Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Billig styling kit til ww golf 1 og 2

Beyma

Anbefalte innlegg

Hvorfor 1 og 2?? er usikker på hvem jeg har..

Hei..

Jeg er en gutt på 17 år som har FÅTT en gammel golf. Hun som eide den flytta og ville ikke ha den. Jeg lurer på om noen av dere kunne finne et billig kit eller hver for seg.

Har ikke så mye penger så billigst mye. vil ikke ha overkill styling, men cleant.. ser teit utmed overstyla golfer.

Tusen Takk

Crimar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken bil fant du ut at du hadde? Går ut ifra at du hadde en 2'er (siden du sier at stylingen passet for deg)

I så fall er følgende gjort med den:

90-fangere fremme og bak

Nye felger (17" ser det ut som)

4-lykters grill med sort emblem (fås også uten emblem)

Panserforlenger

Senket (ca. 40/40)

Nye speil

Det er det jeg kan se at er gjort i forbifarten, koster rundt 6-7.000 uten felgene. (estimert gjetting, da jeg ser på litt deler til min egen for tiden)

Felgene må du sikkert beregne opptil 10.000 hvis du vil ha dekk på dem, alt etter hvor du sjekker priser, får god deal, kjøper nytt eller brukt osv.

Dersom du er ute etter en mer clean look er en annen grill å fortrekke; 2-lykters emblemfri grill (eksempel])

EDIT: Dersom du trenger linker til nettsider som selger styling til Golf 2 og hjelp til idèer kan jeg hjelpe deg f.eks. på msn ;)

Endret av sigen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-hCbNt6w4Pq

Åssen er det å få fatt på en 90'fanger? Er vel en del sure Golf'er der ute som har 90'fanger som alikevel skal på høggeriet? Har en 1988 Golf II GL 1.6 som er så og si rustfri. Har felger som er ganske så ok, men det hadde vært fett å fått fiksa hvertfall ny grill uten emblem og grillspoiler.

Lenke til kommentar

90-fangere kan enten skaffes hos din lokale hugger, eller du kan kjøpe nye hos f.eks. Norsk bildelsenter

Emblemfri grill kan enten kjøpes brukt (finner endel til en billig penge på bruktmarkedet hos f.eks. Bilforumet.net) eller hos f.eks. Norsk bildelsenter igjen ;)

Med grillspoiler regner jeg med at du mener panserforlenger eller bad-boypanser som det også kalles, her gjelder det samme som før; Bruktmarked eller nye hos forhandler ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-hCbNt6w4Pq

Takker siggen. Stefaren min jobber på Vazelina Bilopphuggeri, så da ble det en svipptur innom der, eller få han til å ha øya åpne etter snacks ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...