Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?

Manx

Anbefalte innlegg

Og så kommer det 5.000 kr. i mva oppå det igjen. ;)

Ikke glem gebyret til posten, han skrev jo at det var flere ordre. Så hvis det er snakk om 10-15 ordre med filmer for over 1000 kroner i hver så kommer det 185 kroner på toppen der igjen ;)

Hadde i mine øyne vært mye bedre å brukt noe av pengen på en bra Blu-ray spiller (ikke ps3) og en god forsterker som gjør at man faktisk får dratt nytte av lyden disse filmene kommer med. Men det er ikke mine feriepenger...

det er skattepenger ikke feriepenger hehe. jeg fikk en pen slump feriepenger også ((offshore jobb som betaler bra!) så gebyr og alt som kommer på toppen av ordrene er ikke noe problem. jeg har valgt kurerfrakt på noen av ordrene, fikk svar i dag at amazon ville spandere noe av frakten. så slipper unna postens gebyrer på disse, selv om det nok blir gebyrer av noe slag for det.

ja ps3 er ikke verdens beste blu-ray spiller, men jeg stresser ikke. jeg har jo holdt meg til 360 (nicket mitt hehe) men jeg er sugen på mgs4 så da blir det ps3 og foreløpig blu-ray spiller. men jeg er på utkikk etter noe bedre. den du nevner som kan gjørøres sonefri er jo feks meget interessant. skal ikke stå på pengene for å si det slik.

jeg har allerede en heftig forsterker som tar alt av hd lyd så ikke noe probs der. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Play.com har nå sett ned prisen til £3.99 på mange HD DVD filmer, så da blei det en runde med shopping i dag også (selv om jeg hadde planer om å trappe ned litt, men men).

Blazing Saddles

Firewall

House Of Wax (2005)

National Lampoon's Christmas Vacation

No Reservations

Purple Rain

Rumour Has It

The Fast And The Furious

Lenke til kommentar

Argh, play.com tar livet av meg. :p

HD DVD:

The Searchers

Poseidon

Dukes of Hazzard

Full Metal Jacket

Utrulege £3.99 pr stk!

Nokon som veit om The Ant Bully på play.com er norsk tekst eller tale på? Av hensyn til andre familiemedlemmar er dette eit must for at den skal kunne bli bestillt.

Lenke til kommentar

Fra Play.com i kveld; The Phantom of the Opera, £14.99.

Afirm: Vanskelig å si. Tegnefilmer i norge blir vel ikke oversatt til norsk (tale) om ikke de selges i norge som en norsk utgave. Da er det gjerne også norsk tittel på barnefilmene. Husker tilbake i min barndom da Lion King* og andre Disney-filmer herjet TV-ene hos naboen og meg, og alle filmene var da kjøpt i norge med norsk tittel og norsk lydspor.

Ahh, mimrer tilbake til den tiden da Løvenes Konge var filmen over alle filmer. Tidenes tegnefilm som bare bli utgitt på Blu-ray.

Edit: Og der ble også Million Dollar Baby samt I Am Legend bestilt fra Amazon.com til $44.87. Ca. 230,- kroner.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Nokon som veit om The Ant Bully på play.com er norsk tekst eller tale på? Av hensyn til andre familiemedlemmar er dette eit must for at den skal kunne bli bestillt.

Min kopi av The Ant Bully på HD DVD fra Play.com hadde ikke norsk tekst eller tale.

Bare Engelsk, Fransk og Spansk tale.

Lenke til kommentar

Med gebyr og mva så bli det jo mer som å kjøp 2 betal for 3,5 :)

Point Break - Pure adrenaline Edition [blu-ray] kom i postkassa i dag og kostet vist $29,34.

Blu-ray spilleren min er en tur i Halden for fortolling, så da satser jeg på at jeg har den i løpet av torsdagen, noe som passer ganske bra siden jeg henter forsterkeren og centeren på lørdag :D

Lenke til kommentar
I am Legend [blu-Ray] @ Videonova for 279kr :)

Samme her, men kjøpte på Lefdal til 249,- trur jeg det var..

Jeg bestilte den fra Amazon.com i forrige til ca. 120 kr inkl porto.

I AM Legend - blueray - COOP OBS! for 169kr lørdag for en uke siden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...