oleballe84 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Nå har det kommet en ny sesong av charterfeber! Jeg synes denne sesongen er 1000 ganger bedre enn den forrige. Iallefall disse cheerleaderne.. Ikke bare er de utrolig søte, men kule er de også! Makan til lite selvhøytidlige jenter skal man lete lenge etter. Hvem syns dere er penest? Jeg syns hun "Mary"... Hva synes dere om den nye sesongen og om cheerleaderne. Jeg skulle gjerne likt å se de mer på tv og i blader;) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg hater virkelig det programmet. Jeg blir rett og slett flau. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Charterfeber er et morsomt program som virkelig viser kremen av norske charterturister Men helhetsmessig har jeg vanskelig for å tro at alt som skjer er tilfeldig, særlig det fra sesong 1... Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Nå har det kommet en ny sesong av charterfeber! Jeg synes denne sesongen er 1000 ganger bedre enn den forrige. Iallefall disse cheerleaderne.. Ikke bare er de utrolig søte, men kule er de også! Makan til lite selvhøytidlige jenter skal man lete lenge etter. Hvem syns dere er penest? Jeg syns hun "Mary"... Hva synes dere om den nye sesongen og om cheerleaderne. Jeg skulle gjerne likt å se de mer på tv og i blader;) 7544147[/snapback] Jeg digger charterfeber deluxe, kjenner meg mye igjen, ikke minst siden jeg var i xania for to år siden. Men de cheerleaderne kan du få billig av meg (no de antakeligvis er). lite selvhøytidelige sier du? Jeg har aldri sett maken til selvdiggere i hele mitt liv, hvor tragisk er det ikke å skulle vise frem de latterlige stuntene deres uansett hvor de beveger seg, tok kaka forrige episode da de sto og gjorde narr av alle som danset på en disco, og begynte med turne triksene sine foran alle sammen. Jeg håper inderlig de ikke får mer media oppmerksomhet da programmet er over. Selv om disse jentene sikkert hadde solgt en nyre for å få ett passbilde i lokalavisen. Men men, jeg skal ikke dømme de for hardt siden jeg ikke kjenner de, kanskje de er ålreite off screen go tigers......... Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hva er greia med han derre Svein a? Han var med i forrige sesong også var han ikke? Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Så ikke så mye på forrige sesong, og heller ikke denne sesongen, men har fått inntrykk av at Svein prøver å jobbe litt i syden. Syns han har et utrolig slitsomt vesen. Stresser og ler og hoier. Blir litt stressa av å tenke på den latteren kjenner jeg. Skandalefyr! Kjekt at det bare er å skifte kanal, så kan ikke si at han er et stort irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) De søker såklart folk som kan skape litt underholdning i serien, også kjent som "idealnordmannen" i syden. Har sett på det et par ganger da mamma ser på hver gang (på søndager, aight?) Endret 23. desember 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå