Gå til innhold

hva får(noen)folk til og velge 360 fremfor ps3

boundishh

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+214asdf125

Dette lukta det ikke lite flamebait av. Folk kjøper X360 fordi de vil ha X360, (noen (og jeg) kjøper Wii fordi jeg vil ha Wii, andre kjøper PS3 fordi de vil ha PS3. Kan det virkelig være vanskeligere enn som så?

Du tjener forøvrig lite på å overbevise andre til å velge PS3, det er ikke som om Sony gir deg rekrutteringsbonus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette tror jeg er en av de tåpeligste postene jeg har sett, den er jo kun lagd for å provosere. Tittelen sier det meste, med en strategisk plassert "(noen)" mitt inni. Du minner meg om en sånn drittunge, unnskyld uttrykket, som ypper på de store gutta bare for å få bank og oppmerksomhet. Denne debatten har vært oppe uttallige ganger og du vet du ikke får noe ordentlig svar.

Jeg fatter ikke at du gidder en gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Hahaha frekke du er morsom ;) Så det finnes altså bare sony fanboys, men ingen xbox 360 fanboys ;)

7544455[/snapback]

eller, som du kanskje selv har tenkt ut, så har en 360-fanboy kjøpt xboxen for ett år siden. Jeg vet ikke, kan hende jeg er på bærtur

Lenke til kommentar
nei daniel sånn er det ikke..  jeg vil bare opplyse folk om at ps3 kan tilby mer enn 360 og at den derfor  er godt kjøp

7544106[/snapback]

Ja du har vel en ps3 hjemme du da.. som kan si at ps3 har "mere" å tilby! GTHD ser jo rævva ut i forhold til Forza 2, og det er jo viden kjent at bla. CoD3 og THP8 er bedre på Xbox360 enn ps3!

Lenke til kommentar
det virker som noen folk tenker følgende: jeg vil ha 360 fordi jeg vet at den er bedre enn ps3 på grunnlag av youtube video'er og  at jeg kan spille online med 360.

7543773[/snapback]

Noen folk, sikkert. Men det samme gjelder PS3, Nintendo Wii osv osv. Men, jeg liker spill som Gears of War og til tider Rainbow hvor lagarbeid er i fokus. For å oppnå lagarbeid må man kommunisere på noe slags vis, 360 premium kommer med headset og de fleste har eller kjøper det. Sålangt har jeg ikke sett noe lignende til PS3, og det frister lite å bruke 5000+ på konsollen for så å måtte kjøpe ekstra utstyr til den mens jeg betalte mye mindre for min 360 uten å ha noe behov for mer enn en ekstra kontroll.

Og spill, noen liker ikke JRPGs, selv kan jeg like de, men mange føles ut som fantasiløse melkingsprosjekter, og de får jeg nok av fra mer vestlig orienterte spill. MGS frister, men that's it for min del. PS3 har rett og slett ingen killer apps som frister, Motorstorm? Njaa, blir veldig fort lei bilspill så den faller nok ikke helt inn. Om PS3 hadde hatt noen store FPS spill kommende, eller andre action/skyte spill så kanskje, men såvidt jeg vet gjør det ikke det.

Online til 360 VET jeg er bra, at PS3 sin online tjeneste er gratis er ett stort pluss, men er skeptisk nettopp fordi den er gratis, forventer ikke stort av gratis tilbud for å si det slik.

Lenke til kommentar
Hahaha frekke du er morsom ;) Så det finnes altså bare sony fanboys, men ingen xbox 360 fanboys ;)

7544455[/snapback]

Hvis du vil kan du se hvilket spørsmål OP stiller. Vanlige folk, ikke supportere... Hvordan i vide verden greide du å tolke dette som fanboys? Forøvrig gjorde jeg rede for hva fanboys ville gjøre. Eller, jeg antydet det hvertfall, i håp om at folk la sammen gåten i hodet uten alt for mye slit. My bad.

Lenke til kommentar
lurer skikkelig på dette.

gennerelle folk altså ikke suportere   vi vet jo hvorfor de velger ps xbox eller ninty

7543524[/snapback]

Det tror jeg ikke er så vanskelig å forklare. En vanlig fyr som bare har lyst på en spillkonsoll, og driter i hvilket merke han støtter, vil av helt åpenbare grunner velge 360 over ps3. Ps3 kommer tidligst i mars, 360 kan han få i dag. Supportere vil, som du sier, ha andre prioriteringer. Dette var ikke mye vrient å tenke ut.

7544388[/snapback]

Jeg tolker det om at en vanlig person(som har noe for eller mot noen av merkene microsoft eller sony) vil velge xbox 360. Er det ikke muligheter for at han vil høre med andre som han vet har konsoll? Og kanskje bli anbefalt av en fanboy å vente på ps3. Eller kanskje han har hørt veldig mye om playstation i media, og han har spilt singstar og buzz og andre spill hos kompiser. Så han bestemmer seg for å vente. Eller kanskje ha kjøper seg en ps2?

Tror ikke at det er bare fanboys som venter til mars med å kjøpe seg ps3.

Lenke til kommentar
nei daniel sånn er det ikke..  jeg vil bare opplyse folk om at ps3 kan tilby mer enn 360 og at den derfor  er godt kjøp

7544106[/snapback]

Ja du har vel en ps3 hjemme du da.. som kan si at ps3 har "mere" å tilby! GTHD ser jo rævva ut i forhold til Forza 2, og det er jo viden kjent at bla. CoD3 og THP8 er bedre på Xbox360 enn ps3!

7544515[/snapback]

nei jeg har ike ps3 men man kan ikke tolke grafikk utifra hva man ser på youtube forhold til det man ser når man tester det selv. det jeg mente med mere og tilby var at ps3 har blu-ray , psp connection og støtter veldig mange formater samt at den har online store som er større enn 360s pga at den har sony store i tillegg til ps store

P.S gt-hd får du lastet ned gratis bare vent til gt5 du

Lenke til kommentar

Hadde nada planer om å kjøpe noe annet enn Wii i denne omgang, ettersom eg skrudde sammen ein relativt kraftig PC i fjor sommer. Så ramlet 360 ut fra fabrikken, og den var rimlig. Suget for konsollspilling kom igjen. Etter Gamecube så dabbet suget av betraktelig, og eg endte nok ein gang opp med flest timer på PC.

360`en kom i hus i Januar sammen med PGR3. Bilsjangeren fikk ein ny kickstart for min del. Konsollen har etter hvertfall fått ein mengde gode titler å skilte med, og fleire er på vei. Online spillingen er nødvendig, og her leverer 360 i bøtter og baljer samt litt i hytt og gevær.

Men det heile koker ned til at 360`en var først ut dørene altså. Målet er å ha PS3 i hus, broderlig ved siden av 360 og Wii i løpet av 2-3 år. Må bare legge til at PS2 ankom mine hender tidligere i høst, alt for mange gode spille ute som må eies og spilles på den fronten :wee:

Og dermed sitter eg med fullt hus, og eg vannt konsollkrigen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Og kanskje bli anbefalt av en fanboy å vente på ps3. Eller kanskje han har hørt veldig mye om playstation i media, og han har spilt singstar og buzz og andre spill hos kompiser. Så han bestemmer seg for å vente.

7544566[/snapback]

;) Bordeline fanboyisme, og ikke med i min definisjon av "vanlig folk". En som sitter og kjeder seg i kveld og skulle ønske han hadde en spillkonsoll å slå ihjel litt tid frem mot julaften (da han trolig pakker opp sin wii :p ), vil trolig ikke vente til mars.

Lenke til kommentar
nei jeg har ike ps3  men  man kan ikke tolke grafikk utifra hva man ser på youtube forhold til det man ser når man tester det selv. det jeg mente med mere og tilby var at ps3 har blu-ray , psp connection  og støtter veldig mange formater  samt at den har  online store som er større enn 360s  pga at den har sony store i tillegg til ps store   

P.S gt-hd får du lastet ned gratis  bare vent til gt5 du

7544596[/snapback]

Jeg ser heller spill-klipp og trailere på GameTrailers.com i HD enn på "shitty" YouTube! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...