technofranki Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Stor-røykere bruker nok samme beløpet på røyk som Manx på film. Lett å se hva man tjener på. Sånn tenker jeg også, jeg verken røyker eller drikker, så noe må jeg jo bruke pengene på. Film er jo en fin hobby å ha. Man tenker ikke på penger når man nyter sin hobby, men på hvilken glede man får ut av den. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 1 HD film til så runder jeg 400, har egentlig 403 men jeg teller The Die Hard Collection som en på grunn av Fox er kjipe på coverene sine... Du regner da både HD DVD og Blu-ray håper jeg! I så fall så er jeg godt på vei, ligger vel på ca 310 titler nå. Er bare så surt å betale så mye for Blu-rays, har blitt bortskjemt av HD DVD! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Er bare sånn det er, og stort sett de fleste HD DVDene jeg har kostet like mye som BD filmene. Er vel snakk om kanskje 15 HD DVD filmer som jeg har kjøpt etter at de tapte. Det er selvfølgelig snakk om både HD DVD og BV filmer ja, får da være grenser f:) Så det tallet som står i HD DVD Profileren min kan man plusse på 7 siden jeg ikke teller Die Hard 2-4 eller Dirty Harry 2-5 som 7 filmer på grunn av innpakningen Edit: Jeg mener HD Profileren min, den andre kan man plusse på mange flere Endret 8. oktober 2008 av Manx Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Joda, kjøpte vel de fleste før tapet jeg også, men har virkelig mye etter at prisene stupte etter at Toshiba la inn årene. Går litt opp i opp med tanke på all den dyre spesialimporten jeg også har kjøpt av HD DVD, japanske HD DVDer f.eks. er svindyre! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) I går hadde lillebroren min sannelig kjøpt "Hitman" og "3:10 to yuma" på Blu-ray. For en hyggelig overraskelse! Jeg får vel overraske han med "Rambo IV" snart. Edit: den perfekte familie* Endret 8. oktober 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen av BD innkjøpene i det siste; -Before The Devil Knows You're Dead - £9.93 + £0.99 i frakt - thehut.com -The Shawshank Redemption - £13.99 - play.com -No Country for Old Men - 179,- lefdal -Fifth Element (remastered) - €18,98 m/frakt - axelmusic.com Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Da gjorde jeg helt klart tidens kjøp innen HD DVD Toshiba EP 30 og 85 HD DVD Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor The Bourne Supremasy The Bourne Ultimatum Evan Almighty World Trade Center The Fast And The Furious Tokyo Drift Hulk 2003 Full Metal Jacket The Antbully The Manchurian Candidate Music And Lyrics Licence To Wed Out Of Sight Transformers Wyatt Earp The Big Lebowski Matrix Matrix Revolution Matrix Reloaded Blades Of Glory Lady In The Water A Clockwork Orange 2001 A Space Odyssey Van Helsing Serenity No Reservation The Holliday Dragonheart Knocked Up I Know Pronounce You Chuck&Larry The Heartbreake Kid Mercury Rising Snikskytter Charlie & Sjokoladefabrikken The 40 Year Old Virgin 300 Backdraft Daylight Carlito`s Way Eyes Wide Shut Elisabeth The Golden Age The Mummy Returns The Mummy King Kong Leaving Las Vegas Red Dragon Doom The Deer Hunter An American Werewolf In London Dantes Peak Mr.Beans Holliday 3 Days Of The Condor Nye Filmer Uten Norsk Tekst Spy Game Goodfellas Happy Gilmore The Wickerman 2 Fast 2 Furious Waterworld Blood Diamond Superman Returns Norbit Brukte Filmer Med Norsk tekst Norbit The Kingdom American Gangster Stardust 300 Corpse Bride Brukte Filmer Uten Norsk Tekst Lucky#Slevin District B13 The Good Shepard Miami Vice Unforgiven Next World Trade Center Top Gun Payback Aeon Flux The Italian Job The Polar Express Dukes Of Hazzard Dog Day Afternoon Troy Musikk div. Deep Purple Live At Montreux Heart Alive In Seattle Digital Video Essentials Hd Scape Sampler 3500 inkl frakt ifra kar på AVforum Har en del av filmene fra før, så en kompis og jeg skal fikse det oss i mellom. Fikk hvertfall et solid filmboost idag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det må jeg virkelig si. Du kommer nok ikke til å bli skuffet på bildesiden i hvertfall. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Sinnsykt godt kjøp! Gratulerer! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Gratulerer Lil H. Det var virkelig et kupp Endret 8. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
afirm Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det var litt av eit kjøp, ja. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Da var endelig John Woo's siste film innlemmet i samlingen Red Cliff, $39,59 fra Yesasia.com og på BD. Da vet i hvert fall jeg hva jeg skal bruke deler av lørdagen til... @Lil-H: Greit kjøp Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Pirates: At Worlds End på BD kostet 99,- på Game i Karl Johan Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Til alle som har blu-ray kjøpt i utlandet kom inn i denne tråden og hjelp meg å lage en oversikt over hvilke undertekster de forskjellige versjonene har. Rimelig magert foreløpig da det bare er mine filmer som ligger der, men jo flere som sender inn info jo bedre blir det Takker og bukker for all hjelp EDIT: Sånn at det ikke skal bli Off topic så er mitt siste Blu-ray kjøp forhåndsbestilling av The Dark Knight fra Thehut.com for £14.93+£0.99 Endret 14. oktober 2008 av hailgodset91 Lenke til kommentar
Vincenzo Coccotti Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Fikk enda en BD-film i posten i dag: -No Country For Old Men (kr 199) Kjøpt på platekompaniet.no. Totalt antall: 12. Ble faktisk litt overrasket over at jeg fikk den i dag, for på Platekompaniets nettside står det at den slippes 15/10. Endret 14. oktober 2008 av jloeseth Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Dette er da det jeg fikk i posten! 85 HD DVD, og én BD. 3500,- for de røde (kjøpte også en EP30 som var inkl i prisen) og 18.93 GBP for Hulken. Kan mildt sagt si at jeg er i ekstase Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Haha damn! Hadde jeg vært deg, så hadde jeg bare vært hjemme onsdag-søndag nå og chillet an med mat, drikke, og de filmene Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Sick! Deer Hunter og greier! Sick sick! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ehm, et par som ikke jeg ville betalt 1kr. for engang men hvis de er med så får det bare være sånn Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Lagt merke til at du har fått to av World Trade Center Lil-H? Edit: 2 av 300 også Endret 14. oktober 2008 av hailgodset91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå