Tandstad Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Jaha, då bærbaren min ikkje er heilt med om dagen, har eg tenkt til å kjøpe meg eit billeg c2d-oppsett. Dette kjem til å bli brukt ein heil del til tv-seriar, og mindre til speling. Men eg vil ha muligheita til å fyre opp eit spel no og då, så blir vel å bruke litt pengar på den fronten òg. Planen er derfor å kjøpe ein 20/22" widescreen. Her er planane så langt: PS: Eg he ingenting, utanom mus og ein 400 gb ekstern disk. Dette gjer at eg ikkje sett kravet for stor harddisk så høgt, 250-320 gig er vel godt prisa per idag. Eg har vel eigentleg satsa på å kjøpe alt på ein plass for å spare litt hovudbry, har nok å tenke på for tida ellers. Virkar som komplett er ein ok plass å handle dei komponentane eg har planlagt, og har ellers god erfaring med dei. Komponentar Allereie innkjøpt Intel core 2 duo e6300, socket 775 - 1000,- 2 gig ddr2-sdram, kingston(667mhz, pc5400) - 1250,- Nesten bestemt Asus p5b hovedkort - 1049,- Seagate barracuda/samsung spinpoint 320 gig harddisk - 895,- Nec/Sony dvd-brenner - 299,- Labtec Media Keyboard - 99,- Komponent eg kunne tenkt meg å kjøpe på bruktmarked Skjermkort. Her ser eg mange bytter skjermkort ofte, og muligheita er der vel då for å gjere eit godt kjøp. Tenker noko i retning 7900gs--> eller x1900-->. Komponentar eg treng spesielt hjelp til å velge ut Kabinett og strømforsyning. Vurderer å kjøpe eit kabinett med 250mm vifte, men veit ikkje kor mykje dette har for seg. Kjem til å overklokke litt, men ikkje noko ekstremt. Vil helst ha eit stilreint kabinett, utan for mykje bling-bling, og det skal koste minst mogleg. Strømforsyning ser eg at hiper sin 530 watter kostar 649,- på komplett, noko som burde sikre at denne pcen til eikvar tid har nok straum, og vel så det. Eg likte også designet på Cooler master centurion midi-toweret. Eller skal eg velge eit kabinett som allereie har innebygd strømforsyning? Ser at dei fleste der ligg rundt 350-450 watt i mi prisgruppe. Skjerm: Regner med eg kjøper Acer AL2216WS på Elprice neste gong eg er i Ålesund. Veit mange ikkje likar å bruke widescreen før ein kjem opp i 24"+, men frå- før av har eg kun erfaringer med to skjermar: 17" viewsonic crt 15" på bærbaren Så det kjem uansett til å bli himmelen for meg med ein slik skjerm. Kostar 2995,- Endret 20. desember 2006 av Tandstad Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Kabinett Strømforsyning Ikke billigst men stilrent kvalitets kabinett med god kjøling som også fåes i sølv og stille kvalitets PSU med faste kabler. PSU fåes også i 500/600 Watt versjoner med avtagbare kabler. Må kanskje kjøpe dette filteret til 120mm sideviften. Produktene fåes også hos Netshop Ha en fin dag. Endret 21. desember 2006 av huffadhemi Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Lian-Li + Mist er smådigg, så det er en bra kombinasjon -- Men hvis det blir over ditt budsjett. Så ser ikke Centurion så verst ut heller. Den har blå lys foran, men det er bare å nappe ut lysdiodene hvis du synes det blir for fjortis. Cooler Master Centurion 534, (549,-) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318669 Hiper Type-R 580W Sort, 2 Vifter, Silent 18db, (649,-) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309565 Vet ikke om den strømforsyningen er spesialtilbud akkurat nå, koster vanligvis nærmere 950,-, og ser 530W versjonen koster 200,- mer enn 580W. Og den blå 580W utgaven koster 949,-. Mystisk Vet ikke hvilket budsjett du har på skjermkort, men kanskje du får tak i et 7900GTO eller 7900GTX for rundt 1.500,- på bruktmarkedet hvis du er heldig. Hvis ikke kan du få X1900GT for 1.200,- http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320722 Acer 22" skjermen skal ikke være så verst har jeg hørt. Slenger med et dårlig bilde av en Centurion ved siden av en Antec Solo. Endret 21. desember 2006 av FBEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå