.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kjøpte disse 2 på OBS i dag; -Full Metal Jacket - Deluxe Edition - BD -The Kite Runner - BD 149,- per stk. I tillegg datt denne ned i postkassa i dag; The Forbidden Kingdom (2 disc Special Edition) - BD €20,99 fra axelmusic. hvor lang tid brukte axelmusi på sende deg den filmen? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ganske nøyaktig en uke. Ble sendt den 23/9 og jeg fikk den 30/9. Lenke til kommentar
IQM Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 The Last Samurai [HD DVD] £2.96 Poseidon [HD DVD] £3.37 Blood Diamond [HD DVD] £3.39 Music And Lyrics [HD DVD] £2.52 Delivery Charge: £3.05 Fra amazon.co.uk The Kingdom [HD DVD] Serenity (HD DVD) Out of Sight [HD DVD] Fra playx.no, 39 kr pr film(?). Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Alien vs Predator 2 og 10.000 BC 149,- pr film og begge på blu-ray, kjøpt på elkjøp på forus Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Siste Blu-Ray film jeg kjøpte var faktisk, Exorcism of Emily Rose. Dette fordi jeg så den på kino da den kom ut, og syntes det var noe ekstra med den filmen, uten at jeg vart så skremt av den..Men det var noe.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Er vel en uke siden sist så på tide å oppdatere igjen Carrie, $29,34. 1408, $20,51. Stephen King's The Mist, $23,93. Iron Man, $29,29. You Don't Mess with the Zohan, $27.04. Young Frankenstein, $29,34. Otis, $19,76. War, Inc., $21.71. Batman: Gotham Knight, $25,93. Men in Black, $20,26. Alle BD, og alle fra DVD Pacific. Edit: 1 HD film til så runder jeg 400, har egentlig 403 men jeg teller The Die Hard Collection som en på grunn av Fox er kjipe på coverene sine... Endret 4. oktober 2008 av Manx Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 James Bond Dr No på play.com til £14.99. Lenke til kommentar
Vincenzo Coccotti Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Disse BD-filmene kom til meg i dag: -Basic Instinct (kr 199) -The Deer Hunter (kr 199) Begge kjøpt på platekompaniet.no. Totalt antall er nå 11. Målet er på lang sikt å ta igjen Manx. Altså ikke noe realistisk mål. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Målet er på lang sikt å ta igjen Manx. Altså ikke noe realistisk mål. Good luck Lenke til kommentar
afirm Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) "Blazing Saddles [HD DVD]" Cleavon Little; HD DVD; $9.99 "Casablanca [HD DVD]" Humphrey Bogart; HD DVD; $9.99 "Space Cowboys [HD DVD]" Clint Eastwood; HD DVD; $9.99 "Eternal Sunshine of the Spotless Mind [HD DVD]" Jim Carrey; HD DVD; $13.95 "Gods and Generals [HD DVD]" Jeff Daniels; HD DVD; $9.99 "Wyatt Earp [HD DVD]" Kevin Costner; HD DVD; $9.99 Der vart det litt fleire HD DVD filmar på meg. Lønningsdag er ein fin dag EDIT: amazon.com Endret 6. oktober 2008 av afirm Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Målet er på lang sikt å ta igjen Manx. Altså ikke noe realistisk mål. Det var jo også et mål å ha her i livet. Men kan jo plusse på enda et par filmer så har du enda lengre igjen Music & Lyrics, £2,52 (det er nå man skjønner at det begynner å bli lite HD DVD å kjøpe) V for Vendetta, £3,39. Led Zeppelin: The Song Remains the Same, £3,81. Fra amazon.co.uk og alle HD DVD. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Oi, utrolig at du ikke hadde V for Vendetta før nå. Til og med jeg har V for Vendetta på blu ray Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Har vel egentlig aldri syntes at den var noe fryktelig bra etter jeg så den første gangen, men når den koster meg i unner-kant av 40 kroner så gidder jeg å oppgradere fra DVD utgaven og gi den en ny sjangs... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Åja. Synes den er veldig bra jeg. 40 kr er vel verdt det ja Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Aeon Flux The Bank Job Cloverfield Four Brothers Det Gylne Kompasset Istid Istid 2 The Incredible Hulk Independens Day Kingdom of Heaven Nacho Libre No Country of Old Men Shooter Transformers Wildhogs Shutter 149,- pr stk, alle på Blu-ray fra elkjøp.no Jeg skal prøve å ta igjen Manx Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du er syk Manx. Over 400 HD filmer, sykt Jeg har rundet 30 stk elns, og nå er det bare 370 igjen nå Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Music & Lyrics, £2,52 (det er nå man skjønner at det begynner å bli lite HD DVD å kjøpe) Jeg må bare spørre, måtte du kjøpe den? Har du en slags mani? 400 HD filmer står det uten tvil respekt av, men får du tid til å se så mange filmer? Eller vil du ta en pause i innkjøpinga og bare se film fremover? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Music & Lyrics, £2,52 (det er nå man skjønner at det begynner å bli lite HD DVD å kjøpe) Jeg må bare spørre, måtte du kjøpe den? Har du en slags mani? Jeg kom på at jeg faktisk har ledd av en Hugh Grant film noen ganger før og til 25 kroner så er det jo ikke store risken å kjøpe den, men jeg hadde aldri kjøpt hvis den ikke var så billig 400 HD filmer står det uten tvil respekt av, men får du tid til å se så mange filmer? Eller vil du ta en pause i innkjøpinga og bare se film fremover? Pause? er du gærn, da må jeg jo handle som en idiot når jeg starter å handle igjen, alt for mye som jeg har gått glipp av Nei det går i bølgedaler, er ikke så alt for mange måndene siden jeg så 135-140 filmer på et par månder og det gjorde en "liten" bulk i ikke sett haugen min. Men stort sett så ligger jeg litt etter, men er bedre å ha filmer man ikke har sett liggende enn ikke å ha usette filmer liggende... Du er syk Manx. Nei, nei vet at jeg er frisk. I april så var jeg å fornyet førerkortet mitt og da fikk jeg spørsmålet om jeg var sinnslidende (nei jeg kødder ikke) og det svarte jeg nei på. Det så ut som om legen godtok det svaret, selv om jeg satt å beit han i leggen, så nei jeg er helt frisk Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Stor-røykere bruker nok samme beløpet på røyk som Manx på film. Lett å se hva man tjener på. Endret 8. oktober 2008 av Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå