UrgeLoL Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Og kanskje vi må ta med det at ingen er bedre enn andre fordi de velger xbox 360, wii eller ps3. Man kan være uenig med valget, men det er det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg kjøpte en 360 pga Halo, Live, media-center funksjonaliteten og resten av de gode spillene. Jeg kunne like greit ha lagd en tråd "Hva får noen til og velge ps3 fremfor 360" og de samme spillene bare med mgs, tekken, GT etc... Med svar fra dem som foretrekker Playstation Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Vel, jeg kjøpte nå en 360 fordi den var tilgjengelig for et år siden. Den er rimelig. Har mange meget gode spill. Suveren onlinetjeneste. Slik som tråden ble started fikk man jo nesten inntrykk av at det var noe "rart" med de som faktisk kunne få seg til å kjøpe en 360 istedefor å vente på PS3. Teknisk sett er nok begge konsollene meget gode, men jeg gidder ikke å sitte med en PS3 hvis spillene stinker. Og tilsvarende med 360. Og for å være helt ærlig så begynner jeg å bli sørpe lei av alle postene om hvorvidt den ene konsollen er bedre enn den andre. Spesielt siden PS3 ikke er tilgjengelig for alle i Europa enda. MS har jo hatt et år nå på 360 og gjort mye bra med den. Syns det er rimelig at Sony også for tilsvarende tid for å få PS3 til. På sikt kommer det nok sikkert en PS3 i mitt hus og, men det vil eventuelt utelukkende være fordi det kommer gode spill til den. For min del kunne den vært produsert av Balle klorings transistor og radiator service. At det er en Sony betyr svært lite. Lenke til kommentar
freke Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Og kanskje vi må ta med det at ingen er bedre enn andre fordi de velger xbox 360, wii eller ps3. Man kan være uenig med valget, men det er det. 7544738[/snapback] Tror det er en konklusjon de fleste er enig i. Tross alt har så godt som alle her samme hobby. Spill og morro. Lenke til kommentar
starfucr Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Vel, jeg kjøpte nå en 360 fordi den var tilgjengelig for et år siden. Den er rimelig. Har mange meget gode spill. Suveren onlinetjeneste. Slik som tråden ble started fikk man jo nesten inntrykk av at det var noe "rart" med de som faktisk kunne få seg til å kjøpe en 360 istedefor å vente på PS3. Teknisk sett er nok begge konsollene meget gode, men jeg gidder ikke å sitte med en PS3 hvis spillene stinker. Og tilsvarende med 360. Og for å være helt ærlig så begynner jeg å bli sørpe lei av alle postene om hvorvidt den ene konsollen er bedre enn den andre. Spesielt siden PS3 ikke er tilgjengelig for alle i Europa enda. MS har jo hatt et år nå på 360 og gjort mye bra med den. Syns det er rimelig at Sony også for tilsvarende tid for å få PS3 til. På sikt kommer det nok sikkert en PS3 i mitt hus og, men det vil eventuelt utelukkende være fordi det kommer gode spill til den. For min del kunne den vært produsert av Balle klorings transistor og radiator service. At det er en Sony betyr svært lite. 7544772[/snapback] Henger meg på innlegget til firberblad, gidder ikke skrive noe mer, det er som jeg skulle sagt det selv. Sitter nok med alle tre(ps3,360 og wii) i løpet av 2007, pluss pc til spilling. Må jo ta hobbien seriøst.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 vel jeg ihvertfall kjøpte 360 fordi den hadde spesifiaksjoner je likste og hadde flere titler som var kule ennå jeg nesten ikke har råd! jeg har garantert lyst på ps3 siden jeg har en ps2 slimline med fallende strøm dvs. at hvis jeg drar den nærmere kan jeg risikere at strømmen på den går (veeldig kjipt hvis man er i midten av feks. san-andreas) sånn er min mening om saken Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 fanboy og Mgs; kanskje trekk dere litt tilbake siden dere drar tråden litt offtopic. Har fått med meg at dere vil ha PS3, og dette er en tråd om hva som får folk til å velge 360 fremfor PS3. Selv har jeg ikke en 360 enda, men jeg kommer til å kjøpe en når halo 3 kommer så sant jeg har penger til det. Så der har dere grunnen min Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 litt sånn off topic nå men når skal forumet få separate sony,ms og nintendo deler Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) lurer skikkelig på dette. f.eks noen sier at det er fordi 360 har bedre spill. 1 ps3 har jo ikke kommet til norge enda 2 360 har vært ute ett år og folk bedømmer etter youtube video'er når de ikke har prøvd den selv. 3 det har ikke kommet ut så mange spill til ps3 enda og ps har jo f.eks gran turismo tekken mgs etc... som emnetittel sier hva kommer det av? jeg kan sikkert forklare ting folk luerer på f.eks prisen, EU utsettelse, specs osv. gennerelle folk altså ikke suportere vi vet jo hvorfor de velger ps xbox eller ninty 7543524[/snapback] "hva kommer det av?" Du spør som om det det var noe umulig som kunne skje. Hva med å hoppe ut av Sony's hjernevasking, og innse at PS3 ikke er den superdupermegamonsterultramilleniumkingdomthronebillionnakendame konsollen som de sa at den skulle være. At de i denne omgang er sent ute, har lite gode eksklusive spill, og rett og slett ble kjøpt av banen av Microsoft (gta4) ..Noe som Xbox 360 har. Men for all del, du må gjerne fremdeles høre på de fortryllende ordene ifra Sony leiren Nei, det var nok spillene som avgjorde den _mulige_ seieren for Xbox 360. Som vi alle vet, PS3 har ikke kommet til europa enda, og den har ikke vært på markedet i ett år som Xbox 360 har.. Mulighetene ligger fremdeles sterkt på bordet. Men i helvete da, nå tar jeg meg selv i å være "vekke".. For jeg gir jo blanke F hvem som vinner krigen, for meg er det spillene som gjelder. Endret 20. desember 2006 av ErikBlodøks Lenke til kommentar
@ir Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hvis du spør meg hvilken konsoll jeg ville ha foretrekket, ville jeg ha sagt 360 - ikke fordi jeg mener den er noe bedre, men fordi den har de spillene jeg vil ha. Simpelt og greit. Skjønner hva du mener, fanboy, at vi ikke skal dømme PS3 ut i fra youtube filmer, men hva annet kan vi gjøre, når den ikke er her. Det er vel slik de fleste får sitt første inntrykk, og slik er det bare. Om PS3 virkelig er bra som Sony sier kan vi jo ikke vite, siden den ikke er her. Da kan du jo ikke forvente at vi skal synes noe om PS3. Da mener jeg at vi har full rett til å dømme konsollen ut i fra filmer. Når du nevner slike sikre Sony spill som Tekken-serien, så vil jeg bare si at den serien rett og slett bare har blitt vanna ut. Tekken 2, 3 og tag var gode. Men etterkommerne var dessverre mislykka. Tror ikke bedre grafikk vil hjelpe her. Akkurat nå foretrekker jeg Wii og Zelda mye mer enn PS3. Jeg sier rett ut at PS3 er mye bedre maskinvare enn Wii. Men er det er ikke det jeg tenker på. Jeg tenker på underholdninga. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Henger meg på innlegget til firberblad, gidder ikke skrive noe mer, det er som jeg skulle sagt det selv. Sitter nok med alle tre(ps3,360 og wii) i løpet av 2007, pluss pc til spilling. Må jo ta hobbien seriøst.. 7544849[/snapback] Amen to that Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Gears of War. Kjøpte den hovedsakelig pga. det. Samt at den er tilgjengelig nå og den har HD DVD muligheter. Hadde PS3 vært tilgjengelig nå så hadde det vert et vanskeligere valg, men slik situasjonen var når jeg kjøpte den(2 uker siden) så var ikke det å vente på PS3 noe valg. Mulig jeg kjøper PS3 når den kommer også, men det avhenger helt av hva spill som er tilgjengelig(resistance imponerte meg iallefall ikke noe særlig) Men PSP tilkoblingsmulighetene frister jo såklart(men ikke nok til at jeg betaler 6000) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (men ikke nok til at jeg betaler 6000) 7545362[/snapback] Bare for å avlive noen myter, PS3 koster ikke 6000,- Den er satt opp til 5500,- for øyeblikket og prisen blir hvertfall ikke satt opp. Heller motsatt om noe skjer med prisen tror jeg. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg kjøpte X360 på grunn av: - pris - live-mulighetetene - eneste spillkonsoll med den kraften på markedet for ett år siden - mulighetene til å koble opp mot pcer i nettverk og støtte i Vista, i tillegg til spilling mot pc-spillere i framtiden - halo 3, halo 2 i "hd" - Gears Of War - Saints Row (hadde nok kjøpt PS3 hvis ikke det hadde vært for at GTA4 blir bedre på X360) - Rattet - media center - støtte for gamle xbox-spill - omtrent alle PS3-ekslusiver jeg hadde interesse for kommer på X360 - Hitman i HD - Live Arcade (sinnsykt morsom og "avslappende" i forhold til alle de nye spillene) - Microsoft tvinger meg ikke til å kjøpe HD DVD, eller noe som helst egentlig, jeg kunne gått for X360 Core hvis jeg ikke ville hatt harddisk osv, og "spart" penger (men jeg gikk for Premium ) Til trådstarter: Her har du en fullstendig liste over grunner til å kjøpe X360 (med noen få unntak) Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) litt sånn off topic nå men når skal forumet få separate sony,ms og nintendo deler 7545007[/snapback] Det trengs ikke så lenge folk innser at man ikke skal starte slike tråder som dette. Eneste unntaket er hvis konsoll delen forsatt består, så kan fjortis-fanboysene henge på de separate delene og slenge dritt om resten. Endret 20. desember 2006 av butkus Lenke til kommentar
sageman Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 hva får(noen)folk til og velge 360 fremfor ps3 fornuft, antar jeg Lenke til kommentar
Zylar Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (men ikke nok til at jeg betaler 6000) 7545362[/snapback] Bare for å avlive noen myter, PS3 koster ikke 6000,- Den er satt opp til 5500,- for øyeblikket og prisen blir hvertfall ikke satt opp. Heller motsatt om noe skjer med prisen tror jeg. 7545517[/snapback] Tja, man må jo kjøpe en HD kabel så kan jo legge til 300-500kr uansett. PS3 kommer, utrolig nok, kun med kompositt kabel. Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Spillene, Live, XNA (sjå gametrailers.com), pris og soft-mod. Ja, takk! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg vil også være med i denne tullete tråden. Egentlig synes jeg at man kan lure på hvorfor folk (noen) gidder å vente ett og et halvt år etter 360 launch for å kjøpe seg en dobbelt så dyr maskin (ps3) som ikke yter mere enn den faktisk gjør. Aaargh. At jeg gidder... gikk på igjen.. Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) gennerelle folk altså ikke suportere vi vet jo hvorfor de velger ps xbox eller ninty Jasså, men du vet ikke hvorfor fanboys velger det de velger? For et tullete emne. Endret 20. desember 2006 av Looper87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg