en dårlig uvane, men... :p

Lenke til kommentar
Jeg flyttet den fra amazon.fr til amazon.co.uk. Ikke på grunn av datoen men på grunn av prisen 233 kr. fra fr. mot 171 kr. uk og kommer den før så er det jo et pluss også :)

8259389[/snapback]

Er litt usikker på dette, siden BotW har en litt kjedelig sensur-historie i England på kino og DVD, og så vidt jeg vet er det ikke uten videre mulig å gi ut en annen utgave/få ny sensur når noe først er ute på hjemmevideo.

Er bare å vente til T2 kommer i england også da :hmm:

Er ikke sikker på om Studio Canals engelske underselskap har rettighetene i England.

Beholder mine franske bestillinger til inntil det kommmer mer info (T2) og anmelelser (BotW).

Lenke til kommentar
Er litt usikker på dette, siden BotW har en litt kjedelig sensur-historie i England på kino og DVD, og så vidt jeg vet er det ikke uten videre mulig å gi ut en annen utgave/få ny sensur når noe først er ute på hjemmevideo.

:hmm: Ikke bra, kanskje flytte tilbake :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...