Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Fall for fristelsen endå ein gong på playx.no, hadde håpt at det skulle vere slutt på fri frakt slik at eg ikkje skulle bestille meir, men jammen var det framles gratis frakt så då endte eg opp med

- The Bourne Identity - HD DVD - 39kr

Edit:

Hah. Då har eg gjort det og. Eg kunne sverge på at det var The Bourne Identity eg bestillte. Men var visst Supremacy. Latterlig. Jaja. Då får eg prøve og få kanselerert ordren.

Endret av afirm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Item : Lethal Weapon

Price : GBP 3.99

Item : Unforgiven

Price : GBP 3.99

play.com

HD DVD

- Eg må snart klare og begrense antall filmar eg kjøper.. Rekk jo aldri og sjå dei.. :S Kan nokon ta kredittkortet mitt?!

Lenke til kommentar
- Eg må snart klare og begrense antall filmar eg kjøper.. Rekk jo aldri og sjå dei.. :S Kan nokon ta kredittkortet mitt?!

Synes ikke synd på deg i hele tatt, sånn ser det ut når man henger litt etter med å se film...

post-29624-1215181253_thumb.jpg

Så kan du ta og hive på enda 60-70 filmer som ligger i hylla over (pluss de 150 DVD filmene som ligger bak HD filmene også) ;)

Men nå har jeg endelig klart å se 25 av dem i ferien så langt så jeg er på vei til å gjøre den haugen litt mindre...

Lenke til kommentar

Auch... Ok.. Litt mindre synd på meg...

Eg har sett 10 av mine 50 HD DVD'ar. Men på dvd fronten er tala endå styggare. Trur eg har rundt 150 stk eg ikkje har sett..

Og filmsamlinga mi aukar gjennomsnittleg med 1,5 film per dag.. Eg ser 0,5 film per dag. Altså aukar den for fort....

Lenke til kommentar
Jeg har vel veeeldig mange dvdfilmer, er vel snakk om 500 eller mer. Tror det er 100 eller 200 mer.

Jeg har vel sett 50-100 av de. Ser altfor lite film :(

Hvorfor bruker du mangfoldige kroner på filmer du aldri ser? Jeg har en 320 filmer, men jeg kjøper ikke bare for å kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...