MadsFN Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei, vi har fått en oppgave der vi skal skrive fakta og andre ting om en planet i solsystemet, vi trenger 300-600 ord "suppler med bilder/illustrasjoner/tegninger, noen som vet om noe liknende? eller lage noe? settes veldig pris på svar og lignende for har omtrent 6 sider igjen av dette studiearbeidet og skal levers 2 dager etter ferien er over så ferien blir 100% studiearbeid ellers, så hjelp meg pliz! Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Vel, hvis du bare skal ha informasjon, så kan du fint bruke wikipedia og søke etter de 8 planete våre. Kunne sikkert fortalt deg en del om de(eller den), men ser ikke vitsen med å taste ned mange hundre ord her for at du skal kunne kopiere og lime inn. Saturn skal være en planet mange liker pga ringene. Fakta: En liter saturn veier mindre enn en liter vann. Så velg en av planetene våre og finn informasjon på wikipedia(andre steder er også helt ok, men wiki er genialt). Les informasjonen for så og oversette. Ikke les litt, så oversett litt. Da blir det ofte dårlig sammenheng Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) vitsen med å taste ned mange hundre ord her for at du skal kunne kopiere og lime inn. 7543929[/snapback] akkurat det jeg ønsker for å våre ærlig Endret 20. desember 2006 av MadsFN Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 vitsen med å taste ned mange hundre ord her for at du skal kunne kopiere og lime inn. 7543929[/snapback] akkurat det jeg ønsker for å våre ærlig 7544024[/snapback] Dette er andre tråden jeg har sett der du ber andre om å gjøre skolearbeidet for deg. Det er ikke det skoleforumet er til for. Dessuten har du hele ferien. Å skrive den oppgaven tar deg én dag. Sett i gang! zeltex har alt sporet deg inn på rett vei. Lenke til kommentar
*Titan* Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Egentlig trenger ikke en sånn oppgave å ta mer enn 2-3 timer Lag noe med PowerPoint på, det liker lærerene Lenke til kommentar
flippant Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ikke velg Pluto. Per 2006 er den ikke lenger ansett som en planet (link). Mars er vel den mest aktuelle for tiden iom at de har funnet endringer som tilsier at vann har vært på X område i de siste -7- årene, som er ganske spektakulært uansett hvor du studerer geologi. (Greia har noe med at erosjon eller andre endringer trolig forårsaket av vann har skjedd på Mars' overflate i tiden mellom to fotografier tatt av samme område). Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Husk at Jorden også er en planet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå