Fjøslukt Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hei.. Er det noen som vet om et bra program til å manipulere et bilde... Har et bilde hvor jeg har tenkt å skjære ut menneskene og plassere dem på en strand i California etc.? Hva program er bra til å flytte over, og skjære ut helt langs menneskeneslinjer for så å plassdere dem på en ny bakgrunn..? Mvh. Fjøslukt Lenke til kommentar
geokri Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 photoshop eller paintshop Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Og hvordan skal jeg gå frem i PhotoShop, da? Lenke til kommentar
COMPstomp Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 det står i manualen som fulgte med når du kjøpte programmet :smile: Lenke til kommentar
doy4ever Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg synes at det enklest å bruke Photoshop og visklær for å fjerne det som ikke skal være med. Etterpå er det bare å dra det ene bildet over på det andre og så eventuelt skalere det. [ Denne Melding var redigert av: doy4ever på 2002-11-21 18:54 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå