Hewitt Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Vel, jeg skal ikke si noe sikkert, har ikke sett den. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 No må eg stoppa... Men fekk Star Trek - The Original Series: Season 1 for 273,- NOK frå amazon.ca ved å bruka denne kodenMAPNEWNCSAVE (-10CND) og registrera meg som ny kunde. Edit: Det tek lang tid over atlantarhavet... Delivery estimate: Oct 20 2008 Shipping estimate for these items: Jul 21 2008 Eg får håpa den kanadiske dollaren søkk veldig, slik at eg sleppa unna mva når sendinga kjem fram. Billigste frakt/overflatefrakt fra Amazon Ca tar lang tid, ja, men ikke så lang tid. Siste pakkene jeg har fått derfra har tatt ca 6 uker, + rundt en uke når over mva-grensa (samme Trek-boksen. Uheldigvis har jeg vært kunde der siden omtrent da de startet egen for Amazon i Kanada, så kunne ikke bruke kupongen). Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Kjennest litt rart å betala 100,- for ein HD DVD no, men eg kjøpte Ran [Kurosawa, ikkje TV2-serien...]til 99,90 på Spaceworld. Og Van Helsing, Ocean's Thirteen og Transformers til 3 for 250. Ikkje noko kjempetilbod det heller, men, men. Endret 21. juli 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Blood Diamond (Blu-Ray) - 129kr - CDON Batman Begins (w/Exclusive Play.com Dark Knight USB Stick With 18 Images) (Blu-Ray) - £15,99 -Er veldig fornøgd med sistnevnte Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Untraceable - $22.95 Category 7: The End of the World - $9.95 Fra Amazon.com, begge Blu-ray og region frie. Endret 22. juli 2008 av technofranki Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Har fàtt meg en PS3 nà sà da har jeg ogsà en BD spiller og tenkte at jeg skulle bestille noen filmer pà nettet. Men sliter med à finne ut hvilke filmer som har norsk undertekst. Men mener at jeg har lest ett eller annet sted her pà diskusjon om en side som har en liste over hvilke undertekster det er pà de forskjellige filmene? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Har fàtt meg en PS3 nà sà da har jeg ogsà en BD spiller og tenkte at jeg skulle bestille noen filmer pà nettet. Men sliter med à finne ut hvilke filmer som har norsk undertekst. Men mener at jeg har lest ett eller annet sted her pà diskusjon om en side som har en liste over hvilke undertekster det er pà de forskjellige filmene? Det er litt opp og ned for en film kan være utgitt av flere selskap i flere forskjellige land. F.eks. så har ikke 3:10 to Yoma noe norske undertekster når jeg kjøpte den fra Amazon, mens versjonen som står for lansering i Norge har selvfølgelig det. Amazon og Play er sånn nogelunde flinke, mens Ezydvd fra Australia er vel egentlig best i klassen. Du kan også kikke på testene de gjør av filmene på f.eks. highdefdigest - de pleier å få med seg det. Men stort sett etter egne erfaringer så er rundt 50% av filmene kjøpt fra Australia med norsk undertekst, mens fra England og USA er det sjeldent med tekst. Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Mad Men - Season 1 - $30.99 + $4.99 i frakt fra Tower.com. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hotel Babylon 8 episodar £10.95 + £2 i frakt Bleak House 15 episodar £7.95 + £2 i frakt Frå base.com Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Doomsday [blu-ray] $28.21 Eagles: Farewell Tour - Live From Melbourne [HD] $19.68 + frakt. DVDPacific. Doomsday har fått 5/5stjerner på bilde, og 4/5 på lyd fra HDD. Blir nok bra Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Iron Man (Special Collector's Edition) [blu-ray] 140 ,- (forhåndsbestilt selvsagt:p) 2001 - A Space Odyssey [blu-ray] 90,- Begge sonefrie, bestilt fra amazon.com Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hvordan vet du at Iron Man Blu-Ray er sonefri? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Iron Man utgis av Paramount, derfor er det veldig stor sjanse for at den er sonefri. Alle deres tidligere releaser er sonefrie. Men man er vel neppe garantert noe før hvert fall noen uker før den kommer vil jeg tro, med mindre Lick sitter på innsideinformasjon. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Det er paramount som gir den ut, og ALLE de andre utgivelsene deres er sonefrie Jeg kan jo ikke være 100% sikker, men hvorfor skulle de plutselig sette sone på denne og ikke de andre? Edit: Hewitt kom vist før meg Endret 25. juli 2008 av Lick Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Haha greit, fordi den filmen skal jeg kjøpe uansett. Kommer den ut mye tidligere i USA enn i Europa? For det er eneste grunnen til at jeg importerer den, er villig til å betale 200+ for akkurat den filmen i Blu-Ray format. Endret 25. juli 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Haha greit, fordi den filmen skal jeg kjøpe uansett. Kommer den ut mye tidligere i USA enn i Europa? For det er eneste grunnen til at jeg importerer den, er villig til å betale 200+ for akkurat den filmen i Blu-Ray format. http://bluray.liesinc.net/ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Haha greit, fordi den filmen skal jeg kjøpe uansett. Kommer den ut mye tidligere i USA enn i Europa? For det er eneste grunnen til at jeg importerer den, er villig til å betale 200+ for akkurat den filmen i Blu-Ray format. http://bluray.liesinc.net/ og? er jo ingenting om Iron Man der? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Haha greit, fordi den filmen skal jeg kjøpe uansett. Kommer den ut mye tidligere i USA enn i Europa? For det er eneste grunnen til at jeg importerer den, er villig til å betale 200+ for akkurat den filmen i Blu-Ray format. http://bluray.liesinc.net/ og? er jo ingenting om Iron Man der? I USA har den release 30. september hvertfall. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Haha greit, fordi den filmen skal jeg kjøpe uansett. Kommer den ut mye tidligere i USA enn i Europa? For det er eneste grunnen til at jeg importerer den, er villig til å betale 200+ for akkurat den filmen i Blu-Ray format. http://bluray.liesinc.net/ og? er jo ingenting om Iron Man der? Beklager. ... Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Pixar shortfilms BLU-RAY dvdstrax 199kr. Endret 26. juli 2008 av Lugmeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå