monapona Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei. Som en amatør lurer jeg på noe, og håper på å få hjelp her. Jeg bruker Adobe Photoshop CS2, og lurer på hvordan man roterer bilder der. Altså hvordan jeg får ett oppned bilde rett osv. Lurer også på hvordan jeg får bilder større, og mindre. Håper dere kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 For å rotere bildet trykker du på "image", og deretter "Rotate Canvas" For å endre oppløsning (størrelsen) trykker du på "image" og deretter "image size". (evt. CTRL+ALT+I) Lenke til kommentar
monapona Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 For å rotere bildet trykker du på "image", og deretter "Rotate Canvas" For å endre oppløsning (størrelsen) trykker du på "image" og deretter "image size". (evt. CTRL+ALT+I) 7543732[/snapback] tusen takk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Om det er eit enkelt lag du skal rotere, trykk Ctrl + T (tilsvarer Edit --> Free transform). Vil tru du lærer mykje av å sjå gjennom alle læringsvideoane om Photoshop på http://www.haraldbjellvag.com/. Mange fleire sider med tutorials finn du i fyrsteposten av Den store Photoshop-tråden. Endret 20. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå