Daniel Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 OOOoooOOOooooOOoohh! 500 spenn, sensasjon! :!: 7545570[/snapback] 500 kroner er faktisk en rimelig stor forskjell i prosenter. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hmm, dette var da en nokså dau X360 vs PS3-tråd. Her legger trådstarter en konsollkrig rett i fanget på oss, og så blir det ikke mer ut av det enn en liten kinaputt? Dette er jo bare trist... Hva med litt høyere testosteronnivå, gutter? Få litt adrenalin i kroppen, hva? Skal vi se.. Jo, jeg kjøpte X360 framfor PS3 fordi jeg hater Sony, jeg hater PS3, X360 er megabra og sykler i ring rundt PS3 og Sony kan i grunn bare legge seg over på ryggen, sprelle med bena og dø en sakte død. Resistance er et drittspill i forhold til Gears of War og Rainbow 6. Ja til og med Perfect Dark Zero banker livskiten ut av Resistance. Motorstorm er en vits, hva skal vi med det når vi har PGR3 og Burnout, samt Forza 2 på trappene? Hmm.. Tja, det var vel ikke flere PS3-spill som var verdt å nevne, var det vel? Fornøyd nå, fanboy? Fått opp aggresjonen litt? Teiste tråden ever og største flamebait på aldri så lenge. Kan vi bli vi ferdig med dette temaet snart? Pliz? Dette er et gamer-forum. Ikke et forum hvor de som knapt vet det finnes noe annet enn pleistæisjen, bruker å henge. Faktum er vel at de fleste av oss, uansett hva vi måtte si og argumentere i dag, til slutt vil sitte med både den ene og den andre konsollen. Om ikke alle tre. Ja, jeg har en X360. Genial maskin. Ja, jeg gleder meg til PS3 kommer og barnesykdommene er borte, og prisen er blitt noe familierådet kan akseptere. Ja, Wii skal i hus etterhvert, til og med madammen er nysjerrig på den. Og fanboy, du trenger virkelig ikke starte en reklamekampanje for PS3. Det sitter svært mange meget godt betalte reklamekonsulenter der ute som jobber med den saken akkurat nå. Og for den saks skyld, fordeler og ulemper med PS3, X360 og Wii er allerede diskutert opp og ned i mente på dette forumet. Vi er veldig klar over hva PS3 har å tilby som du så gjerne vil fokusere på. Vi vet det. Mange av oss vet også at konkurrentene har vel så mye livsrett. Og noen (gud forby) velger faktisk X360 framfor PS3. Selv om PS3 har alle disse fantastiske mulighetene. Det må du nok bare leve med, og det er ikke alt her i verden man kan forstå. Lenke til kommentar
myztical Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Lenge leve deg baltie... Lenke til kommentar
EonoX Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg liker ikke Metal Gear Solid Jeg liker ikke Gran Turismo Jeg liker ikke Tekken Jeg liker ikke Final Fantasy (av grunner som er uforståelige, selv for meg ) Jeg bryr meg ikke om Blu-Ray Grafikk spiller, for min del, veldig liten rolle. Jeg vil ikke ha Motorstorm Jeg vil ikke ha Resistance GTA er ikke lenger eksklusivt. Jeg vil ha Fable 2 Jeg vil ha Mass Effect Jeg vil ha Banjo-Kazooie Jeg mener 5000kr er for drøyt. Hvorfor burde jeg kjøpe PS3? Derfor valgte jeg 360 (og Wii). Mulig noen av grunnene du leter etter er der oppe et sted? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) hvorfor? Fordi jeg heller ville ha X360 nå enn å vente 1 år på en dårligere og dyrere maskin.. Du sier vi har youtube-videoer som sammenlikningsgrunnlag. Du har fått med deg at PS3 har kommet ut i USA og Japan? Det er mange der som har sammenliknet for oss. Endret 21. desember 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) hva får(noen)folk til og velge 360 fremfor ps3... 7543524[/snapback] Personlig er jeg mer overrasket over at folk velger å vente opp mot 1,5 år på noe de ikke engang har sett personlig og bare støtter seg til rykter, skryt og forhåpninger. Og da særlig fra en aktør som Sony som jo alltid har smørt tjukt på. Jeg har hatt moro med 360'en min siden desember i fjor, og det teller for meg - ikke om noe 'kanskje bedre' kommer 18 måneder senere. Endret 21. desember 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Hva du bør spør deg er vel heller hva som får folk til å velge PS3 fremfor xbox360? Jeg mener, hva er det beste valget? Vente et år ++ og skrappe masse bra titler til fordel i motsetning til å kjøpe x360 og skaffe deg masse bra spill og en bra onlinetjeneste? Og som tidligere nevnt i tråden.. This time around er det xbox som har de beste eksklusive titlene. Til nå ihvertfall. Endret 21. desember 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hvorfor velge det ene og ikke det andre? Liker man gode spill bør man absolutt ha alle 3 konsollene hvis man har råd til det. Jeg kommer etterhvert til å kjøpe PS3 og Wii i tillegg til X360. Hvorfor? Fordi det kommer gode spill til alle 3 plattformene. Det er så mange plattformhorer at det er latterlig. For mange virker det som at et spill ikke er interessant før det kommer på "sin" platform.... PS3 kommer jeg til å kjøpe så fort det er et par interessante stortitler. Motorstorm og Heavenly Sword kan være de titlene. Jeg har ikke interesse for PS3 sine "flaggskip" titler Final Fantasy og MGS, så jeg føler ikke at PS3 tilbyr noen "viktigere" titler enn de andre to platformene. 360 var først ute, er rimelig i forhold til den kommende konkurrenten, tilbyr gode online-muligheter, og har en rekke titler som tiltaler meg. Derfor kjøpte jeg 360, men det betyr ikke at jeg ikke kan like de 2 andre i tillegg.... Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Jeg er totalt forvirret over hva jeg skal velge Jeg liker Zelda Jeg hater Mario Jeg hater generellt barne og familje spill (Untatt Zelda) Jeg liker GTA Jeg liker Gran Turismo Jeg hater Final Fantasy Jeg liker DOA og Tekken Jeg bryr meg ikke om Blu-Ray Grafikk spiller, for min del, veldig liten rolle. Jeg vil ikke ha Motorstorm Jeg vil ikke ha Resistance Jeg vil ikke ha Fable 2 Jeg vil ikke ha Mass Effect Jeg vil ikke ha Banjo-Kazooie Jeg liker Tom Clancy spill Jeg bryr meg ikke allverdens om Halo (FAKTISK !) Jeg bryr meg 0% om og eie 3 konsoller. 1 er nok.. Hva i svarte h... skal jeg velge?? :S Endret 21. desember 2006 av Shoxx Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 nei daniel sånn er det ikke.. jeg vil bare opplyse folk om at ps3 kan tilby mer enn 360 og at den derfor er godt kjøp 7544106[/snapback] Til å skulle opplyse om at PS3 er en bedre konsoll enn Xbox360, synes jeg du gjør en veldig dårlig jobb. Hvor er argumentene? Hvorfor er den bedre? Hva er det den tilbyr som ikke 360 kan tilby? Kom igjen, opplys oss. Det er din tråd. Ørjan Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg skjønner egentlig ikke premisset for denne tråden. Må man ha en unnskyldning for å velge noe annet enn PS3? Er PS3 liksom "default" når man kjøper spillkonsoll? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg hater generellt barne og familje spill (Untatt Zelda) 7547066[/snapback] O_o Zelda er ikke barne- og familiespill. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg hater generellt barne og familje spill (Untatt Zelda) 7547066[/snapback] O_o Zelda er ikke barne- og familiespill. 7547182[/snapback] Jeg tenkte akkurat det samme! Haha! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 egenlig så er det vel pga at man ikke får tak i ps3 enda at folk velger 360 når det gjelder hvem som er best: time will show 7543813[/snapback] Kanskje noen liker Halo og PGR3 bedre enn MGS og Gran Turismo også... Men bare kanskje altså. 7543826[/snapback] Jau Zylar, berre kansje, sjølv tvilar eg nei daniel sånn er det ikke.. jeg vil bare opplyse folk om at ps3 kan tilby mer enn 360 og at den derfor er godt kjøp 7544106[/snapback] Lenge siden eg har lest så mykje tull no, trengte ein god latter. Du virkar utruleg uinformert fanboy. Eg vil gjerne høyre kva PS3 har, som er så 'outta-this-world' - som XBOX 360 tydelegvis ikkje har. Bru-ray technorgy? Wake up, and smell the toast. Jeg vil også være med i denne tullete tråden. Egentlig synes jeg at man kan lure på hvorfor folk (noen) gidder å vente ett og et halvt år etter 360 launch for å kjøpe seg en dobbelt så dyr maskin (ps3) som ikke yter mere enn den faktisk gjør. Aaargh. At jeg gidder... gikk på igjen.. 7545801[/snapback] Jau, gjekk visst på limpinnen eg òg. Slike trådar er, og forblir idiotisk. Det virkar som at det er heilt uforståeleg for trådstartar at nokon i det heile likar XBOX 360 - og kan finne på å gå til så ekstreme lengder, at dei i tillegg kjøper den. Foreslår at tråden stenges. Kjem ikkje noko godt utav slike trådar. Lenke til kommentar
myztical Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg liker ikke Metal Gear Solid Jeg liker ikke Gran Turismo Jeg liker ikke Tekken Jeg liker ikke Final Fantasy (av grunner som er uforståelige, selv for meg ) Jeg bryr meg ikke om Blu-Ray Grafikk spiller, for min del, veldig liten rolle. Jeg vil ikke ha Motorstorm Jeg vil ikke ha Resistance GTA er ikke lenger eksklusivt. Jeg vil ha Fable 2 Jeg vil ha Mass Effect Jeg vil ha Banjo-Kazooie Jeg mener 5000kr er for drøyt. Hvorfor burde jeg kjøpe PS3? Derfor valgte jeg 360 (og Wii). Mulig noen av grunnene du leter etter er der oppe et sted? 7546844[/snapback] Du har jo kjøpt to helt forskjellige UNDEHOLDNINGSMASKINER til prisen av 1... Finnes det et smartere valg en det, så vennligst fortell meg det?? Hvem foretrekker vel ikke 2 forskjellige maskiner i steden for en?? JEG! og mange andre... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jepp. 360 og Wii er en slåelig kombo. En får både Nintendo's fantastiske spill og Wii's innovative gameplay OG mange store 3. partssatsinger alá assasins creed, bioshock, GTA4 osv. Nå er det bare MGS og FF serien som må komme til 360 så er det ingen grunn for meg å kjøpe PS3 lenger. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Her er hva Chris Satchell, general manager of Microsoft's Game Development Group synes om Wii. Elsewhere in the interview, Satchell acknowledged the strong start the Wii has made across the globe, but questioned its long-term appeal to developers. Han prater også masse om hvordan Sony ikke tar online seriøst. Link Men angående Wii så er jeg litt enig med han. Kontrollene er morsomme, men vil konsollen holde på interressen lenge nok. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Spillene, prisen og tilgjenglighet pr.dags dato. Et plus er jo at BlueRay har vel så og si tapt kampen mot HD-DVD alt. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 jeg vil gjerne vite hvorfor du tror at blu-ray har tapt kampen mot hd-dvd Lenke til kommentar
patham Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Du kan få et svar her Link Sony loses confidence in Blu-rayGiant seeking compromise with rivals GamesIndustry.biz is reporting that Sony is prepared to discuss the forming of a merged next-generation DVD format with rival Toshiba in a bid to avoid a full scale war between Blu-ray and HD-DVD. Up until now, Sony has maintained that Blu-ray - which is included in PlayStation 3s as standard - will triumph to become the de facto next-gen DVD standard. However, it now appears the Japanese giant is less confident in its success, seeking to avoid defeat in the same manner VHS afflicted upon it with Betamax. Endret 21. desember 2006 av disabled Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg