Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Terminator [bD] $17.86

Terminator 3 [HD DVD] $8.99

+ frakt $8.95

Deepdsicount. Håper de ikke var like treige som forrige gang, men gud så lykkelig jeg er som fant T3 på HD DVD :D (har bedre lyd enn BD-utgaven).

RIP HD DVD, de hadde så sinnsykt mange bra utgivelser, for ikke å snakke om alle de urdeilige import'ene en kunne få tak i....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjopt 15 nederlandske HD DVD-utgjevingar her i Amsterdam. Kosta mellom euro 3.99 og 6.99.

Har ikkje heile lista i hovudet, men Reservoir Dogs, Elephant Man, Rambo 2, Rescue Dawn og Lord of War er blant dei eg er mest nogd med a ha funne.

Saw III til 10 euro angrar eg pa, kjopte den da det var den einaste eg fann for eg kom til hovudkjelda.

Mediamarkt ved Amsterdam ArenA er tipset til alle som skal til Amsterdam, bade for HD DVD og andre format.

Edit: her er filmane

Underworld

National Geographic Amazing Planet

Tristan and Isolde

Lord of War

The Messengers

16 blocks

Rescue Dawn

Hero

King Kong (1976)

Elephant Man

Smokin' Aces

Children of Men

Army in the Shadows

Rambo 2

Reservoir Dogs

Saw III

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar

The Marine, $27,95 fra amazon.com...

Selv om jeg har sure sokker som gjør bedre rolleprestasjoner enn John Cena, så gjør Robert Patrick sitt for at denne filmen faktisk er verdt å ha i hylla :)

Edit:

Glemte jo Alvin and the Chipmunks (:ninja:) samme pris fra og fra samme sted som The Marine og begge Blu-ray.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Face Off $9.99

Hot Rod $5.99

Old School $7.99

We Were Soldiers $9.99

Ifra iNetVideo.

Deepdiscount hadde I am Legend til $8.99 i dag men den ble fort utsolgt gitt :/ Noen som vet noen andre steder som har den rimelig?

HD-DVD alle sammen.

Face Off $9.99

Hot Rod $5.99

Old School $7.99

We Were Soldiers $9.99

Ifra iNetVideo.

Deepdiscount hadde I am Legend til $8.99 i dag men den ble fort utsolgt gitt :/ Noen som vet noen andre steder som har den rimelig?

HD-DVD alle sammen.

Lenke til kommentar

I dag dukka HD DVDane A Scanner Darkly, Brokeback Mountain, the Deer Hunter, Mallrats og Mission Impossible: Ultimate Collection opp i posten. Fyrstnemnde bytta eg til meg, dei andre kjøpte eg på inetvideo.com. Hugsar ikkje prisane lenger...

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar

TMNT [HD DVD]

sub total £2.99

delivery £2.50

discount £2.00

total amount payable £3.49

www.HMV.com

---------------------

Registrerte bruker, men brukte den ikke de to første ukene, så jeg fikk en promotional code tilsendt på 2 pund.

Fikk jeg cancla TMNT på play, da de aldri fikk sendt den forbanna filmen. Gud jeg hater play noen ganger :(

Lenke til kommentar

Fann noen OK-priset Blu-ray dvd'er på Play.com:

-Batman: Gotham Knigh - GBP 12.99

-Dark City: Director's Cut - GBP 13.99

3 for £30:

-Close Encounters Of The Third Kind: 30th Anniversary Ultimate Edition (2 Discs) - GBP 10.00

-Hellboy - GBP 10.00

-Superbad (2 Discs) - GBP 10.00

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...