InsertNumLock Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Noen som har sett hvordan coveret til tv-serier kommer til å se ut? Eller kjører de alle episoder på en disk? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Noen som har sett hvordan coveret til tv-serier kommer til å se ut? Eller kjører de alle episoder på en disk? 8148511[/snapback] Noe liknende dette vil jeg tro... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Ser ut som om Mad Max 2: The Road Warrior og Battle of the Bulge kommer på både HD DVD og Blu-ray i mai: Lenke til kommentar
Njål Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 The Frighteners Director's Cut og The Big Lebowski (og resten av den bolken Universal-titler) HD DVD'er oppe hos DVD Pacific. Bestilt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Da var PS3 komt i hus. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Grattis. Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Grattis. Hvor kjøpte du den? 8157165[/snapback] Den kjøpte jeg fra Canada, etter et radartips fra kewell79 her på forumet. Kostet meg 3.999 og jeg slapp toll og frakt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Røverkjøp! Du har spart 1.500,-. Fabelaktig. Endret 14. mars 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Njål Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Og den store porsjonen må ha-titler fra Studio Canal i Frankrike er flyttet fram tre uker, fra i går til 26. mars. 8094942[/snapback] Det viser seg at disse er ytterligere utsatt, fram til 21. mai. Årsak: Ny versjon/nøkler av AACS (kopibeskyttelse) etter crackingen av AACS-nøkler i vinter. De som bruker PC-avspiller må regne med å måtte oppdatere den (evt vente på nye crackede nøkler), for andre får det ingen annen betydning enn selve utsettelsen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Og den store porsjonen må ha-titler fra Studio Canal i Frankrike er flyttet fram tre uker, fra i går til 26. mars. 8094942[/snapback] Det viser seg at disse er ytterligere utsatt, fram til 21. mai. Årsak: Ny versjon/nøkler av AACS (kopibeskyttelse) etter crackingen av AACS-nøkler i vinter. De som bruker PC-avspiller må regne med å måtte oppdatere den (evt vente på nye crackede nøkler), for andre får det ingen annen betydning enn selve utsettelsen. 8184537[/snapback] Har du listen over filmene fra Studio Canal? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Noen flere HD DVD filmer har fått en slippdato: Being John Malkovich, 26.6. Born On The 4th Of July, 12.6. Coming To America, 5.6. Daylight, 12.6. Liar Liar, 12.6. Mallrats, 26.6. Meet Joe Black, 26.6 Monty Python's The Meaning Of Life, 12.6 Mission Impossible 1 og 2 kan nå kjøpes hver for seg fra 22.5 Mystery Men, 26.6 Sneakers, 12.6 Trading Places, 5.6 The Wathcer, 26.6 Alle klare for forhåndsbestilling hos i hvert fall DD Lenke til kommentar
Njål Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Har du listen over filmene fra Studio Canal? 8185854[/snapback] De som er utsatt ligger i post 23 i denne tråden. Eller du kan sjekke hos DVDrama (på fransk, bruk Babelfish e.l. hvis du ikke er stø i det), der er også bilder av covere. Det er også en god slump Studio Canal-titler ute allerede (etter hukommelse, ikke alle): Rambo I - III The Fog (Carpenter-versjonen) Basic Instinct Total Recall The Elephant Man La Haine The Pianist Det finnes mer komplette lister over både hva de allerede har gitt ut og over hva som er annonsert, men litt for trøtt+sliten til å finne akkurat nå. Noen av titlene (både de som allerede er ute, og de som er annonsert) har Studio Canals datterselskap i England (vel, et av dem) Optimum rettighetene til der, så noen er ute/kommer også i England. Ellers sies det at den tyske HD DVD-utgivelsen av Renaissance har engelsk (og tysk) dub. Venter på anmeldelse/bekreftelse før jeg bestiller (den franske utgivelsen skal se og høres mer enn bra ut, ser ut som demo-materiale). Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Paramount har annonsert følgende på Blu-ray og HD DVD i USA utover sommeren: Freedom Writers (22. mai) Hustle & Flow (26. juni) The Untouchables (Special Collector's Edition) (3. juli) The Warriors (Ultimate Director's Cut) (også 3. juli) The Untouchables på HD DVD blir min, de andre avventer jeg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Fikk King Kong på HD DVD i posten i dag. Kom på ca. 170 kr. inkl. frakt. (den har også norske undertekster) Ezydvd.com hvis noen lurer... Synd at så mange av titlene på HD DVD har jeg allerede på vanlig dvd... Endret 20. mars 2007 av datating Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) The Untouchables (Special Collector's Edition) (3. juli)The Warriors (Ultimate Director's Cut) (også 3. juli) 8198272[/snapback] Jeg skal ha de to det er helt klart Fra DVD Pacific: Terminator 3: Rise Of The Machines, $19,76. Edit: Synd at så mange av titlene på HD DVD har jeg allerede på vanlig dvd Det har da ingenting å si Av mine 37, så er det fem jeg aldri har hatt på vanlig DVD fra før. Så litt utskiftning blir det jo, men jeg håper og tror at det vil gjevne seg ut litt utover året etter som jeg avventer kjøp av filmer som jeg vet hører hjemme under HD DVD haugen som kommer Endret 20. mars 2007 av Manx Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Fra Amazon.co.uk, £15.30. HD DVD: Harry Potter and the Goblet of Fire Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kan du spille Blu-ray filmer på vanlig dvd-spiller eller må du ha hd-dvd spiller? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Det går ikke, til Blu-ray så må man ha en Blu-ray spiller og til HD DVD en HD DVD spiller (eller en kombi-spiller). De er der i mot bakoverkompatible for dine gamle DVD filmer Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kan du spille Blu-ray filmer på vanlig dvd-spiller eller må du ha hd-dvd spiller? 8207768[/snapback] En Blu-Ray spiller er det du trenger. Vanlig DVD eller HD DVD spiller vil ikke fungere. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det ser ut som om Matrix-trilogien kommer ut på HD DVD i USA om ganske nøyaktig 2 måneder, 22. mai, (Blu-ray-utgivelse ventet seinere i år, når de får orden på den interaktive delen i det formatet), i følge Home Media Magazine. Foreløpig kun som sett med hele trilogien, et sett The Complete Matrix Trilogy ($99.99), og et sett The Ultimate Matrix Collection ($119.99). Tror kanskje jeg ser an enkeltutgivelsene i Europa seinere i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå