Croyfer Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Kan man skrive med sprit-tusj på cder? Har hørt at det er skadelig for cd-ene, og lurer på om jeg skal kjøpe cd-penn... Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 bruker sprit-tusj jeg og har ikke hatt noen problemer :smile: Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 har ikke opplevd noen problemer med cdene mine. Der er nesten alle skrevet med sprittusj. Men på de gamle (2 år siden 2xbrenner :smile:) basf/emtec cdene mine flusset laget på topp og bunn av med en gang jeg prøvde en sprit tusj. Cd kvaliteten har vel steget, for nå kan jeg bruke hvilken som helst tusj. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Har heller ikke hatt noen prob med sprittusj. Men så fins det jo forskjellige typer tusjer da. Lenke til kommentar
connect Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Joda... bare bruk sprittusj... det går fint... det meste funker... bare ikke prøv penn, så går d bra.. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Bruker penner ment for overhead som ikke viskes bort. Ingen problemer på de 300 cd-platene jeg har liggende. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Skriver med blyant og det går helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå