Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Etter mye styr så falt valget faktisk på en Playstation 3. Bildekvaliteten er neglisjerbart dårligere enn på modeller til 4-5000,-, mens lydkvaliteten virker faktisk å være bedre på Playstation 3. I tillegg har PS3 muligheten til å oppdatere seg selv slik at man kan utnytte nye Blu Ray-standarder. Når man kan få en spillmaskin i tillegg så var det egentlig ikke noe reelt valg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Eg må snart klare og begrense antall filmar eg kjøper.. Rekk jo aldri og sjå dei.. :S Kan nokon ta kredittkortet mitt?!

Synes ikke synd på deg i hele tatt, sånn ser det ut når man henger litt etter med å se film...

post-29624-1215181253_thumb.jpg

Så kan du ta og hive på enda 60-70 filmer som ligger i hylla over (pluss de 150 DVD filmene som ligger bak HD filmene også) ;)

Men nå har jeg endelig klart å se 25 av dem i ferien så langt så jeg er på vei til å gjøre den haugen litt mindre...

HEHE :D

Hvor mye penger har du brukt på film i det siste? :D

Lenke til kommentar
Etter mye styr så falt valget faktisk på en Playstation 3. Bildekvaliteten er neglisjerbart dårligere enn på modeller til 4-5000,-, mens lydkvaliteten virker faktisk å være bedre på Playstation 3. I tillegg har PS3 muligheten til å oppdatere seg selv slik at man kan utnytte nye Blu Ray-standarder. Når man kan få en spillmaskin i tillegg så var det egentlig ikke noe reelt valg.

Kjører samme greia selv. Bildet er upåklagelig, i tillegg er det (tro det eller ei) faktisk en konsoll. Eneste problemene er viftelyd (for noen (60gb perhaps?), ikke meg) og kontrolleren. Vet ikke hvor mange ganger jeg har hoppet til et annet kapittel pga L/R2. Satser på dedikert avspillingskontroll med tiden.

PS: Highdefdigest.com byr på mye snadder.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

Hvorfor bry seg med det? Så langt denne månden så har jeg fått 7 filmer, fem av dem kostet 39 kroner. Så det har nok blitt massive 450 kroner eller noe sånt ;)

Edit:

To av dem var:

The Other Boleyn Girl som kostet meg $27.04 og The Bank Job $24,47 begge to Blu-ray og fra DVD Pacific.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Kjører samme greia selv. Bildet er upåklagelig, i tillegg er det (tro det eller ei) faktisk en konsoll. Eneste problemene er viftelyd (for noen (60gb perhaps?), ikke meg) og kontrolleren. Vet ikke hvor mange ganger jeg har hoppet til et annet kapittel pga L/R2. Satser på dedikert avspillingskontroll med tiden.

PS: Highdefdigest.com byr på mye snadder.

Bruker også PS3 til å se film. Dessverre har jeg en 60GB som har intens viftelyd, spesielt nå i sommervarmen. Blu-ray/DVD-kontroll var noe av det første jeg kjøpte til konsollen. Det å sitte med standardkontrolleren kan være veldig upraktisk som du sier.

Endret av MrBrown
Lenke til kommentar
Problemet er at jeg må begrense innkjøpet av filmer grunnet at jeg svidde av nesten 30 000,- på nytt stereoanlegg. :-\

Her går det i 1 hdmi-kabel mellom PS3 og DVD-spilleren for filmene. Venter på filmtørke, men ... er så mye bra som kommer rett rundt hjørnet.

Eternal Sunshine (JP import)

One Flew over (15 juli)

No Country for Old Men (US import)

Oldboy

Cloverfield (Ikke sett i det hele tatt)

Criterion (Satser vilt på sonefri.........men..........)

Dirty Harry collection

Juno

In the Valley of Elah

Bah.

Lenke til kommentar

Hvorfor bry seg med det? Så langt denne månden så har jeg fått 7 filmer, fem av dem kostet 39 kroner. Så det har nok blitt massive 450 kroner eller noe sånt ;)

Edit:

To av dem var:

The Other Boleyn Girl som kostet meg $27.04 og The Bank Job $24,47 begge to Blu-ray og fra DVD Pacific.

Ja, blir ikke veldig mye, så lenge alle HD filmer ligger på 39 kr :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...