Gå til innhold

Noen som har noen peiling på hvordan jeg skal få..

Anbefalte innlegg

"Noen som har peiling på hvordan jeg skal få" hjemmesiden min til å fungere riktig i opera? Jeg har satt på height: 300px; for at hele bakgrunnen skal være med på de sidene jeg ikke har mye innhold, men da vil ikke bakgrunnen (eller bakgrunnsfargen/height'en) fortsette videre nedover siden, så all teksten som ligger over grensa på 300px; i Opera vil bli nesten usynlig. Hvordan fikse dette?

PS: Håper det ikke ble for utydelig språk så dere ikke skjønner ^^

Edit: det samme skjer i NetScape/FireFox

Endret av Andy-Pandy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du kan HTML og CSS, så er det ikke Opera, FF og Netscape du skulle fått flest feil i.

Det er IE som ikke vet hva den skal gjøre når den kommer til noe ny CSS kode. Og derfor har du (som sikkert bruker IE) fikset siden din sånn at den virker helt fint i IE først, så sjekker om den virker i Opera/FF.

Lenke til kommentar
"Noen som har peiling på hvordan jeg skal få" hjemmesiden min til å fungere riktig i opera? Jeg har satt på height: 300px; for at hele bakgrunnen skal være med på de sidene jeg ikke har mye innhold, men da vil ikke bakgrunnen (eller bakgrunnsfargen/height'en) fortsette videre nedover siden, så all teksten som ligger over grensa på 300px; i Opera vil bli nesten usynlig. Hvordan fikse dette?

PS: Håper det ikke ble for utydelig språk så dere ikke skjønner ^^

Edit: det samme skjer i NetScape/FireFox

7544078[/snapback]

Det finnes vel en min-height -attributt, men vet ikke om den er støttet over alt.

Et alternativ kan være å legge inn et nytt element inne i det første, som ikke har noen annen funksjon enn å opp 300px i høyden. Det ytre lar du bare vokse etter behov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...