Melvin Snerken Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei! Min D-link usb ting er så sinnsykt ustabil. Detter ut hele tida.. er drit irriterende.. Er det noen måte få den til å bli mer stabil? Lenke til kommentar
Strepto91 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Oppdatere programvaren kansje? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Sjekk linken min for trådløse pingspikes. Ellers kan det være interferens fra andre wlan, mikrobølgeovner, telefoner mm. Du kan prøve å bytte kanal til 1 eller 13 på routeren. Endret 20. desember 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Oppdatere programvaren kansje? 7544346[/snapback] Har prøvd. Men den vil ikkje innstalere seg, den nyeste. Selv om jeg har avinnstalert den gamle.. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 lang avstand fra router til usb dongelen? mange vegger? sjekk senderstyrken i routern din! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Vell. Routeren står vell i etasjen under og er vell to vegger mellom og en etasje.. Men det som skjer er egentlig at det slåes av. Skulle nesten tro at noen tar ut kabelen Strømmen kuttes liksom. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 er det noen naboer som har tråløst nettverk som forstyrer? -prøv forsjellige kanaler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvilken "USB-ting" er det snakk om? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Kjøpte dette settet for ei stund siden. Er denne som fulgte med . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Det er akkurat den samme som jeg bruker! Kjøpte den også fra PSdata. Har ikke noe problemer med min. Lar du windows konfigurere kortet eller bruker du den medfølgende softwaren? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Det er akkurat den samme som jeg bruker! Kjøpte den også fra PSdata. Har ikke noe problemer med min. Lar du windows konfigurere kortet eller bruker du den medfølgende softwaren? 7558242[/snapback] Jeg avinnstalerte nettopp driveren fra 2005 til USB'en. For å innstalere den nyeste driver for å se om det endret noe, men den nektet og innstalere fordi den sa at jeg måtte avinnstalere den gamle først, noe som jeg hadde gjort. Så satt jeg bare inn igjen usb'en og da fiksa windows det. Men skjer det fortsatt? JA! Lenke til kommentar
hiper Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 har du sjekket etter andre nettverk i nerheten? som kan forstyrre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Det er akkurat den samme som jeg bruker! Kjøpte den også fra PSdata. Har ikke noe problemer med min. Lar du windows konfigurere kortet eller bruker du den medfølgende softwaren? 7558242[/snapback] Jeg avinnstalerte nettopp driveren fra 2005 til USB'en. For å innstalere den nyeste driver for å se om det endret noe, men den nektet og innstalere fordi den sa at jeg måtte avinnstalere den gamle først, noe som jeg hadde gjort. Så satt jeg bare inn igjen usb'en og da fiksa windows det. Men skjer det fortsatt? JA! 7558442[/snapback] Skru av funksjonen som gjør at windows konfigurerer kortet ditt. La heller det medfølgende programmet gjøre jobben. PS: Mitt kort har vært sendt inn to ganger til PSdata pga. av samme problem som ditt. Begge gangene har jeg fått nytt. Men heldigvis ser det ut som alt funker som det skal nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå