LarsP Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Etter mye styr så falt valget faktisk på en Playstation 3. Bildekvaliteten er neglisjerbart dårligere enn på modeller til 4-5000,-, mens lydkvaliteten virker faktisk å være bedre på Playstation 3. I tillegg har PS3 muligheten til å oppdatere seg selv slik at man kan utnytte nye Blu Ray-standarder. Når man kan få en spillmaskin i tillegg så var det egentlig ikke noe reelt valg. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 - Eg må snart klare og begrense antall filmar eg kjøper.. Rekk jo aldri og sjå dei.. :S Kan nokon ta kredittkortet mitt?! Synes ikke synd på deg i hele tatt, sånn ser det ut når man henger litt etter med å se film... Så kan du ta og hive på enda 60-70 filmer som ligger i hylla over (pluss de 150 DVD filmene som ligger bak HD filmene også) Men nå har jeg endelig klart å se 25 av dem i ferien så langt så jeg er på vei til å gjøre den haugen litt mindre... HEHE Hvor mye penger har du brukt på film i det siste? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Etter mye styr så falt valget faktisk på en Playstation 3. Bildekvaliteten er neglisjerbart dårligere enn på modeller til 4-5000,-, mens lydkvaliteten virker faktisk å være bedre på Playstation 3. I tillegg har PS3 muligheten til å oppdatere seg selv slik at man kan utnytte nye Blu Ray-standarder. Når man kan få en spillmaskin i tillegg så var det egentlig ikke noe reelt valg. Kjører samme greia selv. Bildet er upåklagelig, i tillegg er det (tro det eller ei) faktisk en konsoll. Eneste problemene er viftelyd (for noen (60gb perhaps?), ikke meg) og kontrolleren. Vet ikke hvor mange ganger jeg har hoppet til et annet kapittel pga L/R2. Satser på dedikert avspillingskontroll med tiden. PS: Highdefdigest.com byr på mye snadder. Endret 11. juli 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Problemet er at jeg må begrense innkjøpet av filmer grunnet at jeg svidde av nesten 30 000,- på nytt stereoanlegg. :-\ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Hvor mye penger har du brukt på film i det siste? Hvorfor bry seg med det? Så langt denne månden så har jeg fått 7 filmer, fem av dem kostet 39 kroner. Så det har nok blitt massive 450 kroner eller noe sånt Edit: To av dem var: The Other Boleyn Girl som kostet meg $27.04 og The Bank Job $24,47 begge to Blu-ray og fra DVD Pacific. Endret 11. juli 2008 av Manx Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Kjører samme greia selv. Bildet er upåklagelig, i tillegg er det (tro det eller ei) faktisk en konsoll. Eneste problemene er viftelyd (for noen (60gb perhaps?), ikke meg) og kontrolleren. Vet ikke hvor mange ganger jeg har hoppet til et annet kapittel pga L/R2. Satser på dedikert avspillingskontroll med tiden. PS: Highdefdigest.com byr på mye snadder. Bruker også PS3 til å se film. Dessverre har jeg en 60GB som har intens viftelyd, spesielt nå i sommervarmen. Blu-ray/DVD-kontroll var noe av det første jeg kjøpte til konsollen. Det å sitte med standardkontrolleren kan være veldig upraktisk som du sier. Endret 11. juli 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 300 og Layer Cake Pris og sted hvor du har kjøpt filmen takk, det er til for å hjelpe oss andre... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Problemet er at jeg må begrense innkjøpet av filmer grunnet at jeg svidde av nesten 30 000,- på nytt stereoanlegg. :-\ Her går det i 1 hdmi-kabel mellom PS3 og DVD-spilleren for filmene. Venter på filmtørke, men ... er så mye bra som kommer rett rundt hjørnet. Eternal Sunshine (JP import) One Flew over (15 juli) No Country for Old Men (US import) Oldboy Cloverfield (Ikke sett i det hele tatt) Criterion (Satser vilt på sonefri.........men..........) Dirty Harry collection Juno In the Valley of Elah Bah. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 300 og Layer Cake My bad. Platekompaniet og temmelig dyrt... Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 I Am Legend [blu-ray] $18.95 Batman Begins [blu-ray] $17.95 Begge på Amazon.com Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hvor mye penger har du brukt på film i det siste? Hvorfor bry seg med det? Så langt denne månden så har jeg fått 7 filmer, fem av dem kostet 39 kroner. Så det har nok blitt massive 450 kroner eller noe sånt Edit: To av dem var: The Other Boleyn Girl som kostet meg $27.04 og The Bank Job $24,47 begge to Blu-ray og fra DVD Pacific. Ja, blir ikke veldig mye, så lenge alle HD filmer ligger på 39 kr Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) I Am Legend RoboCop Kiss Kiss Bang Bang 30 Days of Night Fra DVDstrax for 159 kr/stk inkl frakt. [blu-ray] Endret 14. juli 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 deepdiscount.com har følgende Blu-ray til $11.98 stykket. Day of the Dead Dawn of the Dead (1978) Halloween (1978) Evil Dead 2: Dead by Dawn Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 deepdiscount.com har følgende Blu-ray til $11.98 stykket. Day of the Dead Dawn of the Dead (1978) Halloween (1978) Evil Dead 2: Dead by Dawn Det gjorde jeg også... Takker for tipset Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Alien vs. Predator/Aliens vs. Predator: Requiem [blu-ray] $48.20 + frakt på $5.97. Fra DVDPacific. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Fra Amazon.com: Cloverfield til fortreffelige $16.95. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Fikk Limited Edition Boksen av Batman Begins på BD fra Amazon.com i dag. Endret 16. juli 2008 av Seonaith Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (Siden vi ikke har en tilbudstråd for Blu-ray...) Buy 2, get 1 for free Blu-ray Sale hos Amazon.com Lenke til kommentar
afirm Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) (Siden vi ikke har en tilbudstråd for Blu-ray...) Buy 2, get 1 for free Blu-ray Sale hos Amazon.com Det går vel kanskje og leggje den inn her likevel;) Endret 16. juli 2008 av afirm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå