audun1 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei. Jeg skal kjøpe meg en ny sub nå siden den gamle begynner og bli sliten. Jeg har sett litt på Energy S12.3 og den ser jo veldig bra ut, men jeg er også litt fan av Yamaha YST-SW1500. Suben skal brukes hovedsakelig til film og ikke så mye til musikk. Noen som har noen tips til meg? Takker veldig Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Ingen som har noen synspunkter om dette? Vet det ikke er bra og svare på egen tråd, men det haster litt. Takk for eventuelle svar. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har ikke hørt noen av de, men jeg har hørt Tannoy TS10 og jeg syns den er kjempe bra! Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Takker for svar. Siden det virker som ikke det er så mange som har hørt disse to, hva er da viktig og se på av spes? Vet at Watt, frekvens osv her mye og si, man hva er akseptabelt i en ganske svær stue på 48 m2 tror jeg.... Takk for svar. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Tallene er ikke så viktige, det er lyden som teller her! Jeg ville dratt og hørt på de jeg, hvis du har mulighet da Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Takk for svar. Jeg skal se om jeg finner en måte og høre den på, men det er ikke sikkert blir mulig :S Får håpe det er en som flytter mye luft slik at bombene som blir sprengt på film faktisk kjennes nogelunde virkelige ut hehe. Får vel gi en liten test aktig anmeldelse her etter en lite test hvis det blir den da Takker Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Høres bra ut, lykkt til! Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei.Jeg skal kjøpe meg en ny sub nå siden den gamle begynner og bli sliten. Jeg har sett litt på Energy S12.3 og den ser jo veldig bra ut, men jeg er også litt fan av Yamaha YST-SW1500. Suben skal brukes hovedsakelig til film og ikke så mye til musikk. Noen som har noen tips til meg? Takker veldig 7544344[/snapback] Har en kompis som har en Yamaha YST-SW1500 sub, og den er helt brutalt rå, når man ser filmer med voldsomme eksplosjoner, rister hele sofaen, den trykker noe voldsomt, samtidig som den aldri låter anstrengt nesten uansett hvilket nivå man spiller på, låter også meget bra på musikk. Alt i alt en knall sub Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvorfor ikke prøve SVS? har selv minstemann i serien, og er storfornøyd. http://www.lsound.no/nor/index.php?side=we...anguage_iso=nor Ekspertene på AVforum.no vil nok også anbefale deg en SVS foran alt annet. Den minste koster rundt 5000,- men det er fullt mulig å finne en god deal på bruktbørsen, f.eks AVtorget. Lenke til kommentar
frankieP990i Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvis du ikke har handlet enda, så er kansje XTZ 99 W12 en du bør teste før du handler Yamaha, SVS eller noe annet. Jeg har selv Yamaha 1500 og 515 sub, de spiller bra, men XTZ skal være helt rå til en lattelig billig penge. Den har gjort det helt rått i mange mange tester. Du kan se den her: http://www.surround.no/maincategory/6283.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå