IntelAmdAti Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Filer som pcer laster ned fra internett, cdrom og lignende er ofte korrupte og virker ikke. Jeg mistenker det har noe med pci-låsen å gjøre. Har amd 64 3200+, asus a8n32-sli deluxe, 2x512mb ocz pc4000 el minne og to sata disker. Har sålangt klokket til 250x10 med 1:1 divider på minne, har ikke merket noe guffent med ustabilitet eller lignende unntatt dette med filer som blir korrupte. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Klokk ned til standar og se om det hjelper.. Muligens virus vist nedklokking ikke fungerer eller defekt HDD Lenke til kommentar
Supermann Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei Jeg fikk dette med mitt asus kort når jeg benyttet nvidia sine driver for hovedkortet og ikke asus sine, vet ikke om det kan ha noen sammenheng for deg men det gjorde underverk for meg Gudmund Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Kan være rammen som er korrupt, skjekk dem med memtest. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Er det utenkelig at det er pci-lås? Er det noen av s-ata portene hvor pci-lås ikke fungerer? Harddisk og ram er det ingen feil på, virus er også utelukket. Supermann, Det kan jeg teste nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå