Tomtruck Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Her er et par spill som ser, for å si det mildt, utrolig bra ut: Lost Planet: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2288 Crackdown: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2213 Disse to, sammen med GTA4, er de spillene jeg ser mest fram til i 2007. Lenke til kommentar
NicNac Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Gleder meg til lost planet. Crackdown er jeg mer usikker på. Lenke til kommentar
rolax Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Lost Planet ser ut, og virker å være et bra spill! Har ikke hørt om Crackdown før, men så ikke så bra ut heller.. Endret 20. desember 2006 av geiremann Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ser bra ut, ideen er god, men utførelsen som oftest teller Lenke til kommentar
Zylar Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Tipper Crackdown vil få best kritikk av disse to. Tror også det vil få veldig bra kritikker generelt. Er jo også mannen bak GTA som lager det. Men salgsmessig tror jeg ikke vil ta særlig av da 360 allerede har Saint's Row og Just Cause. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Lost Planet gleder jeg meg veldig til! Demoen er råbra hvertfall. Men det er en ting med det som jeg ikke liker, det er lyden! Er det bare hos meg det høres ut som du skyter med kruttlapp-pistoler? (Kanskje dårlig eksempel, men lenge siden jeg har spilt det) Er hvertfall veldig flat lyd på våpnene, utenom raketten. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Er litt skeptisk til Lost Planet. Liker ikke 3. personsvinkel til skytespill, og det at du har tid på deg (du fryser i hjel?) er bare ødeleggende. Hater spill med tidsfrister, bare stress Endret 20. desember 2006 av Jakoozie Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Er litt skeptisk til Lost Planet. Liker ikke 3. personsvinkel til skytespill, og det at du har tid på deg (du fryser i hjel?) er bare ødeleggende. Hater spill med tidsfrister, bare stress 7545653[/snapback] Ja fy faen. Tidsfrister er så utrolig forstyrrende. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Er jo ikke tidsfrist! Du må bare samle sånne energiplasma greier så stiger jo den igjen! Men du mister liv hele tiden det er sant pga kulda. Men om du er i tvil så prøv demoen på LIVE den er dritfet synes jeg da. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 det var det enese som plaget med med Lost Planet og, det at man må samle slike energi greier. Men ellers så kommer det nok til og bli et veldig bra spill ja! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ingen andre som syns lyden er dårlig dA? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Ingen andre som syns lyden er dårlig dA? 7548991[/snapback] Kan det være pga at det er en demo, at lyden er dårlig? Vil tro at det vil være bra lyd når spillet er klar for lansering. Lenke til kommentar
Zylar Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 On Jan. 18, gamers will get the chance to battle their way through the roads and rooftops of Crackdown™ as the Xbox 360™ title’s explosive demo lands on Xbox Live® Marketplace. And for the ultimate payback, they will combine forces in online co-op play for twice the thrills and double the retribution. Crackdown demo 18 januar. http://crackdownoncrime.com/News/Release_info.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå