Cutthroat Bill Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Sitter her med to lockpicks, to låste kister, og en låst dør. Jeg trenger lockpicks. Mange lockpicks. Men hvor finner jeg dem? Jeg har lett og lett, men det er jo ingen som har slikt. Noen som har peiling? Du kan kjøpe lockpicks idet du joiner Thief's Guild (tror jeg), men ikke senere av samme mann. =/ Lenke til kommentar
Uhlan Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Du har en kar som hater Sammy som henger rett vest utenfor Imperial city murene, nord for Chestnut handy stables, han selger sånne lett shady greier. Dessuten har alle banditter og gobliner med respekt for seg selv lockpicks på seg. Så oppsøk camps og gamle fort så har du fri tilgang Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Ja, jeg vet de fleste banditter o.l. har lockpicks på seg, men det er som regel bare 2-3 stykker, og jeg trenger vel nærmere 20-30, tenker jeg. Men jeg skal sjekke ut han fyren du nevnte med det samme. Tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det enkleste er og joine theif guild bare for lockpicsene. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Jeg har gjort det, men det er jo ingen som har. Ikke kan jeg kjøpsøå med dem, og ikke kan jeg spørre om lockpicks. =/ Endret 20. desember 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Lenge siden jeg spillte oblivon nå, men det er en mann i bruma som pleier og være på det billige hotellet som du kan kjøpe av. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ongar the World-Weary eller noe. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Fullfør Nocturnal questet så slipper du å tenke på lockpicks. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Hvor starter du det, da? Fant forresten ei dame som solgte lockpicks i Leyawiin. Også såklart denne "Sammy" fyren. (Men han gikk med ett annet navn.) Takker så meget for svar alle sammen! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hvor starter du det, da? 7546505[/snapback] UESP got your shit http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Nocturnal Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Tøft! Dette skal jeg prøve så fort jeg har sovet litt. Det var forresten en vannvittig tøff side. Leste nettopp litt om Udyrfrykte. Intersant lesning. Tusen takk! Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 hmm.. du bør, som alle andre, lese stickyen før du poster.. Det er to steder der det nevnes lockpicks... mvh Magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå