Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og den store porsjonen må ha-titler fra Studio Canal i Frankrike er flyttet fram tre uker, fra i går til 26. mars.

8094942[/snapback]

Det viser seg at disse er ytterligere utsatt, fram til 21. mai.

Årsak: Ny versjon/nøkler av AACS (kopibeskyttelse) etter crackingen av AACS-nøkler i vinter. De som bruker PC-avspiller må regne med å måtte oppdatere den (evt vente på nye crackede nøkler), for andre får det ingen annen betydning enn selve utsettelsen.

Lenke til kommentar
Og den store porsjonen må ha-titler fra Studio Canal i Frankrike er flyttet fram tre uker, fra i går til 26. mars.

8094942[/snapback]

Det viser seg at disse er ytterligere utsatt, fram til 21. mai.

Årsak: Ny versjon/nøkler av AACS (kopibeskyttelse) etter crackingen av AACS-nøkler i vinter. De som bruker PC-avspiller må regne med å måtte oppdatere den (evt vente på nye crackede nøkler), for andre får det ingen annen betydning enn selve utsettelsen.

8184537[/snapback]

Har du listen over filmene fra Studio Canal?

Lenke til kommentar

Noen flere HD DVD filmer har fått en slippdato:

Being John Malkovich, 26.6.

Born On The 4th Of July, 12.6.

Coming To America, 5.6.

Daylight, 12.6.

Liar Liar, 12.6.

Mallrats, 26.6.

Meet Joe Black, 26.6

Monty Python's The Meaning Of Life, 12.6

Mission Impossible 1 og 2 kan nå kjøpes hver for seg fra 22.5

Mystery Men, 26.6

Sneakers, 12.6

Trading Places, 5.6

The Wathcer, 26.6

Alle klare for forhåndsbestilling hos i hvert fall DD :)

Lenke til kommentar
Har du listen over filmene fra Studio Canal?

8185854[/snapback]

De som er utsatt ligger i post 23 i denne tråden.

Eller du kan sjekke hos DVDrama (på fransk, bruk Babelfish e.l. hvis du ikke er stø i det), der er også bilder av covere.

Det er også en god slump Studio Canal-titler ute allerede (etter hukommelse, ikke alle):

Rambo I - III

The Fog (Carpenter-versjonen)

Basic Instinct

Total Recall

The Elephant Man

La Haine

The Pianist

Det finnes mer komplette lister over både hva de allerede har gitt ut og over hva som er annonsert, men litt for trøtt+sliten til å finne akkurat nå.

Noen av titlene (både de som allerede er ute, og de som er annonsert) har Studio Canals datterselskap i England (vel, et av dem) Optimum rettighetene til der, så noen er ute/kommer også i England.

Ellers sies det at den tyske HD DVD-utgivelsen av Renaissance har engelsk (og tysk) dub. Venter på anmeldelse/bekreftelse før jeg bestiller (den franske utgivelsen skal se og høres mer enn bra ut, ser ut som demo-materiale).

Lenke til kommentar

Jeg skal ha de to det er helt klart :)

Fra DVD Pacific:

Terminator 3: Rise Of The Machines, $19,76.

Edit:

Synd at så mange av titlene på HD DVD har jeg allerede på vanlig dvd

Det har da ingenting å si :whistle:

Av mine 37, så er det fem jeg aldri har hatt på vanlig DVD fra før. Så litt utskiftning blir det jo, men jeg håper og tror at det vil gjevne seg ut litt utover året etter som jeg avventer kjøp av filmer som jeg vet hører hjemme under HD DVD haugen som kommer :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Det ser ut som om Matrix-trilogien kommer ut på HD DVD i USA om ganske nøyaktig 2 måneder, 22. mai, (Blu-ray-utgivelse ventet seinere i år, når de får orden på den interaktive delen i det formatet), i følge Home Media Magazine.

Foreløpig kun som sett med hele trilogien, et sett The Complete Matrix Trilogy ($99.99), og et sett The Ultimate Matrix Collection ($119.99).

Tror kanskje jeg ser an enkeltutgivelsene i Europa seinere i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...