Infenso Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Da så! Da er det bare å sette igang med mer filmtitting. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ekstremt vanskelig å la være å kjøpe HD-DVD-er når de koster 40,-, selv om det er noen titler jeg ikke hadde kjøpt til vanlig. Men 40,- er nå verdt det, om ikke for annet så hvert fall for en fin visuell opplevelse. Play.com Full Metal Jacket (Deluxe Edition) £3.99 Lady In the Water £3.99 The Thing £3.99 Dukes Of Hazzard: Unseen Edition £3.99 Playx.no Dante's Peak 39,- The Fast & The Furious: Tokyo Drift 39,- The Bourne Ultimatum 39,- Manchurian Candidate 39,- Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Lady In the Water £3.99 Har du mistet lysten til å leve? Fra HD DVD salget til DVD Strax. The Fast & The Furious: Tokyo Drift Born On The Fourth of July The Holiday Stardust King Kong (1976) Alle sammen 39 kroner og 10 kroner stykket i frakt, tre av de filmene hadde jeg vel aldri kjøpt hvis de solgt dem til normal pris Lenke til kommentar
afirm Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Stardust er jo ein fantastisk film.. Absolutt verdt 39kr! evt 49 om du reknar med frakt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Vel det er en av de tre som jeg ikke hadde kjøpt hvis den hadde blitt solgt til ordinær pris, har fått et litt rart inntrykk av den filmen. Men det kan vel kanskje hjelpe hvis jeg faktisk får sett filmen Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hadde heller ikke det beste inntrykket av Stardust før jeg fikk sett den, men den ble en svært postiv overraskelse. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Er ikke alltid lave forventninger er en dum ting når man skal se en film for første gangen heller Lenke til kommentar
afirm Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Nei, det skal seiast at heller ikkje eg hadde dei aller største forventningane.. Men når eg såg den så var det ein film som underholdt meg for mykje meir enn eg betale i alle fall. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Det Gylne Kompasset - 2 disc utgave - Bluray - 100,- hos Lefdal Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Det Gylne Kompasset - 2 disc utgave - Bluray - 100,- hos Lefdal Var det i butikken eller nettshopen? Frakten fra nettshopen er jo svinedyr, nesten 70,- kroner Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hva kommer den lave prisen av? Har knapt sett en BD-film for en så rimelig penge! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Alle norske butikker har skrudd ned prisene på BD. Lefdal har de fleste BD filmene til 149 kr i butikk. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Det Gylne Kompasset - 2 disc utgave - Bluray - 100,- hos Lefdal Var det i butikken eller nettshopen? Frakten fra nettshopen er jo svinedyr, nesten 70,- kroner Det var i butikk, de kjører tilbud fortiden på noen varer til 100 kroner, kjøpte meg også tastatur der. Hva kommer den lave prisen av? Har knapt sett en BD-film for en så rimelig penge! Som jeg skrev, tilbud ellers hadde jeg nok ikke kjøpt den! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Paranoid Park (Blu-ray) (Fantastisk film) [180 kroner @ Play.com] Mad Men Season 1 [160-170 kr @ Amazon.com] Endret 5. juli 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Lady In the Water £3.99 Har du mistet lysten til å leve? Vanskelig å si siden jeg aldri har sett filmen. Håper da ikke den er SÅ dårlig. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Lady in the water er en koselig film, om du ikke har for høye forventninger. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Lady in the water er en koselig film, om du ikke har for høye forventninger. Mangel på puls er vel den beste løsningen. Jeg hadde ikke alt for store forventinger til filmen når jeg så den for Shyamalan's filmer har hatt en nedandgående (et eller tre ord? eller er det et ord i hele tatt ) kurve kvalitetsmessig etter Unbreakable og Lady in the Water her horribelt dårlig. Men vi trenger ikke diskutere det her, sånt kan vi ta i filmprat tråden Lenke til kommentar
afirm Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Der vart det nokon nye HD DVD'ar. Accepted [HD] $11.45USD Lucky Number Slevin [HD] $8.50USD Pianist [HD] $11.45USD + $7 i frakt. http://www.hidefdvd.com/ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Da har jeg endelig fått meg en Blu Ray-spiller: Blade Runner - The Final Cut: Ultimate Collectors Edition The Fountain Betalte vel 150,- for The Fountain og ca. 400,- for Blade Runner-kofferten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå